Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opieka wytchnieniowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych Gminy Redzikowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005310998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Wybrzeża 2
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 714 14 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@gminaredzikowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cus.gminaredzikowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platfromazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opieka wytchnieniowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44c73b8d-d081-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021615/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211817
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Spółdzielnia Socjalna " Pomocna Dłoń" spełnia łącznie wszystkie przesłanki wymienione w art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym Centrum Usług Społecznych Gminy Redzikowo zamierza przekazać obowiązek realizacji zadań własnych Spółdzielni Socjalnej - jako podmiotowi wyposażonemu w potencjał umożliwiający realizację tak powierzonego obowiązku. Powierzenie obowiązku realizacji zadań własnych Spółdzielni zapewni możliwość ścisłej kontroli parametrów jakości oraz efektywności realizowanych zadań.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 238680,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w formie pobytu dziennego , które będą świadczone dla osób z niepełnosprawnościami, w tym dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Redzikowo w ramach programu rządowego "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu terytorialnego - edycja 2024
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Pomocna dloń"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393202347
7.3.3) Ulica: Sportowa 34
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "POMOCNA DŁOŃ"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "POMOCNA DŁOŃ"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-06 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- WYMIANY INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNYCH, GAZOWYCH I C.O.
- "Identyfikacja, konwersja i dostosowanie obiektów stanowiących treść bazy BDOT500 dla obrębów 7, 8, 9, 10, 11, 12 Miasta Słupsk oraz GESUT dla obrębów 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 Miasta Słupsk (...)
- PODN.ZP.321.4.2025 Przeprowadzenie szkoleń w formie stacjonarnej dla nauczycieli i dyrektorów
- Roboty budowlane w przychodni przy ul. 11 Listopada 7 - poradnia ginekologiczno - położnicza
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych - 17/TP/2025
- Dostawa sprzętu medycznego - nr 18/TP/2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sąsiedzkich na terenie gminy Lubicz dla uczestników projektu pn. Centrum Usług Społecznych w Lubiczu
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej na zasadach zgodnych z Programem MRiPS "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2025
- Świadczenie usług społecznych asystenckich na terenie Gminy Krasnobród w miejscu zamieszkania uczestnika projektu, Polityka Senioralna EFS+
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2025
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością będącej mieszkańcem Gminy Brudzeń Duży w ramach programu Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością dla JST-edycja 2025-powtórzony
- "Świadczenie usług asystenckich oraz opiekuńczych osobom potrzebujących wsparcia (OPW)/uczestnikom projektu (UP), w tym osobom z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania i/lub przebywania -powt.
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.