Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00199390/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
- 2021/BZP 00199390/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-01 (po zmianach)
- 2021/BZP 00199677/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ulic w Szczuczynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GRAJEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450672455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 4
1.5.2.) Miejscowość: Grajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-203
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 272 88 58
1.5.8.) Numer faksu: 86 272 88 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpgraj27@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-zdp-stgrajewo.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.starostwograjewo.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ulic w Szczuczynie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b3a3e05-22a3-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008836/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie ulic w Szczuczynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199390/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.272.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 136746,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ulic w Szczuczynie (ul. Grunwaldzka, ul. Majewskiego, ul. Wąsoska, ul. Sportowa, ul. Pl. 1000-lecia, wylot do Kolna, wylot do Niećkowa, dr. 1812 B Szczuczyn – Radziłów, odc. skrzyż. z dr. 1813 B do skrzyż. z dr. 1812 B, dr. 1819 B od dr. 1812 B do m. Świdry Awissa, odcinek starodroży drogi kr. nr 61 będącej drogą powiatową – poprzedni km 198+225÷203+910), dr. pow. nr 1802B o łącznej długości ulic 12,285 km (zał. nr 1),
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie usług kompleksowych z zakresu zimowego utrzymania ulic obejmujących likwidację śliskości i odśnieżanie nawierzchni jezdni ulic, chodników, ścieżek rowerowych, zatok postojowych i przyległych do jezdni parkingów.
1.3. W zakres zadania wchodzi:
1) odśnieżanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych, zatok postojowych i przyległych do jezdni parkingów,
2) zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni jezdni ulic, chodników, ścieżek rowerowych, zatok postojowych i przyległych do jezdni parkingów poprzez posypanie solą na całej szerokości nawierzchni jezdni i parkingów solą drogową w ilości od 10g/m2 do 20g/m2 w zależności od potrzeb lub mieszanką piaskowo-solną 10% ÷ 20% w ilości 100 g/m2,
3) jednokrotne posprzątanie ulic po zimowym utrzymaniu o łącznej długości 12,285 km polegające na oczyszczeniu nawierzchni jezdni, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych i pozostałych części, pasa drogowego oraz usunięcie zebranych zanieczyszczeń na własny koszt.
Roboty wymienione w pkt. 5.3.1) i 2) należy wykonać do godz. 530 rano lub w czasie dwóch godzin od ustania zjawiska atmosferycznego powodującego śliskość lub utrudnienia w ruchu spowodowane śniegiem.
Wykonanie usługi należy zgłosić do dyżurnego ZUD do godziny 715.
Roboty wymienione w pkt 5.3.3) powinny polegać na oczyszczeniu ze śmieci i pozostałości po zimowym utrzymaniu przyległych pasów drogowych, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych i pozostałych części pasa drogowego oraz oczyszczeniu nawierzchni jezdni z mechanicznym ich zamieceniem. Śmieci i pozostałości po zimowym utrzymaniu z oczyszczania ulic powinny zostać wywiezione na wysypisko przez Wykonawcę na jego koszt.
1.4. Sprzęt odśnieżający i do posypywania ma być wyposażony w środki łączności (art. telefon komórkowy).
1.5. Zaleca się, aby Wykonawca w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartość usługi zimowego utrzymania ulic dokonał wizji lokalnej ulic powiatowych, na których będzie ona przeprowadzona. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny usługi.
1.6. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie lub w związku z wykonaniem niniejszej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne-Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7190000566
7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 15
7.3.4) Miejscowość: Szczuczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 19-230
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-01 do 2022-03-31INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU GRAJEWSKIEGO
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 103330 B relacji Wojewodzin - Popowo w km 0+000 - 2+429.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Dostawa materiałów szewnych
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamiatarki ciągnionej
- "Budowa nawierzchni chodnika oraz linii oświetleniowej w ul. Krasickiego (łącznik od ul. Szpitalnej do ul. Targowej) w Grajewie".
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
- "Oczyszczanie mechaniczne, zamiatanie i zmywanie ulic na terenie Miasta Sulejówek (...)"
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.