Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych i usuwanie skutków przełomów w 2021 r. na drogach woj. administrowanych przez ZDW w Lublinie - Zadanie nr 9: RDW w Parczewie – zam. podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 833542314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie drogami wojewódzkimi na terenie działania RDW w Parczewie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych i usuwanie skutków przełomów w 2021 r. na drogach woj. administrowanych przez ZDW w Lublinie - Zadanie nr 9: RDW w Parczewie – zam. podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52b5f5c2-25ce-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00217728/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przewidział potrzebę wykon. remont. cząstk. w ramach zam. polegającego na powtórzeniu podobn. rob. budowl. w ogłoszeniu Nr 2020/S 250-623125 z dnia 23.12.2020 r. Sekcja II. pkt 2.14) - cz. nr 9, w oparciu o znajomość stanu technicznego nawierzchni bitumicznych administr. sieci drogowej. Powstałe po przepr. postęp. przetarg. oszczędn. finans. umożliwiają częściowe wykonanie zam. polegającego na powtórzeniu robót podobnych/zg. z przedm. zam. podstaw. Udzielane zam. jest pierwszym zam.robót podobnych do zakresu Zad. Nr 9 (przewidywana całkowita wartość tego zamówienia-1 303 204,00 zł netto). Uzasadn. prawne:-art. 214 ust 1 pkt 7) ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R5.ST.371.13.2021.ek
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drodze wojewódzkiej nr 829 odc. Rokitno – Jawidz od km 7+625 do km 7+900 polegające na:
- Wymianie warstwy ścieralnej gr. min. 4 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej AC11S 50/70 KR 3-4 wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem o powierzchni powyżej 50m2 – 211,7 Mg (tj. 1693,5 m2 przy gr. 5 cm);
- Wypełnieniu kolein betonem asfaltowym AC11S z frezowaniem o powierzchni powyżej 50 m2 – 120,3 Mg;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163344 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163344 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163344 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101
7.3.3) Ulica: Krańcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163344,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Instalacja klimatyzacji w budynkach Politechniki Lubelskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj" z podziałem na części.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu nauki języka polskiego jako obcego na poziomie B1, B2
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby IMW w Lublinie
- Usługa transmisji danych pomiędzy lokalizacjami Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ul. Śląskiej w Rybniku
- Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.
- Wykonanie robót drogowych polegających na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych ulic i dróg gminnych na terenach miejskich i wiejskich gminy Połczyn-Zdrój.
- Budowa oznakowanego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kościuszki w Bojszowie w rejonie ul. Kościelnej (II)
- "Żwirowanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowinka w roku 2025"
- Wykonanie remontu bieżącego nawierzchni dróg żwirowych i gruntowych na terenie Gminy Sokółka
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.