Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00171155/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie Instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby budynku Dyrekcji WPN w m. Krzywe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIGIERSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywe 82
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875632540
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wpn@wigry.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a2cc6a7-d5c2-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie Instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby budynku Dyrekcji WPN w m. Krzywe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a2cc6a7-d5c2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000618/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 1) Wykonanie Instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby budynku Dyrekcji WPN w m. Krzywe 82
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171155/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AGB-212-23/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 256936,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,14 kW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną a w szczególności:
1) montaż systemowej konstrukcji mocującej panele fotowoltaiczne na gruncie na dedykowanych stołach wykonanych z konstrukcji stalowej ocynkowanej ogniowo z podporami wbijanymi w grunt. Zaprojektowano konstrukcję wolnostojącą przeznaczoną do mocowania modułów fotowoltaicznych w układzie horyzontalnym, opierającą się na stalowych podporach mocowanych w podłożu. Szkieletowa konstrukcja z profili metalowych umożliwia montaż czterech rzędów paneli fotowoltaicznych nachylonych pod kątem 25 stopni. Konstrukcja montowana za pomocą połączeń śrubowych i specjalnych uchwytów. W konstrukcji zabrania się stosowania połączeń spawanych. Konstrukcje zamontowane zostaną w trzech rzędach oddalonych od siebie o 4,7 m.
2) montaż 108 szt. modułów fotowoltaicznych monokrystalicznych o mocy znamionowej co najmniej 455 wp każdy.
3) montaż falownika/inwertera fotowoltaicznego o mocy znamionowej 50 kW
4) montaż 56 sztuk optymalizatorów mocy,
5) okablowanie w części stałoprądowej (połączenia modułów między sobą, oraz połączenie serii modułów do inwertera) wykonać za pomocą przewodów jednożyłowych o przekroju 6 mm2 dedykowanych do instalacji fotowoltaicznych odpornych na promieniowanie UV, niekorzystne warunki atmosferyczne oraz mogących pracować przy napięciu minimum 1000 V DC.
6) okablowanie w części prądu przemiennego. Połączenie między stroną AC falownika instalacji fotowoltaicznej, a projektowanym złączem kablowym zaprojektowano z użyciem kabla YKYżo 5x25 mm2. Linię kablową do rozdzielnicy głównej budynku wykonać kablem YAKXs 4x70 mm2.
7) zabudowa zabezpieczeń po stronie stałoprądowej i zmiennoprądowej,
8) wykonanie niezbędnej infrastruktury i wyposażenia niezbędnego do funkcjonowania instalacji fotowoltaicznej,
9) Podłączenie urządzenia z siecią ethernetową inwestora. Wizualizacja pracy instalacji fotowoltaicznej z wykorzystaniem oprogramowania producenta inwertera lub innego dedykowanego z wykorzystaniem kabli LAN.
10) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, powykonawczej.
11) Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
12) Wykonanie dokumentacji zgłoszeniowej w zakresie obowiązującej procedury przyłączeniowej na zasadach określonych przez właściwego Operatora Systemu Dystrybucji (OSD). Obowiązkiem Wykonawcy jest zgłoszenie instalacji o przyłączenie do sieci przez OSD .
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221277 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317094,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221277,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERA PV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382334469
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 33
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221277 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-29INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SUWAŁKI
- Wykonanie i montaż dioram i makiet oraz wydruk i montaż plansz w Muzeum Wigier w Starym Folwarku.
- Zakup i dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa oleju napędowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na rozbiórce i budowie systemu kładek i mostów nad doliną rzeki Czarna Hańcza
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.