Ogłoszenie z dnia 2024-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00271181/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
- 2022/BZP 00283270/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-29
- 2022/BZP 00290729/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu „Wsparcie dzieci
z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Duszniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Duszniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu „Wsparcie dzieciz rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d3b5602-08f0-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022145/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt grantowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271181/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę zestawów komputerowych (komputer stacjonarny wraz z myszką i klawiaturą), laptopów oraz tabletów w ramach programu
pn. „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” – łącznie zwany dalej „sprzęt komputerowy”.
2. Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy
JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia. Beneficjentami ostatecznymi wszystkich sprzętów komputerowych dostarczonych w ramach zamówienia będą dzieci z rodzin pegeerowskich z terenu Gminy Duszniki. Niniejszy sprzęt komputerowy będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji edukacyjnych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę: 35 zestawów komputerowych (komputer stacjonarny wraz z myszką i klawiaturą); 223 sztuk laptopów; 8 sztuk tabletów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Gminnego Zespołu Oświatowego w Dusznikach, ul. Sportowa 2, 64-550 Duszniki. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem dostawę z transportem, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy). Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały ujęte również
w rozdziale XXV SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
4. Ze względu na wysokość otrzymanego dofinansowania, Zamawiający zastrzega, że cena jednostkowa oferowana przez Wykonawcę za zakup wraz z dostawą jednego zestawu komputerowego oraz jednego laptopa nie może przekraczać kwoty 2 500,00 zł brutto, natomiast tabletu 1 000,00 zł brutto.
5. Zamawiający wymaga, aby sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia:
był kompletny (z pełnym okablowaniem), fabrycznie nowy z uwzględnieniem aktualnych technologii i wyprodukowany w okresie 12 miesięcy przed terminem składania ofert, nieuszkodzony, sprawny technicznie, o wymaganych minimalnych cechach, parametrach oraz elementach wyposażenia;
nie posiadał żadnych śladów użytkowania, był wolny od wad prawnych i fizycznych a także od roszczeń osób trzecich, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu, ponadto żaden element ani żadna jego część składowa, nie będzie powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot;
dostarczony sprzęt komputerowy musi spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli wyrobów;
dostarczony sprzęt komputerowy winien być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta oraz winien pochodzić z autoryzowanej sieci sprzedaży – oficjalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej, a także być objęty gwarancją producenta.
6. Wykonawca dostarczy do każdego sprzętu komputerowego będącego przedmiotem zamówienia wydrukowaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję użytkowania i obsługi, które winny być sporządzone w języku polskim. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi dla sprzętu komputerowego wynosi minimum 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
7. Dla jednoznacznej identyfikacji oferowanego sprzętu komputerowego należy podać co najmniej nazwę producenta, a także nazwę i model oferowanego sprzętu. Zamawiający wymaga również podania faktycznych parametrów sprzętu komputerowego w taki sposób, aby można było stwierdzić, czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania niniejszej SWZ. Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest wypełnić tabelę dotyczącą oferowanych parametrów sprzętu komputerowego znajdującą się w Formularzu Oferty, który została opracowana w załączniku
nr 1 do Formularza Oferty.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ i zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany sprzęt komputerowy, co oznacza,
że dopuszczalny jest sprzęt posiadający parametry na wymaganym poziomie lub lepszym
od opisanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 634079,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 634079,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 634079,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETLAND COMPUTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182144184
7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 35-37
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 634079,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST
oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami komputerowymi oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Automatyzacja procesów obsługi wniosków w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.