Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00181493/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
- 2021/BZP 00188158/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w Górnej Grupie - VII etap”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRAGACZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Dragacz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dragacz 7A
1.5.2.) Miejscowość: Dragacz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-134
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3324969
1.5.8.) Numer faksu: 52 3324974
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdragacz@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dragacz.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dragacz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w Górnej Grupie - VII etap”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ab8f613-155d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001499/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kanalizacja sanitarna wraz z przykanalikami oraz sieć wodociągowa w Górnej Grupie – etap VII
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181493/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGiFE-I.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 347000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w Górnej Grupie -VII etap".
Zakres przedmiotu zamówienia:
1) roboty ziemne, pomiarowe, przygotowawcze i zabezpieczające,
2) roboty instalacyjno – montażowe:
a) kolektor sanitarny grawitacyjny z rur kanałowych litych, gładkich PVC SN 8 Ø 200 mm łączonych na kielichy z uszczelką zamontowana na stałe (około 751 m),
b) studnie rewizyjne z kręgów betonowych Ø 1200 mm łączonych na uszczelki elastomerowe z włazem żeliwnym typu ciężkiego 20 kpl,
c) studzienki PE/PVC Ø 400 mm zamknięte rurą teleskopową wraz z włazem żeliwnym na sieci kanalizacyjnej 2 kpl,
d) studnia rozprężna z kręgów betonowych Ø 1200 mm łączonych na uszczelki elastomerowe z włazem żeliwnym typu ciężkiego 1 kpl,
h) kolektor tłoczny Ø 50 mm z rur PE 100RC PN10 (około 75,80m) – przewiert sterowany,
i) kolektor tłoczny Ø 63 mm z rur PE 100RC PN10 (około 53,40 m) – przewiert sterowany,
j) kolektor tłoczny Ø 75 mm z rur PE 100RC PN10 (około 603,50 m) – przewiert sterowany,
3) trójniki: 50 x50 - 2 szt. 63X50 - 1 szt., 75x 50 -14szt.,
4) odtworzenie nawierzchni ulic i chodników, zieleni oraz elementów zagospodarowania terenu,
5) roboty towarzyszące, porządkowe oraz tymczasowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, w Załączniku Nr 1A do SWZ – Dokumentacja projektowa (z przedmiarem robót załączonym pomocniczo, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektem budowlanym i wykonawczym) oraz Załączniku Nr 11 do SWZ – „Projekt umowy”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555025,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowo Produkcyjna "ARIS" Rolbiecki Zbigniew
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791517659
7.3.3) Ulica: Grzegorz 8
7.3.4) Miejscowość: Chełmża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROLBIECKI ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROLBIECKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dwóch budynków gospodarczych dla sezonowej pracowni pszczelarskiej w Puławach
- Budowa drogi wewnętrznej 1KDW wraz z budową sieci elektroenergetycznej na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej w miejscowości Świlcza
- Maluch +: Adaptacja pomieszczeń przedszkola przy ul. Kwiatkowskiego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia Filii Żłobka Miejskiego w Pułtusku
- Modernizacja bazy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Sosnowcu
- Renowacja Sali Balowej w Muzeum Pałac Herbsta - Sufit
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Ryn, na działce numer 90/30 i 90/32, obręb 0001 Miasto Ryn, gmina Ryn"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.