Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00086825/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-08
- 2023/BZP 00102013/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00104346/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli i wyposażenia budynku przy ul. Cieszyńskiej 18 w Bielsku Białej w podziale na 2 części, w ramach projektu „Nowe życie w starych-nowych budynkach. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zgm.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e724fc33-a7a0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli i wyposażenia budynku przy ul. Cieszyńskiej 18 w Bielsku Białej w podziale na 2 części, w ramach projektu „Nowe życie w starych-nowych budynkach. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e724fc33-a7a0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037710/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia do budynku przy ul. Cieszyńskiej 18 w Bielsku-Białej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nowe życie w starych – nowych budynkach. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – etap I2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086825
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/23/004/DS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325990,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia, zwanych w dalszej części SWZ „sprzętem” lub „towarem” lub „wyposażeniem” , do pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Cieszyńskiej 18 w Bielsku-Białej.1) część 1 zamówienia – sprzęt elektroniczny:
a) urządzenie wielofunkcyjne – 4 szt.
b) projektor – 1 szt.
c) ekran projekcyjny – 1 szt.
wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem użytkowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
30232110-8 - Drukarki laserowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 99134,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia, zwanych w dalszej części SWZ „sprzętem” lub „towarem” lub „wyposażeniem” , do pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Cieszyńskiej 18 w Bielsku-Białej. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: dokonanie pomiaru pomieszczeń z natury (w stanie wykończonym) przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia w celu precyzyjnego określenia wymiarów i sposobu montażu elementów wyposażenia, dostawę, wniesienie i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z projektem i/lub wytycznymi Zamawiającego), zabezpieczenie miejsca dostawy i montażu przed uszkodzeniami mogącymi wyniknąć w wyniku realizacji zamówienia, usunięcie opakowań, folii itp. z miejsca dostawy i montażu, uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania wyposażenia, przeszkolenie pracowników Zamawiającego i przyszłych użytkowników z zakresu użytkowania i eksploatacji wyposażenia.2) część 2 zamówienia – meble i wyposażenie:
a) biurko (120x70x75 cm) – 17 szt.
b) regał biurowy (80x35x180 cm) – 17 szt.
c) szafa ubraniowo-biurowa (80x35x180 cm) – 15 szt.
d) komoda biurowa (80x40x80 cm) – 9 szt.
e) kontener do biurka (47x57x60 cm) – 2 szt.
f) stół konferencyjny rozkładany (180-200x100x75 cm) – 1 szt.
g) stół konferencyjny (170x60x75 cm) – 5 szt.
h) fotel biurowy obrotowy – 17 szt.
i) krzesło konferencyjne – 70 sz.
j) Krzesło – 4 szt,
k) Krzesło – 2 szt.
l) Stolik kawowy (89x59x48 cm) – 1 szt.
m) Stolik kawowy (110x38x29 cm) 1 szt.
n) Wieszak na ubrania stojący – 10 szt.
o) Zabudowa meblowa kuchenna – 1,44 mb,
p) Zabudowa meblowa kuchenna – 2,40 mb,
q) Zmywarka szer. 45 cm– 1 szt.
r) Zmywarka szer. 60 cm– 1 szt.
s) Lodówka podblatowa szer. 60 cm– 2 szt.
t) Ekspres do kawy – 2 szt.
u) Mównica konferencyjna – 1 szt,
v) Lustro (120x80 cm) – 4 szt.
w) Lustro dla niepełnosprawnych (60x80 cm) – 1 szt.
x) Wycieraczka systemowa (140x60 cm) 1 szt,
y) Rolety okienne – 10 szt,
z) Rolety okienne – 12 szt,
aa) Rolety okienne – 6 szt.
bb) Rolety okienne do okien połaciowych – 8 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39153000-9 - Meble konferencyjne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
39711130-9 - Chłodziarki
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39515400-9 - Rolety
4.5.5.) Wartość części: 226856,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkich ofert złożonych na część 1 zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222396,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294914,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222396,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALDUO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382816978
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Miłkowskiego 3 lokal 301
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-349
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222396,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dokończenie budowy kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ul. Ignacego Krasickiego w Bielsku-Białej.
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- Świadczenie usług kompleksowej konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratach w Cieszynie i Żywcu
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 i ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz laptopów
- "Przebudowa i modern. budynku Przedszkola nr 25 przy ul. Widok 28 w BB w celu dost. do przepisów ppoż w ramach zadania "Wykonanie zabezp. ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych".
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Adaptacja części budynku PUW w Zaściankach na potrzeby dyspozytorni medycznej
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.