Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182720/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych
w sezonie zimowym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276285655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jankowicka 49
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp.zamowienia@powiatrybnicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.powiatrybnicki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.zdp.powiatrybnicki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowychw sezonie zimowym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54bb4ba5-16cd-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001041/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182720/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SDMB.2500.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 1 – usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Raszczyce, Adamowice, Bogunice, Zwonowice, Nowa Wieś, Lyski, SuminaZadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2021 r. do 15.04.2022 r. przy użyciu następującego sprzętu:
• 1 szt. – piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz urządzenie do zraszania solanką i zbiorniki na solankę;
• 1 szt. – nośnik wyposażony w pług.
Wykaz i długość dróg w zadaniu 1:
DP 3536S: 6,025 km
DP 5604S: 7,818 km
DP 3537S: 1,495 km
DP 3546S: 0,583 km
DP 5025S: 2,220 km
DP 5601S: 4,540 km
Razem: 23,681 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 102000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 2 – usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Jejkowice, Szczerbice, Gaszowice, Piece, Łuków Śl., Sumina, Lyski, CzernicaZadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2021 r. do 15.04.2022 r. przy użyciu następującego sprzętu:
• 1 szt. – piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz urządzenie do zraszania solanką i zbiorniki na solankę;
• 1 szt. – nośnik wyposażony w pług.
Wykaz i długość dróg w zadaniu 2:
DP 5620S: 1,686 km
DP 5608S: 5,060 km
DP 5026S: 2,902 km
DP 5617S: 1,923 km
DP 5025S: 5,802 km
DP 5618S: 3,223 km
DP 3538S: 1,089 km
DP 5601S: 5,327 km
Razem: 27,012 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 102000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 3 – usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Świerklany, Jankowice, Palowice, Szczejkowice, Bełk, CzerwionkaZadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2021 r. do 15.04.2022 r. przy użyciu następującego sprzętu:
• 1 szt. – piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz urządzeniem do zraszania solanką i zbiorniki na solankę;
• 1 szt. – nośnik wyposażony w pług.
Wykaz i długość dróg w zadaniu 3:
DP 5610S: 4,140 km
DP 5611S: 0,832 km
DP 5612S: 2,217 km
DP 7806S: 1,701 km
DP 5311S: 5,505 km
DP 5312S: 5,688 km
DP 5614S: 3,487 km
Razem: 23,570 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 102000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 4 – usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Czerwionka, Dębieńsko, Bełk, Czuchów, Leszczyny, KsiążeniceZadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2021 r. do 15.04.2022 r. przy użyciu następującego sprzętu:
• 1 szt. – piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz urządzenie do zraszania solanką i zbiorniki na solankę;
• 1 szt. – nośnik wyposażony w pług.
DP 5628S: 3,748 km
DP 5343S: 6,624 km
DP 5621S: 4,421 km
DP 5341S: 1,938 km
DP 5627S: 3,923 km
DP 2907S: 3,877 km
DP 2906S: 3,335 km
DP 5613S: 3,737 km
DP 5625S: 2,389 km
Razem: 33,992 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 102000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100008,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106952,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100008,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Marek Dobosiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351399551
7.3.3) Ulica: J. Poniatowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Orzesze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-180
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100008,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2022-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100008,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106952,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100008,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Marek Dobosiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351399551
7.3.3) Ulica: J. Poniatowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Orzesze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-180
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100008,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2022-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97232,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102330,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97232,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "Szostak" Franciszek Szostak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420402990
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 31C
7.3.4) Miejscowość: Stanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-230
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "SZOSTAK" FRANCISZEK SZOSTAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "SZOSTAK" FRANCISZEK SZOSTAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97232,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2022-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97232,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102330,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97232,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "Szostak" Franciszek Szostak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420402990
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 31C
7.3.4) Miejscowość: Stanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-230
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "SZOSTAK" FRANCISZEK SZOSTAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "SZOSTAK" FRANCISZEK SZOSTAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97232,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2022-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa wiertarki kadłubowej o średnicy wiercenia do OE 80 mm dla Polskiej Grupy Górniczej S.A., Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody wraz z wymianą nawierzchni - Etap III
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowej zagęszczarki rewersyjnej dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Pogłębianie szybu II do poziomu 880m w KWK ROW Ruch Chwałowice.
- Koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy, rowów i skarp
- Odmulenie cofki rzeki Ruda ze stawu Paruszowiec 2025
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Zimowe utrzymanie ulic, chodników i alejek w parkach.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.