Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00168094/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00187378/01 - Wynik z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 6 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431023467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 2
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 815518510
1.5.8.) Numer faksu: 815518510
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitaldeblin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaldeblin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitaldeblin.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b666a241-d744-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037878/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Aparat dwukanałowy z kompresorem z kompresorem i wbudowaną drukarką
1.2.7 Autoklaw kasetowy z rejestratorem i kolorowym dotykowym wyświetlaczem plus dwie kasety ENDO
1.2.8 Perymetr komputerowy z wyposażeniem
1.2.9 Tomograf optyczny
1.2.10 Tonometr bezdotykowy
1.2.11 Aparat do laseroterapii z wyposażeniem
1.2.12 Kolumna do ćwiczeń funkcjonalnych z zestawem akcesoriów i ławeczką
1.2.13 Aparat USG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168094/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/MED/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 517129,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1 - APARAT DWUKANAŁOWY Z KOMPRESOREM I WBUDOWANĄ DRUKARKĄ – 1 KPL.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 25462,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2 - AUTOKLAW KASETOWY Z REJESTRATOREM I KOLOROWYM DOTYKOWYM WYŚWIETLACZEM + DWIE KASETY ENDO – 1 KPL.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191110-9 - Autoklawy
4.5.5.) Wartość części: 29629,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 3 - PERYMETR KOMPUTEROWY Z WYPOSAŻENIEM – 1 KPL.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.5.) Wartość części: 37037,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 4 - TOMOGRAF OPTYCZNY – 1 KPL.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.5.) Wartość części: 148148,15 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 5 - TONOMETR BEZDOTYKOWY – 1 KPL.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.5.) Wartość części: 26851,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 6 - APARAT DO LASEROTERAPII Z WYPOSAŻENIEM – 1 KPL.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 21296,30 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 7 - KOLUMNA DO ĆWICZEŃ FUNKCJONALNYCH Z ZESTAWEM AKCESORIÓW I ŁAWECZKĄ – 1 KPL.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 43518,52 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 8 - APARAT ULTRASONOGRAFICZNY – 1 KPL.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.5.) Wartość części: 185185,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27550,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27550,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27550,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULL-MED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123300938
7.3.3) Ulica: ul. Bursaki 6
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27550,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-02Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46990,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46990,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46990,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULL-MED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123300938
7.3.3) Ulica: ul. Bursaki 6
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46990,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-02Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SpotMed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213643440
7.3.3) Ulica: ul. Suwak 4 lok. 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa zasilaczy, przewodów i aparatu, z podziałem na zadania.
- "Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych, warzyw i owoców mrożonych w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 66/24/P"
- Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych administrowanych 41BLSz w Dęblinie
- Dostawa stanowiska do wytwarzania kompozytów metoda pre-preg
- Sukcesywne dostawy napoi bezalkoholowych w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Świadczenie usługi w zakresie sukces. odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsump. kat. 3 ze stołówek żołnierskich, odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne z kompleksów 41 BLSz
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu USG wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu
- Dostawa systemu do rehabilitacji
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów kardiochirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
- Zakup aparatu EEG na potrzeby Centrum Diagnostyki
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-143/2024
- Dostawa systemów pozycjonerów do ułożenia pacjenta na stole operacyjnym
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.