eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodelBudowa chodników na terenie gminy Chodel w 2021 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodników na terenie gminy Chodel w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 24

1.5.2.) Miejscowość: Chodel

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-350

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 827 73 10

1.5.8.) Numer faksu: (81) 827 73 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.chodel@eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugchodel.e-biuletyn.pl https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodników na terenie gminy Chodel w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be289eb0-fb5f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001715/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa chodników na terenie gminy Chodel w 2021 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147512/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBD.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 444126,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2247L Chodel – Borzechów – Wilkołaz w zakresie robót brukarskich na odcinku od km 0+054 do km 0+180, dł. 0,126 km. 4.3 Zakres zamówienia w części 1 obejmuje zrealizowanie całego zakresu prac wskazanych w dokumentacji technicznej, w tym:
1. Roboty rozbiórkowe, przygotowawcze (rozbiórka krawężników na istn. zatoce, likwidacja żywopłotu, rozbiórka istn. zjazdów na przylegle posesje, rozbiórka nienormatywnej opaski bezpieczeństwa z prefabrykatów betonowych)
2. Budowę chodnika
3. Budowę zatoki postojowej
4. Budowę zjazdów
5. Odtworzenie konstrukcji drogi powiatowej (odtworzenie/wzmocnienie nieregularnej krawędzi jezdni)
6. Przebudowę istniejącej zatoki po przełożeniu krawężnika
7. Opracowanie czasowej organizacji ruchu
8. Obsługę geodezyjną
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna (zał. nr 1a do SWZ) oraz załącznik nr 6a – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 102955,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Przebudowa ulicy Piaskowej i ulicy P. Ściegiennego w m. Chodel polegająca na budowie chodnika po stronie lewej ul. Piaskowej w m. Chodel, gm. Chodel, km roboczy: od km 0+000,00 do km 0+253,75, długość 253,75 mb. Zakres zamówienia w części 2 obejmuje zrealizowanie całego zakresu prac wskazanych w dokumentacji technicznej, w tym:
1. Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, rozebranie podbudowy, krawężników, obrzeży, nawierzchni z kostki betonowej, wywóz ziemi i gruzu)
2. Wykonanie zabezpieczeń linii energetycznych pod zjazdami (przepusty rurowe – rury osłonowe dwudzielne typu Arot; na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzgodnienia wykonania tych przepustów z właścicielem sieci)
3. Roboty ziemne
4. Regulację pionową studzienek
5. Wykonanie podbudowy
6. Wykonanie uzupełnienia nawierzchni (szczelina pomiędzy krawężnikiem a nawierzchnią jezdni)
7. Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej gr. 6 cm
8. Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm
9. Roboty wykończeniowe, wykonanie elementów ulic (krawężniki, obrzeża)
10. Opracowanie czasowej organizacji ruchu
11. Obsługę geodezyjną
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna (zał. nr 1b do SWZ) oraz załącznik
nr 6b – wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 116463,39 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Budowa chodnika po prawej stronie drogi powiatowej nr 2248L Chodel-Ratoszyn- Borzechów na działce nr ewid. 329, obręb Radlin w m. Radlin, gm. Chodel, km roboczy 0+550,95 – 0+687, długość 136,05 mb (z kostki brukowej gr. 6 cm i 8 cm przekazanej do wbudowania przez Zamawiającego). Zakres zamówienia w części 3 obejmuje zrealizowanie całego zakresu prac wskazanych w dokumentacji technicznej, w tym:
1. Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, rozebranie nawierzchni z tłucznia, rozebranie przepustów rurowych, krawężników, nawierzchni z kostki betonowej, wywóz ziemi i gruzu)
2. Roboty ziemne
3. Wykonanie odwodnienia (przepusty rurowe pod zjazdami)
4. Wykonanie podbudowy (profilowanie i zagęszczanie, warstwa wzmacniająca, podbudowa dolna i górna z kruszywa)
5. Wykonanie uzupełnienia nawierzchni (szczelina pomiędzy krawężnikiem a nawierzchnią jezdni)
6. Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej gr. 6 cm
7. Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm
8. Roboty wykończeniowe, ustawienie barier ochronnych, wykonanie elementów ulic (krawężniki, obrzeża, ścieki skarpowe, ścieki podchodnikowe, chodniki z płyt betonowych)
9. Opracowanie czasowej organizacji ruchu
10. Obsługę geodezyjną
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna (zał. nr 1c do SWZ) oraz załącznik nr 6c – wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 111181,51 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Budowa drogi powiatowej nr 2633L Granice – Świdno w m. Świdno w zakresie budowy chodników i zjazdów, gm. Chodel, km roboczy 0+000,00 – 0+447,50, długość 445,50 mb. Zakres zamówienia w części 4 obejmuje zrealizowanie całego zakresu prac wskazanych w dokumentacji technicznej, w tym:
1. Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wywóz ziemi)
2. Roboty ziemne
3. Wykonanie podbudowy
4. Wykonanie uzupełnienia nawierzchni (szczelina pomiędzy krawężnikiem a nawierzchnią jezdni)
5. Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej gr. 6 cm
6. Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm
7. Roboty wykończeniowe, wykonanie elementów ulic (ścieki skarpowe, ścieki podchodnikowe, chodniki z płyt betonowych)
8. Opracowanie czasowej organizacji ruchu
9. Obsługę geodezyjną
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna (zał. nr 1d do SWZ) oraz załącznik nr 6d – wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 215675,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99630,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125773,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99630,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAREX Zakład Budowlano Handlowo Transportowy Adamczyk Rafał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432329560

7.3.3) Ulica: Ks. Stanisława Zielińskiego

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99630,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147440,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAREX Zakład Budowlano Handlowo Transportowy Adamczyk Rafał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432329560

7.3.3) Ulica: Ks. Stanisława Zielińskiego

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142360,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAREX Zakład Budowlano Handlowo Transportowy Adamczyk Rafał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432329560

7.3.3) Ulica: Ks. Stanisława Zielińskiego

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211085,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227426,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211085,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAREX Zakład Budowlano Handlowo Transportowy Adamczyk Rafał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432329560

7.3.3) Ulica: Ks. Stanisława Zielińskiego

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211085,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.