eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraKompleksowa organizacja i przeprowadzenie jednego szkolenia 2-dniowego w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie jednego szkolenia
2-dniowego w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

1.2.) Oddział zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081048430

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Al. Niepodległości 36

1.4.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.4.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.4.4.) Województwo: lubuskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.4.7.) Numer telefonu: (68) 323 18 80

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.lubuskie.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://polityka-spoleczna.lubuskie.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237986

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00237926

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.2. Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.13. O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne

Przed zmianą:

Po zmianie:
NIE

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
1. Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:

1) Cena (C) – 60%
2) Doświadczenie trenera (D) – 40%


1) CENA (C) – 60 %

Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:

Cena najtańszej oferty brutto spośród wszystkich badanych ofert
Cena = x 60
Cena badanej oferty brutto

2) DOŚWIADCZENIE TRENERA (D) – 40%

Liczba punktów w kryterium zależna jest od liczby godzin przeprowadzonych szkoleń przez jedną osobę skierowaną do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ), przy czym minimalna liczba uczestników jednego szkolenia wynosiła 10 osób.

Ocenie nie będą podlegać szkolenia objęte wykazem 50 godzin szkoleniowych wskazanych jako warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1 ppkt. 4) lit. b) SWZ.

Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:

D = 0 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała 50 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ).
D = 10 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała 51-90 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ).
D= 20 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała 91-130 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ).
D= 30 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała 131-170 szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ).
D= 40 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała powyżej 171 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ).

Dla oceny oferty w kryterium doświadczenia trenera Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ (załącznik nr 10 do SWZ).

Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.

2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
3. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D
4. Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
6. Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
7. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

Po zmianie:
1. Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) CENA (C) – 50 %
Cena najtańszej oferty brutto spośród wszystkich badanych ofert
Cena = x 50
Cena badanej oferty brutto
2) DOŚWIADCZENIE TRENERA (D) – 40%
Liczba punktów w kryterium zależna jest od liczby godzin przeprowadzonych szkoleń przez jedną osobę skierowaną do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ), przy czym minimalna liczba uczestników jednego szkolenia wynosiła 10 osób.
Ocenie nie będą podlegać szkolenia objęte wykazem 50 godzin szkoleniowych wskazanych jako warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1 ppkt. 4) lit. b) SWZ.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
D = 0 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała 50 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ).
D = 10 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała 51-90 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ).
D= 20 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała 91-130 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ).
D= 30 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała 131-170 szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ).
D= 40 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała powyżej 171 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ).
Dla oceny oferty w kryterium doświadczenia trenera Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ (załącznik nr 10 do SWZ).
3) Aspekt społeczny – przygotowanie poczęstunku z wykorzystaniem kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu (Ksh) – 10%
W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym ( Załącznik nr 2 do SWZ ) zastosowania do przygotowania serwisu kawowego, w całości kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu wykonawca otrzyma 10 punktów.
W przypadku braku zadeklarowania w formularzu ofertowym ( Załącznik nr 2 do SWZ ) zastosowania do przygotowania serwisu kawowego, w całości kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu wykonawca otrzyma 0 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
3. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D+AS
4. Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
6. Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
7. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.10. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert

Przed zmianą:

Po zmianie:
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety społecznej

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.13. Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia?

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.14. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1)

Przed zmianą:
60,00

Po zmianie:
50,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
3) Aspekt społeczny – przygotowanie poczęstunku z wykorzystaniem kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu (Ksh)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
inne.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
10,00

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.