Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00166849/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Długiej w m. Szewce gm. Wisznia Mała-– budowa kanalizacji deszczowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznia Mała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934897
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 9
1.5.2.) Miejscowość: Wisznia Mała
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-114
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wiszniamala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.wiszniamala.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Długiej w m. Szewce gm. Wisznia Mała-– budowa kanalizacji deszczowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7aa0141-0b20-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004500/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa drogi ul. Długiej w m. Szewce gm. Wisznia Mała
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.20.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182723,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem kanalizacji deszczowej na ul. Długiej w m. Szewce gm. Wisznia Mała obejmujących:
a. Budowa sieci kanalizacji deszczowej na odcinku S13-S18 wraz z wpustami o długości ok. 323m wraz z wpustami ulicznymi;
b. Remont istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez wymianę odcinka sieci o długości ok. 81m na DN315 wraz ze studzienkami DN500 – zgodnie z załącznikiem graficznym
c. Wykonanie odtworzenia nawierzchni drogi (od km 9+45.49 do km 12+68.49) na szerokości prowadzonych wykopów +2x0,5m, poprzez utwardzenie nawierzchni tłuczniem i niesortem kamiennym według konstrukcji: dolna warstwa odsączająca z piasku o grubości 15 cm, dolna warstwa podbudowy o grubości 12 cm z tłucznia 0/63 mm, górna warstwa o grubości 8 cm z tłucznia 0/31,5 mm (grubość warstw po zagęszczeniu)
d. Wykonanie inspekcji TTV wykonanej sieci kanalizacji deszczowe
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:
A. Dokumentacja projektowa:
1.1. Projekt budowlany pn.: Budowa drogi gminnej w Szewcach – ul. Długa” – branża drogowa, wykonany przez Biuro Usług Projektowych, mgr inż. Ryszard Chwaleba
1.2. Projekt budowlano – wykonawczy kanalizacji deszczowej pn.: Budowa drogi gminnej w Szewcach – ul. Długa” –wykonany przez Biuro Usług Projektowych, mgr inż. Ryszard Chwaleba
1.3. Szczegółowa Specyfikacja Wykonania i Odbioru robót
B. Załącznik graficzny z zakresem kanalizacji do remontu
C. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami
D. Przedmiary robót
Uwaga!!!!
Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano – wykonawczym.
3. Szczególne warunki realizacji zamówienia:
1). Wykonawca ustanowi we własnym zakresie i na własny koszt Kierownika budowy na cały zakres robót.
2).Wykonawca w ramach wynagrodzenia skompletuje niezbędną dokumentację powykonawczą niezbędną do zgłoszenia do użytkowania przed zakończeniem wszystkich robót.
3). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją,
4) Wykonawca w trakcie realizacji robót będzie musiał umożliwić przejazd i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy. Wszelkie prace na i w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów należy wykonać w uzgodnieniu z właścicielami lub administratorem tych obiektów. Prace na czynnych sieciach należy wykonywać pod nadzorem użytkownika tych sieci.
5). Wykonawca zobowiązany jest do dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych formalności związanych z opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu zastępczego na czas wykonywania robót w pasie drogowym.
6).Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego prowadzonego po terenie budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacja ruchu. Wykonawca w czasie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wykonania prac utrzymaniowych (na własny koszt) na czynnych ogólnodostępnych drogach przebiegających przez teren budowy.
7). Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych oraz zapewni ich właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie wykonywania robót. W przypadku nieprzewidzianych kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego wykonawca zgłosi fakt zamawiającemu i właścicielowi sieci celem uzyskania odpowiednich uzgodnień dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
8). Wykonawca dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót gestorom sieci znajdujących w rejonie prowadzonych robót. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej należy powiadomić niezwłocznie Zamawiającego, Inspektora nadzoru oraz gestorów sieci. Uszkodzenia naprawić na własny koszt
9). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu rzeczowo –finansowego oraz kosztorysu ofertowego sporządzonego metoda szczegółową wraz tabelą elementów scalonych.
10). Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie w obiektach użyteczności publicznej i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
11). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 ze zm. ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.)
12). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SWZ).
13). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207964,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207964,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207964,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ravea Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952016053
7.3.3) Ulica: Wojciecha Cybulskiego
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-205
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207964,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
INNE PRZETARGI WISZNIA MAŁA
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Wisznia Mała
- Usługa ubezpieczenia Gminy Wisznia Mała, Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Szewcach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Kwiatowej w Szewcach, gmina Wisznia Mała
więcej: przetargi WISZNIA MAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Budowa ulic Widokowej (nr 110658C) i Jasnej (nr 110653C) w ramach zadania pn. "Budowa ulic Spacerowej, Równinnej, Widokowej i Jasnej na os. Panorama w Golubiu-Dobrzyniu"
- Rozbudowa drogi gminnej od km 0+841,90 do km 1+461,03 - ul. Parkowa, budowa dr. od km 0+003,50 do km 0+340,67 - ul. Makowa, bud. drogi gminnej od km 0+003,50 do km 0+316,50 - ul. Wiśniowa w Biłgoraju
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2390D w km 6+242-8+255 w miejscowości Wyręba
- Rozbudowa drogi gminnej nr 119013E w miejscowości Młodawin Dolny, gmina Zapolice
- "Przebudowa ul. Żurawiej w Białymstoku na odcinku od ul. Niedźwiedziej do ul. Wilczej"
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.