Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00209024/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup surowców do przygotowania posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Chałupkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przeworsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bernardyńska 1a
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przeworsk.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworsk.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup surowców do przygotowania posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Chałupkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8281aab0-cca5-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039855/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup surowców do wyzywienia uczestników CIS w projekcie "Nowa jakość - Centrum Integracji Społecznej w Chałupkach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nowa jakość - Centrum Integracji Społecznej w Chałupkach”. Projekt współfinansowany z budżetu Unii Europejskiej i budżetu państwa w ramach: Programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027. PRIORYTET 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, DZIAŁANIE 7.15 Aktywna integracja2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209024
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROIX.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do przygotowania posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Chałupkach
Szacunkowa wartość ilościowa zamawianego asortymentu w skali 22 miesięcy. Towar dostarczany będzie partiami do
magazynu Zamawiającego, stosownie do potrzeb Zamawiającego, na podstawie zlecenia w formie telefonicznej lub za
pośrednictwem poczty e-mail. Wymagany termin dostawy artykułów spożywczych: maksymalnie 3 dni robocze po
otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego. Towar dostarczany będzie maksymalnie 2 razy w tygodniu: - w dni robocze tj. od
poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 — 10:00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
15500000-3 - Produkty mleczarskie
03142500-3 - Jaja
15811000-6 - Pieczywo
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
15981000-8 - Wody mineralne
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296163,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296163,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296163,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU VIP TOMASZ KOTERBA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941629171
7.3.4) Miejscowość: Rozbórz
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Koterba FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "V.I.P."
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Koterba FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "V.I.P."
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296163,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Dostawa fabrycznie nowego, samochodu półciężarowego z zabudową skrzyniową
- "Przebudowa drogi powiatowej nr P 1592 R Przeworsk - Ujezna - Pełkinie w km 6+350 - 7+592,5"
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.