Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234095/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00240075/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00240453/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00241385/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00336618/01 - Wynik z dnia 2021-12-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
USŁUGA WYWOZU ODPADÓW Z POJEMNIKÓW TYPU "BÓBR" 1100 L, KP 7 ORAZ TZW. GABARYTÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-908
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238340
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00234095/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca posiada:
a) Aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na zbieranie lub na zbieranie i przetwarzanie odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797);
b) Aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797);
c) Wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r., poz. 888 z późn. zm.);
d) Uprawnienia i zezwolenia, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
e) Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
f) Umowę z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu Zamawiającego, na przyjmowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i innych bioodpadów kuchennych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych (powstających z mechanicznej obróbki odpadów);
g) Wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r., o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1893).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie.
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 600 000,00 zł.
w przypadku gdy umowa obejmuje okres krótszy niż okres niż okres realizacji umowy, Wykonawca obowiązany jest do zachowania ciągłości ubezpieczenia na wymaganą kwotę oraz przedkładania kopii kolejnych umów (polis), w terminie 3 dni od daty wygaśnięcia ostatniej dostarczonej umowy (polisy).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem wywóz odpadów z pojemników typu „Bóbr” 1100 L, KP 7 oraz tzw. gabarytów, o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto każda oraz załączy dowody określające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
b) Posiada cztery pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu umowy, wyposażone w GPS, kamery umożliwiające monitorowanie i rejestrowanie tras przejazdu;
c) Dysponuje odpowiednio usytuowaną bazą magazynowo – transportową, spełniającą wymagania, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca posiada:
a) Aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na zbieranie lub na zbieranie i przetwarzanie odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797);
b) Aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797);
c) Wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r., poz. 888 z późn. zm.);
d) Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
e) Umowę z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu Zamawiającego, na przyjmowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i innych bioodpadów kuchennych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych (powstających z mechanicznej obróbki odpadów);
f) Wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r., o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1893).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie.
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 600 000,00 zł.
w przypadku gdy umowa obejmuje okres krótszy niż okres niż okres realizacji umowy, Wykonawca obowiązany jest do zachowania ciągłości ubezpieczenia na wymaganą kwotę oraz przedkładania kopii kolejnych umów (polis), w terminie 3 dni od daty wygaśnięcia ostatniej dostarczonej umowy (polisy).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:
a) W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał dwie usługi obejmujące swym zakresem wywóz odpadów z pojemników typu „Bóbr” 1100 L, KP 7 oraz tzw. gabarytów, o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto łącznie oraz załączy dowody określające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) Posiada cztery pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu umowy, wyposażone w GPS, kamery umożliwiające monitorowanie i rejestrowanie tras przejazdu;
c) Dysponuje odpowiednio usytuowaną bazą magazynowo – transportową, spełniającą wymagania, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) Aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na zbieranie lub na zbieranie i przetwarzanie odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797);
b) Aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797);
c) Wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r., poz. 888 z późn. zm.);
d) Uprawnienia i zezwolenia, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
e) Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
f) Umowę z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu Zamawiającego, na przyjmowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i innych bioodpadów kuchennych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych (powstających z mechanicznej obróbki odpadów);
g) Wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny
i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r., o zużytym sprzęcie elektrycznym
i elektronicznym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1893).
h) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, lub są wykonywane należycie.
i) Wykaz pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy, wyposażone w GPS, kamery umożliwiające monitorowanie i rejestrowanie tras przejazdu;
j) Oświadczenie, że dysponuje odpowiednio usytuowaną bazą magazynowo – transportową, spełniającą wymagania, o których mowa
w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych.
k) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inne podmiotowe środki dowodowe, które
w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Po zmianie:
a) Aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na zbieranie lub na zbieranie i przetwarzanie odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797);
b) Aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797);
c) Wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r., poz. 888 z późn. zm.);
d) Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
e) Umowę z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu Zamawiającego, na przyjmowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i innych bioodpadów kuchennych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych (powstających z mechanicznej obróbki odpadów);
f) Wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny
i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r., o zużytym sprzęcie elektrycznym
i elektronicznym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1893).
g) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, lub są wykonywane należycie.
h) Wykaz pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy, wyposażone w GPS, kamery umożliwiające monitorowanie i rejestrowanie tras przejazdu;
i) Oświadczenie, że dysponuje odpowiednio usytuowaną bazą magazynowo – transportową, spełniającą wymagania, o których mowa
w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych.
j) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inne podmiotowe środki dowodowe, które
w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i częściowe zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Czerniejewo
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
- "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ŚWINICE WARCKIE W 2025 ROKU"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zębowice oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z czyszczenia ulic i placów..........
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY LIPCE REYMONTOWSKIE
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.