Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00533037/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
- 2023/BZP 00552197/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-14
- 2023/BZP 00567929/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Parku Miejskiego w Białej Piskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Piska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Adama Mickiewicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Biała Piska
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241350
1.5.8.) Numer faksu: 874241351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bialapiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bialapiska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bee2ef50-9364-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja Parku Miejskiego w Białej Piskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bee2ef50-9364-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019423/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Rewitalizacja Parku Miejskiego w Białej Piskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.ZP.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5848594,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj pn. „Rewitalizacja Parku Miejskiego w Białej Piskiej.” Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych opracowań projektowych wraz z koniecznymi opiniami i uzyskaniem w imieniu Zamawiającego niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów, a także innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi oraz wykonanie robót budowlanych: 1) rewitalizacja parku miejskiego obejmuje: rozbiórkę istniejącej sceny plenerowej i zadaszenia, budowę: amfiteatru ze sceną i widownią wraz z nagłośnieniem i oświetleniem scenicznym, budynku socjalno-gospodarczego, miejsc postojowych, ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej i pieszo-rowerowej oraz trzech pergoli, wydzielenie nowych alejek o nawierzchni żwirowej i renowację istniejących oraz wykonanie drewnianych nawierzchni i podestów, wymianę opraw oświetlenia parkowego na energooszczędne LED i dobudowę linii oświetlenia, uzbrojenie terenu w przyłącza wod.-kan., uporządkowanie terenów zielonych poprzez wycinkę niektórych drzew i krzewów i wykonanie nowych nasadzeń, montaż elementów małej architektury. Teren parku objęty rewitalizacją położony jest w północnej części miasta na działkach geod. nr 2/2, 3, 4, 5 i 10, obręb geod. Biała Piska.
2. Zamawiający uzyskał w dniu 11.10.2023 r. Wstępną promesę dofinansowania inwestycji opisanej w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik Nr 10 do SWZ. W opracowaniu zawarto opis zadań budowlanych oraz stawiane im przez Zamawiającego wymagania techniczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne.
3. Zamówienie obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej, w której w skład wchodzą:
a) projekt budowlany wykonany zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682.) – 3 egzemplarze,
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze,
c) kosztorys z przedmiarem robót – 2 egzemplarze,
d) uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz
i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów,
e) uzyskanie decyzji celu publicznego
f) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
g) opracowanie tymczasowej i stałej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
h) harmonogram rzeczowo – finansowy,
i) w przypadku kolizji z sieciami podczas realizacji zadania należy uwzględnić ich przebudowę.
2) sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się
w trakcie prac projektowych i realizacji,
3) przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji sporządzanej dokumentacji projektowej, przed złożeniem jej do dalszych uzgodnień i pozwoleń,
4) przejęcia od Zamawiającego placu budowy,
5) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją i pozwoleniami,
6) zagospodarowanie terenu,
7) przeprowadzanie wymaganych prób i badań, opracowanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnych pomiarów powykonawczych,
8) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w PFU opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienia do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”,
to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Z godnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych, na podstawie wstępnej promesy Nr Edycja 8/2023/679/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111250-5 - Badanie gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych
45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
34953300-5 - Chodniki
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6737940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6994008,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6737940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SORTED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566
7.3.3) Ulica: Wschodnia 27B
7.3.4) Miejscowość: Chyliczki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6737940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
więcej: Chodniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.