Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00119033/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
- 2023/BZP 00130603/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt rewaloryzacji ul. Kościelnej w Poznaniu wraz z zastosowaniem elementów małej retencji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: AQUANET S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 630999119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dolna Wilda 126
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-492
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klient@aquanet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aquanet.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt rewaloryzacji ul. Kościelnej w Poznaniu wraz z zastosowaniem elementów małej retencji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88c33d3c-b28e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029431/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rewaloryzacja ul. Kościelnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.9.2023.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 675000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech koncepcji projektu, a następnie projektu budowlano-wykonawczego na podstawie jednej wybranej przez Zamawiającego koncepcji z wyraźnym podziałem na dwa zakresy, tj. dokumentację projektową zadania inwestycyjnego Miasta Poznań (obejmującą zagospodarowanie terenu, zieleń, nawierzchnie, małą architekturę, oświetlenie) oraz dokumentację projektową zadania inwestycyjnego Aquanet (obejmującą wszystkie elementy hybrydowego systemu retencjonującego wody opadowe, łącznie z infrastrukturą doprowadzającą wodę opadową) wraz z uzgodnieniami jednostek Urzędu Miasta Poznania i gestorów sieci, uzyskaniem odpowiednich pozwoleń i pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania związanego z rewaloryzacją ul. Kościelnej w Poznaniu.
2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w czterech Etapach, zgodnie z §2 ust. 2 pkt 1) -4) umowy, stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
3) Prace projektowe należy wykonywać zgodnie ze standardami przyjętymi
w Zarządzeniu nr 399/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 17.05.2022 r.
w sprawie ochrony drzew i rozwoju terenów zieleni Poznania poprzez przyjęcie standardów ochrony drzew, na które składają się:
• "Standard cięcia i pielęgnacji drzew" ,
• "Standard inspekcji i diagnostyki drzew”,
• "Standard ochrony drzew w procesie inwestycyjnym”.
4) Lokalizacja inwestycji:
Wnętrze owalnicy ul. Kościelnej w Poznaniu - odcinek od ul. św. Wawrzyńca (nowej) do ul. Wąskiej, obejmuje nieruchomości oznaczone geodezyjnie działkami: obręb Jeżyce (21) arkusz mapy 10, działki nr 154/85, 154/86, 154/65, 154/23, 154/64, 154/36, 154/37, 154/35, 154/63 oraz część działki drogowej nr 154/82.
5) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do wykonania:
• Inwentaryzacji dendrologicznej oraz specjalistycznego przeglądu drzewostanu dla terenu inwestycji wraz z przekazaniem danych do GEOPOZ (mapa zasadnicza oraz baza danych SIP);
• Badań gruntowo-wodnych wraz z opisem dla terenów na których ma zostać zlokalizowany hybrydowy system retencyjny;
• Aktualizacji mapy zasadniczej do celów projektowych;
• Trzech projektów koncepcyjnych rewaloryzacji ul. Kościelnej wraz
z szacunkowymi kosztorysami, zgodnie z wytycznymi opisanymi w pkt. 3 Opisu Przedmiotu Zamówienia;
• Finalnej koncepcji zagospodarowania i rewaloryzacji zieleni zawierającej część graficzną i opisową;
• Projektu wstępnego-koncepcyjnego hybrydowego systemu retencyjnego zgodnie z wytycznymi i propozycją zakresu rzeczowego Aquanet Retencja stanowiącymi załącznik nr 2 do umowy (w projekcie wstępnym powinny być zawarte również: wstępny kosztorys i wstępny obmiar robót budowlanych);
• Dokumentacji budowlano-wykonawczej rewaloryzacji ul. Kościelnej
w Poznaniu na podstawie wybranej przez Zamawiającego koncepcji;
• Projektu budowlano-wykonawczego hybrydowego systemu retencyjnego zawierającego m.in.:
• przedmiar robót;
• wykazanie kolizji z istniejącą infrastrukturą;
• kosztorys ofertowy i inwestorski;
• specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót;
• badania warunków gruntowo-wodnych;
• Informację BIOZ;
• wizualizacje – wydruk A3 – 3 widoki po 2 egzemplarze każdy;
• Programu 3-letniej pielęgnacji zaprojektowanej zieleni. Program musi zawierać również część graficzną na której zaznaczone zostaną strefy rozróżnione pod względem intensywności pielęgnacji;
• Projektu ochrony zieleni (POZ) na czas prowadzenia robót budowalnych dla zadania Rewaloryzacja ul. Kościelnej w Poznaniu (opis, materiały, przekroje itp.) wraz z wyznaczeniem stref ochrony drzew (SOD);
• Projektu Stałej Organizacji Ruchu oraz jego uzgodnienia z właściwymi jednostkami;
6) Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) uzyskania uzgodnień z jednostkami UMP oraz gestorami sieci;
b) uzyskania na rzecz Zamawiającego warunków przyłączeniowych do sieci;
c) uzyskania odpowiednich pozwoleń administracyjnych na realizację prac (zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych w rozumieniu art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub pozwolenia na budowę - dokonanie w imieniu Zamawiającego i Aquanet S.A. skutecznego zgłoszenia budowy
lub wykonywania robót budowalnych (lub uzyskanie pozwolenia na budowę);
d) uzyskania na rzecz Aquanet S.A. pozwolenia wodnoprawnego dla zadania związanego z Rewaloryzacją ul. Kościelnej w Poznaniu;
e) sprawowania nadzoru autorskiego w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021 r., poz. 2351 ze zm.).
7) Prace projektowe należy wykonywać zgodnie ze Standardami dostępności dla Miasta Poznania, tak aby projekt uwzględniał rozwiązania przyjazne wszystkim użytkownikom przestrzeni o zróżnicowanych ograniczeniach w mobilności
i percepcji, w tym osobom z niepełnosprawnościami oraz osobom starszym.
8) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, w tym w szczególności w Opisie Przedmiotu Zamówienia – załączniku nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 817950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1240682,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 817950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bułat Architekci Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Autorska Pracownia Architektoniczna - Jacek Bułat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7792549075
7.3.3) Ulica: ul. Skalna
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-113
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 817950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 290 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- Etapu I: 45 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
-Etapu II: 90 dni od odbioru przez Zamawiającego Etapu I,
- Etapu III: 290 dni od daty zawarcia umowy,
- Etapu IV: nadzór autorski podczas realizacji inwestycji do momentu zakończenia realizacji Zadania, nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2026 r.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne świadczenie usługi druku offsetowego 12 wydań magazynu samorządowego "Monitor Wielkopolski" dla Województwa Wielkopolskiego z siedzibą UMWW w Poznaniu
- Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych UAM (przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części)
- Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu - 2025 r."
- Zakup napędów ortopedycznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania jednostek na Oddziale Chirurgii Jednego Dnia
- TPm-1/25 Zakup systemu antywirusowego z EDR (2200 licencji) z managerem aktualizacji do systemu antywirusowego (2200 licencji) na okres 3 lat wraz z asystą wdrożeniową
- Dostosowanie łazienek do przepisów Sanepidu na Oddziałach Szpitalnych w Filii nr 1 w ramach zadania "Realizacja prac remontowych na obiektach Fili nr 1 i 2 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu (...)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa trzech skrzydeł dydaktycznych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Wspólnej w Markach dz. ew. 74/45 obręb 04-03 w formule zaprojektuj i wybuduj
- Relaks pod chmurą - rozbudowa basenu odkrytego z atrakcjami
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i technicznej dla zadania pn. "Budowa budynku usługowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Krzywe"
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji pomieszczenia serwerowni w celu przygotowania do spełnienia wszystkich wytycznych w zakresie bezpieczeństwa przechowywania danych dla serwerowni zapasowej
- ,, Przebudowa drogi gminnej w Krzeszycach: ul. Wolności"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbiórkę obiektów budowlanych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.