Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00167541/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00177512/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi metodą aspiracyjno-próżniową oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810200960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotra Skargi 9-11
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-965
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: +48 918105982
1.5.8.) Numer faksu: +48 918105982
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@109szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazkupowa.pl/pn/109szpital1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi metodą aspiracyjno-próżniową oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12d382e0-d45a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056727/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167541
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPoZP 11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187896,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Probówka z aktywatorem krzepnięcia 7.0 - 7,5 ml Ø do 16 mm sztuka 100 000Probówka z heparyną litową 7.0 - 7,5 ml Ø do 16 mm sztuka 400
Probówka do morfologii z napylonym EDTA K3 pojemność 2,5 - 3,0 ml Ø do 12 mm sztuka 70 000
Probówka do koaguologii pojemność 3,0 ml Ø do 12 mm sztuka 30 000
Probówka do OB wersja logarytmiczna pojemność do 4 ml. sztuka 8 000
Probówka do pseudotrombocytopenii z antykoagulantem innym niż cytrynian sodu oraz hepryna poj. 2,0 - 3,0 ml, Ø do 12 mm sztuka 600
Igła systemowa 20 G x 1 1/2 sztuka 30 000
Igła systemowa 21 G x 1 1/2 sztuka 60 000
Igła motylek systemowa 23G 0,6 x 19 mm z drenem 80 mm sztuka 480
Igła motylek systemowa 21G 0,8 x 19 mm z drenem 80 mm sztuka 480
Adapter umożliwiający pełny rozmaz krwi bez użycia dodatkowych elementów sztuka 1 000
Motylek do butelek na posiew , sterylny sztuka 400
Bezpieczna igła 21 G x 25 mm sztuka 200
Adaptery umożliwiające połączenie z igłą klasyczną/kaniulą dożylną sztuka 12 000
Mikrometoda do badań OB 200 ul sztuka 100
Mikrometoda z EDTA 200 ul sztuka 200
Mikrometoda do surowicy z separatorem żelowym 200 ul sztuka 200
Statywy na probówki bez uchwytów (209 x 109 x 45mm) sztuka 8
Dzierżawa czytnika do wystandaryzowanego odczytu badania OB ze skanerem m-ce 24
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192500-7 - Probówki
4.5.5.) Wartość części: 159978,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Probówka przezroczysta PP typu Eppendorf z zamknięciem poj. 1,5 ml sztuka 14 000Probówka przezroczysta PS okrągłodenna sterylna z korkiem, poj. 5 ml, 13 mm x 75 mm sztuka 2 000
Probówka przezroczysta PS okrągłodenna, sterylna z korkiem poj. 13 ml 95 mm x 16,8 mm sztuka 1 200
Probówka przezroczysta PP okrągłodenna bez korka poj. 13 ml 100 x 16 mm sztuka 10 000
Próbówka przezroczysta PS okrągłodenna, poj 5ml, 13 x 75mm sztuka 10 000
Korki do probówek PS okrągłodennych poj.5ml, 13x75mm sztuka 10 000
Pipetka jednomiarowa LD-PE poj. 2 ml, kropla 35-45 μl dł. 150-155 mm sztuka 15 000
Końcówka PP do pipet 200 μl sztuka 2 000
Końcówka PP do pipet 1000 μl sztuka 500
Końcówka PP do pipet 5000 μl sztuka 300
Eza mikrobiologiczna PS , biała, 1 ul, sterylna sztuka 28 000
Eza mikrobiologiczna PS , niebieska, 10 ul, sterylna sztuka 4 400
Zestaw kapilar do gazometrii krwi 100 ul (kapilara z PET, 2 zatyczki z TPE, mieszadełko) z antykoagulantem heparyną zrównoważoną wapniem sztuka 6
Staza wielorazowa z poliamidu, taśmowa, automatyczna samozaciskowa. sztuka 260
Pisaki laboratoryjne, grubość lini max.1 mm, wodoodporne do pisania na tworzywie sztucznym (PP,PS,PE) czarne i kolorowe (kolor do wyboru - czerwony, niebieski, zielony) sztuka 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 19321,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymazówka z wacikiem wiskozowym-w probówce z podlożem Amies-sterylna-pak.indywidualnie sztuka 2 000Wymazówka z wacikiem wiskozowym-w probówce ,sterylna-pak. indywidualnie-tworzywo sztuka 2 000
Wymazówka z wacikiem wiskozowym-sterylna,pak.indywidualnie tworzywo lub drewno sztuka 2 000
Wymazówka z wacikiem wiskozowym w probówce z podłóżem Amies i węglem,sterylna pak.indywidualnie sztuka 400
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8596,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169439,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169439,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169439,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sarstedt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 632511961
7.3.3) Ulica: Warszawska 25
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169439,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20540,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20540,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20540,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sarstedt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 632511961
7.3.3) Ulica: Warszawska 25
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20540,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4220,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4220,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4220,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO Zenon Sobecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190507527
7.3.3) Ulica: Krąg 4A
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON SOBIECKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON SOBIECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4220,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa jednorazowa szklanych naczyń laboratoryjnych oraz szklanych akcesoriów do jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.