eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębe WielkieZaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębe Wielkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strażacka 3

1.5.2.) Miejscowość: Dębe Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-311

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 756 47 00

1.5.8.) Numer faksu: 25 756 47 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@debewielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debewielkie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80ea3781-f456-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003643/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wczesniej zaciągnietych kredytów i pożyczek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135687/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek,:
a) wysokość kredytu: do kwoty 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony zł 00/100),
b) kredyt może być wykorzystany w całości lub w części bez dodatkowych kosztów, które będą ustalone od wysokości faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu ,

c) okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do 30.06.2032 roku.
d) harmonogram - rozpoczęcie spłaty kredytu:
- w roku 2025 – 200 000,00 zł w 4 ratach po 50 000,00 zł (31 marca, 30 czerwca, 30 września, 30 grudnia);
- w roku 2026 – 200 000,00 zł w 4 ratach po 50 000,00 zł (31 marca, 30 czerwca, 30 września, 30 grudnia);
- w roku 2027 – 200 000,00 zł w 4 ratach po 50 000,00 zł (31 marca, 30 czerwca, 30 września, 30 grudnia);
- w roku 2028 – 500 000,00 zł w 4 ratach po 125 000,00 zł (31 marca, 30 czerwca, 29 września, 29 grudnia);
- w roku 2029 – 1 000 000,00 zł w 4 ratach po 250 000,00 zł (30 marca, 29 czerwca, 28 września, 28 grudnia);
- w roku 2030 – 1 000 000,00 zł w 4 ratach po 250 000,00 zł (29 marca, 28 czerwca, 30 września, 30 grudnia);
- w roku 2031 – 600 000,00 zł w 4 ratach po 150 000,00 zł (31 marca, 30 czerwca, 30 września, 30 grudnia);
- w roku 2032 - 300 000,00 zł w 2 ratach po 150 000,00 zł (31 marca, 30 czerwca);
e) spłata odsetek w okresach miesięcznych,
f) odsetki naliczane będą miesięcznie od faktycznie wykorzystanych środków, płatne do 15-go dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, odsetki za miesiąc czerwiec 2032 r płatne będą do dnia 30 czerwca 2032 r.
g) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, liczone jako suma stawki WIBOR 1 M z ostatniego miesiąca poprzedzającego naliczenie odsetek, powiększone o stałą marżę bankową określoną na dzień otwarcia oferty,
h) zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów,
i) do wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M z dnia 02.08.2021 r.,
j) oferent jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie jednej stawki składającej się ze stopy procentowej WIBOR 1 M oraz marży banku, w skład której wchodzą wszystkie opłaty i prowizje,
k) zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę Dębe Wielkie wraz z deklaracją wekslową,
l) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu kredytowania oraz zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu w zależności od kondycji finansowej Gminy za zgodą obu stron,
m) liczba dni w roku 365,
n) do wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć datę uruchomienia kredytu:
- kwota 4 000 000,00 zł – 10.09.2021 r.
Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty finansowe - które stanowią załącznik nr 4 do SWZ:
- sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za II kwartał 2021 roku
- sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych za II kwartał 2021 roku.
- sprawozdanie Rb - 28 S - z wykonania wydatków budżetowych za II kwartał 2021 roku,
- sprawozdanie Rb - N o należnościach za II kwartał 2021 roku,
- sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za II kwartał 2021 roku,
- Uchwała nr FK.XXIV.0007.228.2021 Rady Gminy Dębe Wielkie z dnia 25 lutego 2021 r. w sprawie: zaciągnięcia kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Uchwała Nr 3.1.a/25/2021 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 10 czerwca 2021 roku w sprawie opinii o możliwości spłaty przez Gminę Dębe Wielkie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Uchwała Nr 3.e./163/2021 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 19 kwietnia 2021 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Dębe Wielkie sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Dębe Wielkie za 2020 rok.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188229,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1026000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188229,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Mszczonowie z siedzibą w Mszczonowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8380005171

7.3.3) Ulica: Warszawska 5

7.3.4) Miejscowość: Mszczonów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188229,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.