Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00074963/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1447 S Rajcza-Sól-Zwardoń od km 0+410 do km 0+918 po stronie prawej w miejscowości Rajcza i Rycerka Dolna”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1
1.5.2.) Miejscowość: Rajcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f1251a0-be91-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1447 S Rajcza-Sól-Zwardoń od km 0+410 do km 0+918 po stronie prawej w miejscowości Rajcza i Rycerka Dolna”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f1251a0-be91-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073662/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 „Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1447 S Rajcza-Sól-Zwardoń od km 0+410 do km 0+918 po stronie prawej w miejscowości Rajcza i Rycerka Dolna”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00074963
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Tytuł zadania: „Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1447 S Rajcza-Sól-Zwardoń od km 0+410 do km 0+918 po stronie prawej w miejscowości Rajcza i Rycerka Dolna”.
2. Przedmiotem zamówienia jest remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1447 S Rajcza-Sól-Zwardoń od km 0+410 do km 0+918 po stronie prawej (zgodnie z kilometrażem biegnącym od centrum Rajczy w kierunku Rycerki Dolnej) w miejscowości Rajcza (działka nr 10176/1, obręb ewidencyjny Rajcza [0001], jednostka ewidencyjna Rajcza [241711_2]) oraz Rycerka Dolna (działka nr 4989/2, obręb ewidencyjny Rycerka Dolna [0002], jednostka ewidencyjna Rajcza [241711_2]).
3. Remont przedmiotowego chodnika należy wykonać przy zachowaniu istniejących szerokości nawierzchni chodnika – poprzez wykonanie rozbiórki istniejącego krawężnika betonowego, wraz z obrzeżem betonowym i nawierzchnią z kostki brukowej. Przed rozbiórką krawężnika należy wykonać przecięcie nawierzchni jezdni w odległości 20 cm od krawężnika i rozebrać cześć nawierzchni asfaltowej, aby nie uszkodzić większych powierzchni jezdni przy rozbiórce krawężnika. Następnie należy wykonać montaż nowego krawężnika i obrzeża na ławie betonowej z betonu C12/15. Kolejnym etapem jest ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm – szara na chodniku i kolorowa na zjazdach. Etapem końcowym jest wykonanie uzupełnienie nawierzchni asfaltowej obok krawężnika.
4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania ruchu publicznego na terenie budowy oraz utrzymania istniejących obiektów (jezdnie, ścieżki rowerowe, ciągi piesze, znaki drogowe, bariery ochronne, urządzenia odwodnienia itp.). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót na czas trwania remontu. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały i inne zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy w/w zapór i znaków, dla których jest to wymagane ze względów bezpieczeństwa. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną.
5. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji wszystkie materiały przed wbudowaniem
6. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji urządzeń podziemnych zlokalizowanych w pasie drogowym typu zawory, studnie, hydranty. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Zamawiającego i zainteresowanego eksploatatora tych urządzeń oraz dokona naprawy na własny koszt pod nadzorem eksploatatora.
7. Przemiotowe prace podlegać będą następującym etapom:
• odbiór robót zanikających,
• odbiór robót ostateczny,
• odbiór robót pogwarancyjny.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono:
a) w Przedmiarze Robót stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ,
b) w Projekcie Budowlanym stanowiącym Załącznik nr 7,
c) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ.
9. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289666,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399997,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289666,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MATBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243193597
7.3.3) Ulica: WĘGLOWA
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MATBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MATBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289666,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI RAJCZA
- "Zakup ciągnika do zbierania odpadów komunalnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Rajczy w ramach zakupu taboru dla ZUK".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowanego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Rajcza"
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do SPZOL w Rajczy przez okres 12 miesięcy, czyli od 01.01.2025r. do 31.12.2025r
- Dostawa węgla kamiennego sortymentu groszek, typu 31.2 lub 32.1 /płukanego/ do SPZOL w Rajczy przez okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi RAJCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.