eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec nad WisłąPrzebudowa budynków użyteczności publicznej - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynków użyteczności publicznej - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 0 783 627 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynków użyteczności publicznej - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c9cd2bc-c787-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013003/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa obiektów użyteczności publicznej - etap II : 1. Termomdernizacja budynku światlicy w Zemborzynie Drugim (...), Przebudowa bud. Ośrodka Zdrowia w Solcu nad Wisłą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141365/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGKOŚiI.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 108999,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Zemborzynie Drugim na potrzeby rehabilitacji pocowodowej.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją ścian budynku świetlicy wiejskiej w Zeborzynie Drugim .
Lokalizacja budynku : Zemborzyn Drugi 6, 27-320 Solec nad Wisłą.
Zakres robót obejmie:
- ręczne wykonanie koryta pod wykonanie opaski z kostku brukowej,
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. 10 cm metodą lekko mokrą z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej mieszanki,
- izolacja ścian fundamentowych folią kubełkową,
- ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarem robót koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, likwidacja placu budowy, obsługa geodezyjna, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, sporządzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej (dziennik budowy, atesty i deklaracje na materiały, inwentaryzacja geodezyjna, protokoły badań elektrycznych i sprawdzeń, oświadczenia kierownika budowy- jeśli będą wymagane) oraz wszelkich innych prac nie objętych SWZ a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.

Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Przedmiary robót,
2) SST,
3) wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45421132-8 - Instalowanie okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 37988,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Solcu nad Wisłą.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z dociapleniem stropodachu, wymianą rur kanalizacyjnych, okien piwnicznych i przebudową zadaszenia nad wejściem głównym do budynku.
Lokalizacja budynku: ul. Spokojna 1, 27-320 Solec nad Wisłą.
Zakres robót obejmie:
Ocieplenie stropodachu:
- przebicie otworów technologicznych w elementach betonowych dachu,
- izolacja cieplna dachu wygnana granulatem z wełny mineralnej metodą wdmuchania do przestrzeni poziomych,
- zabetonowanie otworów technologicznych,
- naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną,
Wymiana rur kanalizacyjnych:
- demontaż rurociągów żeliwnych, kanalizacyjnych na ścianach budynku z wywiezieniem rur,
- wykonanie rurociągów z PVC fi 160 mm kanalizacyjnych na ścianach budynku,
- demontaż rurociągu żeliwnego w wykopie fi 200 mm
- wykonanie rurociągu z PVC fi 200 mm kanalizacyjnego w wykopie wraz z zasypaniem,
Zadaszenia nad wejściem i okna:
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. do 1 m2,
- okna z PCW o pow. do 1 m2 z obróbką murarską,
- obróbki blacharskie z blachy powlekanej – podokienniki,
-rozebranie podbitki zadaszenia z desek
- rozebranie pokrycia z papy,
- wykonanie konstrukcji wraz z ołaceniem,
- pokrycie dachu blachą wraz z obróbką blacharska,
- wykonanie rynny i rury spustowej,
- wykonanie balustrady i malowanie słupów stalowych.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarem robót koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, likwidacja placu budowy, obsługa geodezyjna, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, sporządzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej (dziennik budowy, atesty i deklaracje na materiały, inwentaryzacja geodezyjna, protokoły badań elektrycznych i sprawdzeń, oświadczenia kierownika budowy- jeśli dotyczy) oraz wszelkich innych prac nie objętych SWZ a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
Prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną.
Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) przedmiary robót,
2) SST,
4) wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45421132-8 - Instalowanie okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 71010,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38827,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46753,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38827,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe VIGA POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962996897

7.3.3) Ulica: Warszawska 1

7.3.4) Miejscowość: Jedlińsk

7.3.5) Kod pocztowy: 26-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38827,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65945,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65945,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Figura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8111569291

7.3.4) Miejscowość: Wólka

7.3.5) Kod pocztowy: 27-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65945,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.