Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00222059/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00362444/01 - Wynik z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa odzieży ochronnej oraz obuwia dla Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001082454
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Cieplicka 126a
1.4.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-570
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 75 75 547 31
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@999.jgora.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pogotowiejg.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238036
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00222059
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej zamawiającego Przed zmianą:
www.999.jgora.pl
Po zmianie:
https://pogotowiejg.pl/
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:
W zakresie złożenia przedmiotowych środków dowodowych (próbek) Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbkę należy przekazać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U.
z 2022 r. poz. 896 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Pogotowie Ratunkowe, ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (pok. Nr 4 - sekretariat), z dopiskiem:
Oferta (próbka) Nr postępowania: ZP 1/2024
Nie otwierać przed terminem: 13.03.2024 r. godz. 13:00
Próbkę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzezroczystym i nienaruszonym opakowaniu oznaczonym nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy (dopuszcza się odcisk pieczęci).
Jeżeli próbki zostaną złożone w inny niż wyżej opisany sposób, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za przedwczesne lub przypadkowe otwarcie przesyłki. Wybór drogi pocztowej dla przesłania próbek następuje na ryzyko Wykonawcy. Wykonawca winien we własnym interesie, w taki sposób przygotować przesyłkę, aby w stopniu maksymalnym zapobiec jej uszkodzeniu w czasie transportu.
Po zmianie:
W zakresie złożenia przedmiotowych środków dowodowych (próbek) Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbkę należy przekazać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U.
z 2022 r. poz. 896 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Pogotowie Ratunkowe, ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (pok. Nr 4 - sekretariat), z dopiskiem:
Oferta (próbka) Nr postępowania: ZP 1/2024
Nie otwierać przed terminem: 18.03.2024 r. godz. 13:00
Próbkę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzezroczystym i nienaruszonym opakowaniu oznaczonym nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy (dopuszcza się odcisk pieczęci).
Jeżeli próbki zostaną złożone w inny niż wyżej opisany sposób, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za przedwczesne lub przypadkowe otwarcie przesyłki. Wybór drogi pocztowej dla przesłania próbek następuje na ryzyko Wykonawcy. Wykonawca winien we własnym interesie, w taki sposób przygotować przesyłkę, aby w stopniu maksymalnym zapobiec jej uszkodzeniu w czasie transportu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę obróbki oferowanego asortymentu (art. 7 pkt 20 ustawy Pzp). Próbkę (wzór) należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w Załączniku nr 1 do SWZ (OPZ).
2. Zamawiający informuje, że załączone do oferty próbki mogą być pozbawione logo Zamawiającego.
3. Próbki odzieży należy złożyć przed terminem składania ofert, tj. do godz. 13:00
w dniu 13 marca 2024 r., na adres: ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (pok.
Nr 4 - sekretariat), wg poniższych parametrów:
1) dla części I Zamówienia:
a) spodnie (1 szt. w rozmiarze L),
b) bluza (1 szt. w rozmiarze L),
c) t-shirt (1 szt. w rozmiarze L),
2) dla części II Zamówienia:
a) spodnie (1 szt. w rozmiarze L),
b) kurtka (1 szt. w rozmiarze L),
c) polar (1 szt. w rozmiarze L),
3) dla części III Zamówienia:
a) spodnie (1 szt. w rozmiarze L),
b) koszulka (1 szt. w rozmiarze L),
4) dla części IV Zamówienia:
a) obuwie ochronne wielosezonowe (1 para w rozmiarze 42 - męski /długość stopy: 26,8 cm).
Wymagany rozmiar próbki odzieży L
Wzrost (cm) 177-179
klatka piersiowa (cm) 97-100
pas / talia (cm) 85-88
Biodra (cm) 105-108
dł. nogi wewnątrz (cm) 83
długość rękawa (cm) 66
4. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać w całym okresie obowiązywania umowy asortyment zgodny ze złożoną próbką (w zakresie oceny oferty - kryterium jakość).
5. Załączone do oferty próbki muszą posiadać metki wszyte na stałe wewnątrz próbki, zawierające następujące informacje dotyczące:
1) wielkość (rozmiar),
2) gramatury i składu (%) surowca z którego został wykonany wyrób,
3) sposobu prania i konserwacji. Koszty dostarczenia próbek ponosi Wykonawca.
6. Mając na uwadze art. 107 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w ust. 3 powyżej nie podlegają uzupełnieniu, ponieważ służą potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Brak złożenia próbek, złożenie próbek po terminie określonym w rozdziale XV SWZ, złożenie próbek w innym miejscu niż wskazane w SWZ bądź złożenie próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego lub niezgodnych z produktem zaoferowanym w „Formularzu oferty” skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 ppkt. c) ustawy Pzp.
7. Złożone próbki podlegają zwrotowi na pisemny wniosek zgodnie z treścią art. 77 Pzp, z zastrzeżeniem, iż nie podlegają zwrotowi próbki, które w procesie oceny jakościowej zostaną częściowo lub całkowicie zużyte bądź uszkodzone, i/lub odpowiednie przepisy i procedury nakazują ich bezpieczną utylizację.
8. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane produkty spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę obróbki oferowanego asortymentu (art. 7 pkt 20 ustawy Pzp). Próbkę (wzór) należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w Załączniku nr 1 do SWZ (OPZ).
2. Zamawiający informuje, że załączone do oferty próbki mogą być pozbawione logo Zamawiającego.
3. Próbki odzieży należy złożyć przed terminem składania ofert, tj. do godz. 13:00
w dniu 18 marca 2024 r., na adres: ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (pok.
Nr 4 - sekretariat), wg poniższych parametrów:
1) dla części I Zamówienia:
a) spodnie (1 szt. w rozmiarze L),
b) bluza (1 szt. w rozmiarze L),
c) t-shirt (1 szt. w rozmiarze L),
2) dla części II Zamówienia:
a) spodnie (1 szt. w rozmiarze L),
b) kurtka (1 szt. w rozmiarze L),
c) polar (1 szt. w rozmiarze L),
3) dla części III Zamówienia:
a) spodnie (1 szt. w rozmiarze L),
b) koszulka (1 szt. w rozmiarze L),
4) dla części IV Zamówienia:
a) obuwie ochronne wielosezonowe (1 para w rozmiarze 42 - męski /długość stopy: 26,8 cm).
Wymagany rozmiar próbki odzieży L
Wzrost (cm) 177-179
klatka piersiowa (cm) 97-100
pas / talia (cm) 85-88
Biodra (cm) 105-108
dł. nogi wewnątrz (cm) 83
długość rękawa (cm) 66
4. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać w całym okresie obowiązywania umowy asortyment zgodny ze złożoną próbką (w zakresie oceny oferty - kryterium jakość).
5. Załączone do oferty próbki muszą posiadać metki wszyte na stałe wewnątrz próbki, zawierające następujące informacje dotyczące:
1) wielkość (rozmiar),
2) gramatury i składu (%) surowca z którego został wykonany wyrób,
3) sposobu prania i konserwacji. Koszty dostarczenia próbek ponosi Wykonawca.
6. Mając na uwadze art. 107 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w ust. 3 powyżej nie podlegają uzupełnieniu, ponieważ służą potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Brak złożenia próbek, złożenie próbek po terminie określonym w rozdziale XV SWZ, złożenie próbek w innym miejscu niż wskazane w SWZ bądź złożenie próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego lub niezgodnych z produktem zaoferowanym w „Formularzu oferty” skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 ppkt. c) ustawy Pzp.
7. Złożone próbki podlegają zwrotowi na pisemny wniosek zgodnie z treścią art. 77 Pzp, z zastrzeżeniem, iż nie podlegają zwrotowi próbki, które w procesie oceny jakościowej zostaną częściowo lub całkowicie zużyte bądź uszkodzone, i/lub odpowiednie przepisy i procedury nakazują ich bezpieczną utylizację.
8. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane produkty spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-13 13:00
Po zmianie:
2024-03-18 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-13 14:30
Po zmianie:
2024-03-18 14:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-11
Po zmianie:
2024-04-16
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne dostarczane do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE W OKRESIE OD 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGA CATERINGOWA: PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU SENIOR+ W JELENIEJ GÓRZE I DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE, W 2025 ROKU
- FW Śniatowo - przeprowadzenie badań stałych zbiorników ciśnieniowych (w miejscu ich zainstalowania) w 16 elektrowniach wiatrowych Vestas V90 wraz z ich rejestracją w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- Sukcesywne dostawy materiałów ochrony osobistej, odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Sława Śląska w roku 2025.
- Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Dojlidy w 2025 r.
- "Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz stanowiskowej na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektromobilności"
- Zakup wraz z dostawą środków czystości, środków ochrony indywidulanej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.