Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00197327/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ "ROZBUDOWA BUDYNKU ARESZTU ŚLEDCZEGO W GDAŃSKU O POMIESZCZENIA SALI WIDZEŃ"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000626490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kurkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_gdansk@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Areszt Śledczy w Gdańsku
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ "ROZBUDOWA BUDYNKU ARESZTU ŚLEDCZEGO W GDAŃSKU O POMIESZCZENIA SALI WIDZEŃ"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06d3f978-21c2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008130/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ "ROZBUDOWA BUDYNKU ARESZTU ŚLEDCZEGO W GDAŃSKU O POMIESZCZENIA SALI WIDZEŃ"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197327/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/05/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie zadania inwestycyjnego, polegającego na rozbudowie budynku Aresztu Śledczego w Gdańsku o pomieszczenia sali widzeń z instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi: wodno–kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną, teletechniczną i wentylacji mechanicznej wraz z rozbiórką dwóch budynków magazynowych, w oparciu o:
a) dokumentację projektową tj. projekt budowlany wraz zestawieniem materiałowym oraz przedmiar robót (załącznik nr 5 do specyfikacji);
b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do specyfikacji).
2. Miejsce realizacji zamówienia: Areszt Śledczy w Gdańsku (80-803) przy ulicy Kurkowej 12
3. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik nr 4 do specyfikacji.
4. Wykonawca przygotowując ofertę, musi uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz załączników do niniejszej specyfikacji, jak również w nich nie ujęte, a bez których według przepisów prawa budowlanego, czy wiedzy technicznej nie ma możliwości wykonania zamówienia.
5. Przedmiot umowy będzie realizowany w obiekcie czynnym z obowiązkowym systemem przepustkowym. Każda osoba zatrudniona przy realizacji zadania musi uzyskać zgodę na wejście na teren Zamawiającego. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu osób zatrudnionych.
6. System pracy: od poniedziałku do soboty, w godzinach od 07:30 do 17:30.
7. Wykonawca może zapoznać się z warunkami, w jakich będzie realizowane zamówienie, dokonując wizji lokalnej w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 14, ponieważ Wykonawca wniósł wadium w sposób nieprawidłowy. W Rozdziale XVI SWZ (Wymagania dotyczące wadium) Zamawiający wymagał wniesienia wadium, w wysokości 10 000,00 zł. Jednocześnie, Zamawiający zastrzegł, że w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, dokumenty wadialne należy dołączyć do oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. W stanie faktycznym Wykonawca przedłożył dokument wadialny w postaci skanu pisemnej gwarancji bankowej (oryginału). Wykonawca sporządził kopię gwarancji wystawionej w postaci papierowej i dołączył do oferty. O formie papierowej tego dokumentu świadczą własnoręczne podpisy przedstawicieli banku z imiennymi pieczątkami. Zamawiający nie dysponuje jej oryginałem (dokumentem papierowym). Dokument w takiej formie nie daje gwarancji zabezpieczenia interesu Zamawiającego i pewności wypłaty sumy wadialnej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek zatrzymania wadium określonej w ustawie Prawo zamówień publicznych.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3560050,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3560050,50 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.