eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokEOP.332.5.24 Usługa telekomunikacyjna- łącza internetowe



Ogłoszenie z dnia 2024-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
EOP.332.5.24 Usługa telekomunikacyjna- łącza internetowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WSPR w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poleska 89

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00b4f55b-c3ff-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

EOP.332.5.24 Usługa telekomunikacyjna- łącza internetowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00b4f55b-c3ff-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00569882/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi telekomunikacyjne (łącza internetowe)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093519

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EOP.332.5.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118576,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania w Części 1 jest świadczenie dostępu do sieci Internet. Łącze internetowe w lokalizacji Łapy, ul. Cmentarna 28. W części 1 przedmiotem zamówienia jest dostarczenie alternatywnego łącza internetowego w stosunku do istniejącej u Zamawiającego wg. stanu na dzień 01.04.2024 r. infrastruktury. Wymóg ten wynika z konieczności zapewnienia dodatkowego i niezależnego źródła Internetu w celu utrzymania dostępu do sieci także w przypadku awarii pozostałych łączy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72400000-4 - Usługi internetowe

64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.5.5.) Wartość części: 8400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania w Części 2 jest świadczenie dostępu do sieci Internet. Łącze internetowe w lokalizacji Czarna Białostocka, ul. Tartaczna 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72400000-4 - Usługi internetowe

64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.5.5.) Wartość części: 3984,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania w Części 3 jest świadczenie dostępu do sieci Internet. Łącze internetowe w lokalizacji Sokółka – ul. Pocztowa 1.
W części 3 przedmiotem zamówienia jest dostarczenie alternatywnego łącza internetowego w stosunku do istniejącej u Zamawiającego wg. stanu na dzień 01.04.2024 r. infrastruktury. Wymóg ten wynika z konieczności zapewnienia dodatkowego i niezależnego źródła Internetu w celu utrzymania dostępu do sieci także w przypadku awarii pozostałych łączy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72400000-4 - Usługi internetowe

64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.5.5.) Wartość części: 7020,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania w Części 4 jest świadczenie dostępu do sieci Internet. Łącze internetowe w lokalizacji Dąbrowa Białostocka – ul. Skłodowskiej 15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72400000-4 - Usługi internetowe

64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.5.5.) Wartość części: 7201,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania w Części 5 jest świadczenie dostępu do sieci Internet. Łącze internetowe w lokalizacji Dubicze Cerkiewne – ul. Główna 7A, maszt antenowy Straży Granicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72400000-4 - Usługi internetowe

64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.5.5.) Wartość części: 10416,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania w Części 6 jest świadczenie dostępu do sieci Internet. Łącze internetowe w lokalizacji Siemiatycze – ul. Szpitalna 8.
W części 6 przedmiotem zamówienia jest dostarczenie alternatywnego łącza internetowego w stosunku do istniejącej u Zamawiającego wg. stanu na dzień 01.04.2024 r. infrastruktury. Wymóg ten wynika z konieczności zapewnienia dodatkowego i niezależnego źródła Internetu w celu utrzymania dostępu do sieci także w przypadku awarii pozostałych łączy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72400000-4 - Usługi internetowe

64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.5.5.) Wartość części: 10416,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania w Części 7 jest świadczenie dostępu do sieci Internet. Łącze internetowe w lokalizacji Tykocin, Żuki 29C.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72400000-4 - Usługi internetowe

64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.5.5.) Wartość części: 10416,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania w Części 8 jest świadczenie dostępu do sieci Internet. Łącze internetowe w lokalizacji Mońki – ul. Mickiewicza 18.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72400000-4 - Usługi internetowe

64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.5.5.) Wartość części: 4081,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania w Części 9 jest świadczenie dostępu do sieci Internet. Łącze internetowe w lokalizacji Mońki – ul. Wojska Polskiego 56.
W części 9 przedmiotem zamówienia jest dostarczenie alternatywnego łącza internetowego w stosunku do istniejącej u Zamawiającego wg. stanu na dzień 01.04.2024 r. infrastruktury. Wymóg ten wynika z konieczności zapewnienia dodatkowego i niezależnego źródła Internetu w celu utrzymania dostępu do sieci także w przypadku awarii pozostałych łączy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72400000-4 - Usługi internetowe

64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.5.5.) Wartość części: 11761,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania w Części 10 jest świadczenie dostępu do sieci Internet. Łącze internetowe w lokalizacji Hajnówka – ul. doc. Adama Dowgirda 5.
W części 10 przedmiotem zamówienia jest dostarczenie alternatywnego łącza internetowego w stosunku do istniejącej u Zamawiającego wg. stanu na dzień 01.04.2024 r. infrastruktury. Wymóg ten wynika z konieczności zapewnienia dodatkowego i niezależnego źródła Internetu w celu utrzymania dostępu do sieci także w przypadku awarii pozostałych łączy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72400000-4 - Usługi internetowe

64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania w Części 11 jest świadczenie dostępu do sieci Internet. Łącze internetowe w lokalizacji Bielsk Podlaski – ul. Rejonowa 11.
W części 11 przedmiotem zamówienia jest dostarczenie alternatywnego łącza internetowego w stosunku do istniejącej u Zamawiającego wg. stanu na dzień 01.04.2024 r. infrastruktury. Wymóg ten wynika z konieczności zapewnienia dodatkowego i niezależnego źródła Internetu w celu utrzymania dostępu do sieci także w przypadku awarii pozostałych łączy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72400000-4 - Usługi internetowe

64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania w Części 12 jest świadczenie dostępu do sieci Internet. Łącze internetowe w lokalizacji Białystok – ul. Poleska 89, serwerownia IIp.
W części 12 przedmiotem zamówienia jest dostarczenie alternatywnego łącza internetowego w stosunku do istniejącej u Zamawiającego wg. stanu na dzień 01.04.2024 r. infrastruktury. Wymóg ten wynika z konieczności zapewnienia dodatkowego i niezależnego źródła Internetu w celu utrzymania dostępu do sieci także w przypadku awarii pozostałych łączy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72400000-4 - Usługi internetowe

64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.5.5.) Wartość części: 23281,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 1 nie wpłynęła żadna oferta:
Zamawiający unieważnił postepowanie w części 1. Podstawą unieważnienia postępowania w części 1 jest art. 255 ust. 1 pzp gdyż ,,nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 2 wpłynęła 1 oferta:
Oferta nr 4/24 złożona przez Małgorzatę Nienałtowską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Serczernet Małgorzata Nienałtowska, ul. Ogrodowa 3/36, 16-020 Czarna Białostocka
Suma opłat w okresie umowy (brutto) - 5 528,85 zł
Przepustowość łącza w kierunku do Zamawiającego (download) - 100 Mbit/s
Przepustowość łącza w kierunku od Zamawiającego (upload) - 100 Mbit/s

Uzasadnienie:
Podstawą unieważnienia postępowania w części 2 jest art. 255 ust. 3 Pzp gdyż „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. SP ZOZ WSPR w Białymstoku, na sfinansowanie zamówienia w części 2 zamierzał przeznaczyć kwotę brutto 4 900,32 zł brutto.
Zamawiający udostępnił powyższą informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (e-Zamówienia oraz www.pogotowie.bialystok.pl) przed otwarciem ofert, które miało miejsce w dniu 15 lutego 2024 r. o godzinie 1100. W niniejszym postępowaniu wpłynęła 1 oferta (jak powyżej). Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności jest niezasadne. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia nr EOP.332.5.24 w części 2.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7441,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8266,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8266,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Serczernet Małgorzata Nienałtowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661282566

7.3.4) Miejscowość: Czarna Białostocka

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8266,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 4 wpłynęła 1 oferta:
Oferta nr 3/24 złożona przez firmę SulikaNET s. c. Tomasz Lewko, Paweł Mojżuk, ul. Gen. Nikodema Sulika 2A, 16-200 Dąbrowa Białostocka
Suma opłat w okresie umowy (brutto) - 9 741,60 zł
Przepustowość łącza w kierunku do Zamawiającego (download) - 50 Mbit/s
Przepustowość łącza w kierunku od Zamawiającego (upload) - 50 Mbit/s

Uzasadnienie:
Podstawą unieważnienia postępowania w części 4 jest art. 255 ust. 3 Pzp gdyż „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. SP ZOZ WSPR w Białymstoku, na sfinansowanie zamówienia w części 4 zamierzał przeznaczyć kwotę brutto 8 857,23 zł brutto.
Zamawiający udostępnił powyższą informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (e-Zamówienia oraz www.pogotowie.bialystok.pl) przed otwarciem ofert, które miało miejsce w dniu 15 lutego 2024 r. o godzinie 1100. W niniejszym postępowaniu wpłynęła 1 oferta (jak powyżej). Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności jest niezasadne. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia nr EOP.332.5.24 w części 4.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 5 nie wpłynęła żadna oferta:
Zamawiający unieważnił postepowanie w części 5. Podstawą unieważnienia postępowania w części 5 jest art. 255 ust. 1 pzp gdyż ,,nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 6 nie wpłynęła żadna oferta:
Zamawiający unieważnił postepowanie w części 6. Podstawą unieważnienia postępowania w części 6 jest art. 255 ust. 1 pzp gdyż ,,nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 7 nie wpłynęła żadna oferta:
Zamawiający unieważnił postepowanie w części 7. Podstawą unieważnienia postępowania w części 7 jest art. 255 ust. 1 pzp gdyż ,,nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 8 nie wpłynęła żadna oferta:
Zamawiający unieważnił postepowanie w części 8. Podstawą unieważnienia postępowania w części 8 jest art. 255 ust. 1 pzp gdyż ,,nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 9 nie wpłynęła żadna oferta:
Zamawiający unieważnił postepowanie w części 9. Podstawą unieważnienia postępowania w części 9 jest art. 255 ust. 1 pzp gdyż ,,nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13284,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13284,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13284,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Telewizja Kablowa Hajnówka Kiędyś, Kiryluk Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431015055

7.3.4) Miejscowość: Hajnówka

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13284,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13284,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13284,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13284,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Telewizja Kablowa Hajnówka Kiędyś, Kiryluk Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431015055

7.3.4) Miejscowość: Hajnówka

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13284,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 12 wpłynęły 2 oferty:
Oferta nr 4/24 złożona przez Małgorzatę Nienałtowską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Serczernet Małgorzata Nienałtowska, ul. Ogrodowa 3/36, 16-020 Czarna Białostocka
Suma opłat w okresie umowy (brutto) – 36 441,21 zł
Przepustowość łącza w kierunku do Zamawiającego (download) - 210 Mbit/s
Przepustowość łącza w kierunku od Zamawiającego (upload) - 210 Mbit/s

Oferta nr 5/24 złożona przez firmę KOBA Sp. z o. o., ul. Mieszka I 4/226, 15-054 Białystok
Suma opłat w okresie umowy (brutto) – 28 045,23 zł
Przepustowość łącza w kierunku do Zamawiającego (download) - 120 Mbit/s
Przepustowość łącza w kierunku od Zamawiającego (upload) - 120 Mbit/s

Uzasadnienie:
Podstawą unieważnienia postępowania w części 12 jest art. 255 ust. 3 Pzp gdyż „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. SP ZOZ WSPR w Białymstoku, na sfinansowanie zamówienia w części 12 zamierzał przeznaczyć kwotę brutto 28 635,63 zł brutto.
Zamawiający udostępnił powyższą informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania
(e-Zamówienia oraz www.pogotowie.bialystok.pl) przed otwarciem ofert, które miało miejsce w dniu
15 lutego 2024 r. o godzinie 1100. W niniejszym postępowaniu wpłynęły 2 oferty (jak powyżej). Cena najkorzystniejszej oferty (złożonej przez Małgorzatę Nienałtowską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Serczernet Małgorzata Nienałtowska, ul. Ogrodowa 3/36, 16-020 Czarna Białostocka) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności jest niezasadne. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia nr EOP.332.5.24 w części 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.