Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00128208/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
- 2021/BZP 00135070/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i elektronicznego oraz programów multimedialnych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sarzynie, Szkoły Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej i Szkoły Podstawowej w Łętowni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i elektronicznego oraz programów multimedialnych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sarzynie, Szkoły Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej i Szkoły Podstawowej w Łętowni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eef51bd7-eea4-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009459/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego oraz programów multimedialnych dla potrzeb Szkoly Podstawowej w Sarzynie, Szkoły Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej oraz Szkoły Podstawowej w Łętowni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128208/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego i elektronicznego oraz programów multimedialnych na potrzeby: Szkoły Podstawowej w Sarzynie, Szkoły Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej oraz Szkoły Podstawowej w Łętowni w ramach realizacji zadania pn.: „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”.
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż następującego sprzętu i programów multimedialnych:
1) Laptop - 15 szt.
2) Monitor interaktywny - 3 szt.
3) Podłoga interaktywna - 2 szt.
4) Czytniki e-booków - 13 szt.
5) Odtwarzacz CD/MP3 - 3 szt.
6) Mikrofon - 5 szt.
7) Słuchawki - 5 szt.
8) Głośniki - 5 szt.
9) Laminator - 1 szt.
10) Telefon - 3 szt.
11) Klawiatura specjalistyczna - 3 szt.
12) Mysz komputerowa typu tracball - 3 szt.
13) Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka z funkcją skanowania - 5 szt.
14) MTALENT- ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE I ORAZ II - PAKIET EKSPERT - 2 szt.
15) Mtalent Percepcja słuchowa - 3 szt.
16) Mtalent Percepcja wzrokowa - 2 szt.
17) Mtalent autyzm - 1 szt.
18) Mtalent czytanie sylabami cz. I - 2 szt.
19) Mtalent trudnosci w pisaniu - 1 szt.
20) Mtalent ortografia - 1 szt.
21) eduSensus Logopedia Pro - pakiet Gold wersja 3.0 - 2 szt.
22) MatŚwiat - TERAPIA PEDAGOGICZNA PRO - 1 szt.
23) Eduterapeutica. Specjalne potrzeby edukacyjne. Dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia. Klasy 4-8 szkoły podstawowej - 2 szt.
24) Eduterapeutica. Problemy emocjonalne - 1 szt.
25) Eduterapeutica. Specjalne potrzeby edukacyjne. Dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia. Klasy 1-3. - 1 szt.
26) Logopedyczne zabawy – zestaw programów komputerowych - 1 szt.
27) EduSensus Spektrum Autyzmu Pro + tablet oraz przewodnik metodyczny - 3 szt.
28) Spech2Go program konwertujący tekst na audio - 1 szt.
29) Program „Moje pierwsze słówka“ - 1 szt.
30) Gra językowa Roundtrip of Britain and Ireland - CD-ROM - 1 szt.
31) Fakty o Wielkiej Brytanii – program interaktywny - 1 szt.
32) Aplikacja Things do komunikacji wspomagającej i alternatywnej - 1 szt.
33) Program multimedialny Matematyka I mTalent - 1 szt.
34) eduSensus- Moc emocji - 1 szt.
35) GOSense zestaw (specjalne potrzeby edukacyjne) - 1 szt.
36) LEGO Mindstrms z licencją i oprogramowaniem - 3 szt.
37) Przenośna pętla indukcyjna - 1 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamówienie ma charakter mieszany (przedmiot zamówienia obejmuje dostawy oraz usługi). Z uwagi na fakt, iż głównym przedmiotem zamówienia są dostawy w rozumieniu ustawy Pzp, postępowanie prowadzone jest wg przepisów właściwych dla dostaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196433,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223719,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196433,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 141723924
7.3.3) Ulica: ul. Wolność 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196433,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOWA SARZYNA
więcej: przetargi NOWA SARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.