Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00407682/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
- 2024/BZP 00266908/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Niebylec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niebylec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niebylec 170
1.5.2.) Miejscowość: Niebylec
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-114
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172773002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@niebylec.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.niebylec.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/niebylec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Niebylec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a386e1b-5864-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018026/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Niebylec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407682
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2845528,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Niebylec.
Zadanie inwestycyjne obejmuje w szczególności dostawę wraz z montażem kompletnych instalacji fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej wraz z magazynami energii na potrzeby pokrycia zapotrzebowania własnego na energię elektryczną dla 14 budynków użyteczności publicznej Gminy Niebylec, w tym dla 10 szkół podstawowych, budynku Urzędu Gminy Niebylec, budynku Urzędu Stanu Cywilnego, budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz budynku Przedszkola Samorządowego w Niebylcu. Zadanie obejmuje także dostawę wraz z montażem kompletnych mikroinstalacji fotowoltaicznych na potrzeby pokrycia zapotrzebowania własnego na energię elektryczną dla 9 domów wiejskich w miejscowościach: Połomia, Baryczka, Blizianka, Lutcza, Konieczkowa, Gwoźnica Dolna, Gwoźnica Górna, Gwoździanka i Jawornik oraz dla budynku Dziecięco-Młodzieżowego Schroniska Turystycznego w Lutczy.
W ramach zadania Wykonawca dokona dostawy wraz z montażem kompletnych instalacji fotowoltaicznych do wytwarzania energii elektrycznej, w tym instalacji fotowoltaicznych wraz
z bankami energii, przy czym po stronie Wykonawcy pozostaje w szczególności:
a) wykonanie dokumentacji projektowej dla każdej z instalacji, w tym uzgodnienie jej
z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych,
b) dostawa kompletnych zestawów instalacji fotowoltaicznych,
c) wykonanie przewidzianych prac instalacyjno-montażowych,
d) przerobienie instalacji WLZ i/lub wykonanie wyłączników przeciwpożarowych na poszczególnych budynkach,
e) wykonanie prac odtworzeniowych, tj. wykończenie zgodne ze stanem pierwotnym okolic przejść instalacji, zabezpieczenie miejsc montażu przed wpływem warunków atmosferycznych, a także ewentualne przywrócenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów naruszonych lub uszkodzonych w wyniku przeprowadzonych prac instalacyjno-montażowych,
f) przeszkolenie użytkowników w zakresie zasad prawidłowej eksploatacji wykonanej instalacji fotowoltaicznej wraz z przekazaniem szczegółowych instrukcji obsługi i schematu instalacji elektrycznej,
g) opracowanie przez osobę uprawnioną kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz
z pomiarami i protokołami na potrzeby zgłoszenia wykonanych instalacji do wybranego dostawcy energii elektrycznej oraz do właściwej miejscowo Powiatowej Komendy PSP.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy fabrycznie nowych urządzeń wchodzących w skład poszczególnych instalacji fotowoltaicznych, zapewnienia we własnym zakresie sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania prac instalacyjno-montażowych, montażu poszczególnych instalacji na budynkach użyteczności publicznej zgodnie z wykazem otrzymanym od Zamawiającego, wykonania prac odtworzeniowych
w miejscu wykonanych prac instalacyjno-montażowych, przeprowadzenia rozruchu wykonanych instalacji oraz indywidualnego przeszkolenia użytkowników tych budynków
w zakresie obsługi wykonanych instalacji.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3418400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4090000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3418400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-ON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361280600
7.3.3) Ulica: Góra Libertowska 47
7.3.4) Miejscowość: Libertów
7.3.5) Kod pocztowy: 30-444
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3418400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa rozdzielni głównej oraz wykonanie tablic obiektowych w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- Remont pomieszczeń po pożarze w budynku placówki opiekuńczo-wychowawczej - Rodzinka IV przy ul. Pogodnej 31 w Lublinie
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Opery Bałtyckiej w Gdańsku.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie dachu akademika przy ul. Niecałej 8 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej działki 377/3 w Grabowie nad Pilicą poprzez budowę parku sportowo-rekreacyjnego
- "Rozbudowa sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Brody oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Krynkach i Stykowie."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.