Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00192595/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup zestawu do obsługi sieci kanalizacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chlewiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czachowskiego 49
1.5.2.) Miejscowość: Chlewiska
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-510
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chlewiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chlewiska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup zestawu do obsługi sieci kanalizacyjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-560f3604-e30d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023794/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup zestawu do obsługi sieci kanalizacyjnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192595/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego zestawu do obsługi sieci kanalizacyjnej w postaci
ciągnika z pługiem do odśnieżania, beczki asenizacyjnej i przyczepy.
Parametry techniczne zestawu określa załącznik nr 1 do SWZ opis przedmiotu zamówienia.
Uwaga:
1. Parametry techniczne i wyposażenie zamawianego sprzętu mają charakter wymogów minimalnych.
2. Wpisanie parametrów alternatywnych nie jest jednoznaczne z ich przyjęciem przez Zamawiającego. Wszelkie zmiany
parametrów alternatywnych będą rozpatrywane na etapie pytań i odpowiedzi do momentu wygaśnięcia terminu składania
ofert.
3. Za dostawę kompletną rozumie się dostawę materiałów, narzędzi, sprzętu, o których mowa w SWZ wraz ze wszystkimi
wymaganymi dla danej dostawy dokumentami pod rygorem odmowy zapłaty, w tym m.in. atesty, świadectwa jakości,
deklaracje zgodności, wymagania z obowiązującą normą, karty charakterystyki i inne dokumenty wymagane dla
dostarczonego towaru.
4. Zamawiane sprzęty muszą spełniać wszystkie wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach
publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
5. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie ww. elementy zestawu.
6. Zamawiający dopuszcza odbiór częściowy każdego z elementów zestawu.
7. Szczegółowe obowiązki wykonawcy zostały określone w projekcie umowy, który stanowi integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223300-9 - Przyczepy
34223340-1 - Cysterny naczepowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 584000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chmielewski Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8641570356
7.3.3) Ulica: Kleczanów 155
7.3.4) Miejscowość: Obrazów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-641
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 584000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem - WUKO do ciśnieniowego czyszczenia kanałów i sieci kanalizacyjnych"
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem"
- "Dostawę ciągnika rolniczego uniwersalnego do nauki jazdy kat. T"
- Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
- Zakup ciągnika z osprzętem do zimowego utrzymania dróg i transportu materiałów drogowych
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.