Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00024704/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie gminy Jaświły
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚWIŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaświły, 7
1.5.2.) Miejscowość: Jaświły
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 857168001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jaswily.iap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7144601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie gminy Jaświły2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d5ead70-91b5-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004630/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych Bobrówka - Bobrówka Piaski, Brzozowa - Brzozowa Kolonia, Jaświły - Jaświłki, droga we wsi Zabiele
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024704
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rl.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9916623,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej nr 103427B Bobrówka – Piaski w kierunku rzeki Brzozówka na długości ok. 2 885 m.1) Projektowane parametry techniczne drogi:
- szerokość jezdni – 5,5 m
- szerokość poboczy – 0,75m po obu stronach
- droga jednojezdniowa, dwukierunkowa
- kategoria obciążenia ruchem – KR1
2) Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
3) Zakres robót w części projektowej obejmuje m.in:
- wykonanie prac projektowych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z uwzględnieniem wszystkich branż, w ilości określonej w PFU. Jeśli w wyniku uzyskanych pozwoleń, decyzji wymagana będzie inna ilość dokumentów projektowych – dostosować ją do obowiązujących przepisów.
- uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, pozwoleń, zgłoszeń - jeśli dokumenty te są niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotowej inwestycji, a wynikają z zapisów PFU, dokumentacji projektowej i odrębnych przepisów prawa
- wykonanie wszelkich niezbędnych badań i pomiarów koniecznych do opracowania dokumentacji projektowej
- opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanału technologicznego w ciągu drogi lub uzyskanie odstępstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami
- opracowanie i zatwierdzenie projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu na przedmiotowych odcinkach dróg
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i organizacji ruchu ( jeśli dotyczy)
- ponoszenie wszelkich opłat administracyjnych związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii, decyzji ( jeśli dotyczy)
- uzgodnienie opracowanej dokumentacji projektowej z Zamawiającym
4) Zakres projektowanych robót budowlanych obejmuje m.in.:
- wykonanie dokumentacji projektowej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5cm,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni na zjazdach i poszerzeniach
- wykonanie nawierzchni poboczy
- ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, remont lub przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi
- roboty wykończeniowe
- wykonanie oznakowania pionowego drogi
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zadania przedstawia Program funkcjonalno użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ.
Dołączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 3003717,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej nr 103428B Brzozowa – Brzozowa Kolonia o długości ok. 3 060 m.1) Projektowane parametry techniczne drogi:
- szerokość jezdni – 5,5 m
- szerokość poboczy – 0,75m po obu stronach
- droga jednojezdniowa, dwukierunkowa
- kategoria obciążenia ruchem – KR1
2) Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
3) Zakres robót w części projektowej obejmuje m.in:
- wykonanie prac projektowych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z uwzględnieniem wszystkich branż, w ilości określonej w PFU. Jeśli w wyniku uzyskanych pozwoleń, decyzji wymagana będzie inna ilość dokumentów projektowych – dostosować ją do obowiązujących przepisów.
- uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, pozwoleń, zgłoszeń - jeśli dokumenty te są niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotowej inwestycji, a wynikają z zapisów PFU, dokumentacji projektowej i odrębnych przepisów prawa
- wykonanie wszelkich niezbędnych badań i pomiarów koniecznych do opracowania dokumentacji projektowej
- opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanału technologicznego w ciągu drogi lub uzyskanie odstępstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami
- opracowanie i zatwierdzenie projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu na przedmiotowych odcinkach dróg
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i organizacji ruchu ( jeśli dotyczy)
- ponoszenie wszelkich opłat administracyjnych związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii, decyzji ( jeśli dotyczy)
- uzgodnienie opracowanej dokumentacji projektowej z Zamawiającym
4) Zakres projektowanych robót budowlanych obejmuje m.in.:
- wykonanie dokumentacji projektowej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5cm,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni na zjazdach i poszerzeniach
- wykonanie nawierzchni poboczy
- ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, remont lub przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi
- roboty wykończeniowe
- wykonanie oznakowania pionowego drogi
Wspólny słownik zamówień wg kodu CPV:
45233000-9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 – roboty drogowe
45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 – roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu
45233222-1 – roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 – instalowanie znaków drogowych
71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zadania przedstawia Program funkcjonalno użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ.
Dołączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 3241009,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej nr 103431B Jaświły – Jaświłki o długości ok. 1 175 m.1) Projektowane parametry techniczne drogi:
- szerokość jezdni – 5,5 m
- szerokość poboczy – 0,75m po obu stronach
- droga jednojezdniowa, dwukierunkowa
- kategoria obciążenia ruchem – KR1
2) Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
3) Zakres robót w części projektowej obejmuje m.in:
- wykonanie prac projektowych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z uwzględnieniem wszystkich branż, w ilości określonej w PFU. Jeśli w wyniku uzyskanych pozwoleń, decyzji wymagana będzie inna ilość dokumentów projektowych – dostosować ją do obowiązujących przepisów.
- uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, pozwoleń, zgłoszeń - jeśli dokumenty te są niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotowej inwestycji, a wynikają z zapisów PFU, dokumentacji projektowej i odrębnych przepisów prawa
- wykonanie wszelkich niezbędnych badań i pomiarów koniecznych do opracowania dokumentacji projektowej
- opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanału technologicznego w ciągu drogi lub uzyskanie odstępstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami
- opracowanie i zatwierdzenie projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu na przedmiotowych odcinkach dróg
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i organizacji ruchu ( jeśli dotyczy)
- ponoszenie wszelkich opłat administracyjnych związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii, decyzji ( jeśli dotyczy)
- uzgodnienie opracowanej dokumentacji projektowej z Zamawiającym
4) Zakres projektowanych robót budowlanych obejmuje m.in.:
- wykonanie dokumentacji projektowej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5cm,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni na zjazdach i poszerzeniach
- wykonanie nawierzchni poboczy
- ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, remont lub przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi
- roboty wykończeniowe
- wykonanie oznakowania pionowego drogi
Wspólny słownik zamówień wg kodu CPV:
45233000-9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 – roboty drogowe
45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 – roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu
45233222-1 – roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 – instalowanie znaków drogowych
71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zadania przedstawia Program funkcjonalno użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ.
Dołączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1716033,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej nr 145505B we wsi Zabiele o długości ok. 1 646 m.1) Projektowane parametry techniczne drogi:
- szerokość jezdni – 5,5 m
- szerokość poboczy – 0,75m po obu stronach
- droga jednojezdniowa, dwukierunkowa
- kategoria obciążenia ruchem – KR1
2) Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
3) Zakres robót w części projektowej obejmuje m.in:
- wykonanie prac projektowych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z uwzględnieniem wszystkich branż, w ilości określonej w PFU. Jeśli w wyniku uzyskanych pozwoleń, decyzji wymagana będzie inna ilość dokumentów projektowych – dostosować ją do obowiązujących przepisów.
- uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, pozwoleń, zgłoszeń - jeśli dokumenty te są niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotowej inwestycji, a wynikają z zapisów PFU, dokumentacji projektowej i odrębnych przepisów prawa
- wykonanie wszelkich niezbędnych badań i pomiarów koniecznych do opracowania dokumentacji projektowej
- opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanału technologicznego w ciągu drogi lub uzyskanie odstępstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami
- opracowanie i zatwierdzenie projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu na przedmiotowych odcinkach dróg
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i organizacji ruchu ( jeśli dotyczy)
- ponoszenie wszelkich opłat administracyjnych związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii, decyzji ( jeśli dotyczy)
- uzgodnienie opracowanej dokumentacji projektowej z Zamawiającym
4) Zakres projektowanych robót budowlanych obejmuje m.in.:
- wykonanie dokumentacji projektowej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5cm,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni na zjazdach i poszerzeniach
- wykonanie nawierzchni poboczy
- ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, remont lub przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi
- roboty wykończeniowe
- wykonanie oznakowania pionowego drogi
Wspólny słownik zamówień wg kodu CPV:
45233000-9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 – roboty drogowe
45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 – roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu
45233222-1 – roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 – instalowanie znaków drogowych
71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zadania przedstawia Program funkcjonalno użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ.
Dołączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1955863,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4975039,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5135578,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4975039,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe UNIDROG SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964
7.3.3) Ulica: Robotnicza
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-203
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dokumentacja projektowa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4975039,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4254148,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4606218,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4254148,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe UNIDROG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964
7.3.3) Ulica: Robotnicza 4
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-203
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dokumentacja projektowa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4254148,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2877031,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3050779,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2877031,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201794
7.3.3) Ulica: Produkcyjna 102
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-680
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót drogowych i dokumentacja projektowa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI ULIC I MOSTÓW" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI ULIC I MOSTÓW" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2877031,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2534437,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2824220,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2534437,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe UNIDROG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964
7.3.3) Ulica: Robotnicza 4
7.3.4) Miejscowość: GRAJEWO
7.3.5) Kod pocztowy: 19-203
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dokumentacja projektowa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2534437,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Remont drogi wewnętrznej na dz. 465/3 obręb Wądroże Wielkie
- Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gminy Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 100314F - ul. Mickiewicza w m. Cybinka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.