eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych Część 1: Chromatograf gazowy; Część 2: Stapiarka elektryczna



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych Część 1: Chromatograf gazowy; Część 2: Stapiarka elektryczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000056377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-983

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info.krakow@icimb.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.icimb.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/11,Przetargi-ponizej-progow-unijnych.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych i wdrażanie wyników badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych Część 1: Chromatograf gazowy; Część 2: Stapiarka elektryczna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45af3592-f912-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005544/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.36 Zakup stapiarki dla Łukasiewicz - ICIMB Oddziału Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie

1.2.40 Dostawa chromatografu gazowego dla Łukasiewicz - ICIMB Oddziału Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164912/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FL.261.26.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 270110,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. System Chromatograf gazowy z detektorem TCD – umożliwiający analizę
z rozdzieleniem chromatograficznym tlenu oraz argonu
2. Piec • Nie mniej niż 20 ramp temperaturowych podczas analizy
• Zakres temperatur: od - 50oC do 450oC
• System chłodzenia ciekłym azotem
• Szybkość chłodzenia pieca powietrzem od 450°C do 50ºC poniżej 5 min
• Maksymalna szybkość grzania minimum 100°C/min
• Dokładność ustawień temperatury nie mniej niż 0,1°C
• Odczyt aktualnej temperatury na panelu sterującym
• Wyposażony w ekran pozwalający na dostęp do wszystkich danych aparatu w czasie rzeczywistym
• Możliwość zainstalowania do 4 detektorów
3. Elektroniczna Kontrola Pneumatyki • Dokładność ustawień ciśnienia nie gorsza niż 0,001 psi
(na dozownikach i detektorach)
• Pełna elektroniczna kontrola z możliwością programowania przepływów i ciśnień gazów
• Odczyt aktualnego ciśnienia na panelu sterującym
• Kompensacja zmian ciśnienia atmosferycznego w czasie rzeczywistym
4. Dozownik Dozownik typu split/splitless:
• Zakres co najmniej do 100 psi z elektroniczną kontrolą pneumatyki
• Automatyczne ustawianie parametrów przepływu i ciśnienia,
w tym stosunku podziału próbki
• Możliwość dozowania w trybie pulsed split i pulsed splitless
• Maksymalny podział dozownika min. 250:1
• Dokładność ustawień ciśnienia nie gorsza niż 0,001 psi
• Maksymalna temperatura pracy minimum 400°C
• Dodatkowa wkładka szklana jeśli dozownik taką posiada
• Dodatkowe wpięcie w linię gazu nośnego umożliwiające naprzemienną pracę z zaworem i dozownikiem SPL bez konieczności rekonfiguracji sprzętu. 1/16” swagelok
5. Detektory TCD

• Detektor konduktometryczny TCD
• Minimalny poziom detekcji: minimum 400 pg tridekanu/ml
(hel jako gaz nośny)
• Zakres dynamiczny co najmniej: >105 +/-5%
• Maksymalna temperatura pracy: 400°C
6. Zawory / pneumatyka • Zawór co najmniej 10-portowy z backflush
• Automatyka oraz grzanie zaworu
• Moduł kontroli ciśnień
• Pętla dozująca 0,5 ml
• Połączenie zaworu z dozownikiem
7. Oprogramowanie • Oprogramowanie chromatograficzne sterujące przyrządem, umożliwiające pełną kontrolę zestawu, analizę ilościową
i jakościową, zbierające dane i służące do ich opracowania
i generowania raportów
• Oprogramowanie w języku polskim/angielskim z pełnymi polskimi instrukcjami i pracujące pod polskojęzycznym systemem operacyjnym.
• Walidacja oprogramowania chromatograficznego
• Komunikacja PC –Chromatograf (LAN)
8. Wyposażenie dodatkowe • Kolumna kapilarna 50 m, 0.53 mm, 50 um gwarantująca pełny rozdział tlenu i argonu, umożliwiająca również analizę azotu i kryptonu z tej samej próby (Wydruk potwierdzający rozdział)
• Złączka do kolumny 0,53 mm –nie mniej niż 4 sztuki
• Zestaw instalacyjny
• Dodatkowy oczyszczacz do helu z usuwaniem wilgoci i tlenu, do zamocowania na linii gazowej - 750cc 1/8”
• Pętla dozująca 1 ml pracująca z kranami typu VALCO
• Możliwość podłączenia linii gazowych złączkami typu swagelok
• Zestaw Column Filling Kit
• Zestaw membran do dozownika (min 20 szt.)
9. Zestaw komputerowy Komputer stacjonarny
• System operacyjny w języku polskim równoważny z Windows 10 Professional
• Procesor równoważny z Intel Core i5-7500
• Pamięć min. RAM 8 GB,
• Dysk twardy min. 256 GB SSD oraz dysk 1 TB HDD
• Nagrywarka DVD-RW z oprogramowaniem umożliwiającym nagrywanie,
• Zintegrowana karta graficzna i sieciowa,
• Mysz optyczna,
• Klawiatura,
• Drukarka laserowa czarno-biała + skaner kolor
• Monitor LCD minimum 23"
• Oprogramowanie typu biurowego zawierające: program do edycji dokumentów, arkusz kalkulacyjny, program graficzny do obróbki plików typu jpg, tiff.
10. Wymagania dodatkowe • Konstrukcja aparatu GC umożliwiająca rozbudowę o detektor spektrometrii mas (MS) z funkcją grzania kwadrupola do 200°C - opcja dodatkowa
• Wbudowane, samodzielnie sterowane funkcje diagnostyczne
i konserwacyjne
• Możliwość kontroli aparatu poprzez przeglądarkę internetową
z tabletu, komputera

4.5.3.) Główny kod CPV: 38432210-7 - Chromatografy gazowe

4.5.5.) Wartość części: 138817,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Jednostanowiskowa stapiarka elektryczna służąca do przygotowania próbek nieorganicznych o jednorodnym składzie w całej masie (metoda stapianej perły) z pomocą topnika z boranu litu, przeznaczonych do analiz techniką fluorescencji rentgenowskiej (XRF)
• W pełni automatyczne stapianie próbek od stanu zimnego do stanu zimnego dla 1 próbki
• Udokumentowana precyzja stapiania (ISO 29581-2 "expert performance") dla wszystkich typów próbek
• Minimalna wydajność urządzenia przy całym cyklu stapiania obejmującym rozgrzanie, stopienie perły i schłodzenie powinna wynosić co najmniej 4 cykle/godzinę
• Czujniki wykrywające naczynka platynowe
• Piec z windą na próbki umieszczoną od dołu
• Dwukierunkowe obrotowe mieszanie próbki w piecu przez rotację podstawy pieca co najmniej do 250 obr/min. przy umieszczeniu próbki w piecu nie w osi pieca
• Okno obserwacyjne procesu stapiania
• Brak części mechanicznych w piecu
• Uchwyt tygla i podłoga pieca wykonana z ceramiki odpornej na działanie boranu litu, możliwość czyszczenia ceramiki rozcieńczonym HCl
• Brak konieczności stosowania O2 podczas chłodzenia (chłodzenie przy wykorzystaniu sprężonego powietrza lub wody)
• Możliwość zastosowania wszystkich typowych mieszanin topników
• Możliwość zastosowania tygli ceramicznych potwierdzona odpowiednią notą aplikacyjną
• Możliwość ustawienia parametrów stapiania i wstępnego stapiania takich jak:
 temperatura,
 prędkość mieszania,
 czas poszczególnych kroków stapiania,
 siła chłodzenia sprężonym powietrzem
• Możliwość rozbudowy w przyszłości o podajnik próbek (do 6 próbek) i odrębną stację chłodzącą próbki dla ciągłej pracy - załadunek i rozładunek próbek w trakcie programu stapiania
• Możliwość doposażenia tygielków na próbki o pokrywkę dla precyzyjnego stapiania lotnych pierwiastków takich jak F, Cl, S
• Wyposażenie:
 Min. 1 szt. tygla platynowego Pt/Au 95/5
 Min. 1 szt. foremki platynowej Pt/Au 95/5 dla uzyskiwanej perły o średnicy 40 mm
 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania tygli oraz foremek z posiadanej i używanej obecnie platyny (Cena oferty nie powinna obejmować kosztu platyny)
• Sterowanie:
 Pełne mikroprocesorowe sterowanie i zapis minimum 10 różnych programów metod stapiania
 Sterowanie wysokotemperaturowe umożliwiające zastosowanie metod stapiania z ustawianiem temperatur co najmniej do 1250°C
 Obsługa poprzez kolorowy wyświetlacz dotykowy
 Oprogramowanie w języku polskim
 Port USB do uaktualniania oprogramowania
• Wymagania dodatkowe:
 Gwarancja na grzałkę: min. 2000 h
 Częstotliwość przeglądów serwisowych: min. 2500 h pracy urządzenia
• Dostępna powierzchnia do instalacji urządzenia wynosi:
 szerokość wnęki w pomieszczeniu 95 cm
 głębokość wnęki w pomieszczeniu 90 cm
Należy uwzględnić konieczność montażu urządzenia nie przylegającego do ściany tylnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 131293,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149383,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153516,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149383,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SHIM-POL A.M. BORZYMOWSKI" E.Borzymowska-Reszka, A. Reszka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 118-178-86-00

7.3.3) Ulica: Lubomirskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Izabelin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-080

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149383,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158503,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158503,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158503,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIP: 952-211-44-28

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ANITEPO Sp. z o.o.

7.3.3) Ulica: Brzoskwiniowa 19

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-782

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158503,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.