Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00210689/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, PIORĄCYCH, DEZYNFEKUJĄCYCH, ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W KAMIŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OBROŃCÓW WESTERPLATTE 1
1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kaminsk@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, PIORĄCYCH, DEZYNFEKUJĄCYCH, ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-176852ca-efc2-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00129374/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, PIORĄCYCH, DEZYNFEKUJĄCYCH I ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210689
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.07.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Płyn do mycia i czyszczenia urządzeń sanitarnych oraz ceramicznych w ilości 830 l2) Mydło w płynie antybakteryjne w ilości 1 500 l
3) Antystatyczny preparat do czyszczenia i pielęgnacji mebli w aerozolu w ilości 50 szt.
4) Odświeżacz powietrza w sprayu w ilości 20 szt.
5) Pasta do szorowania urządzeń kuchennych i sanitarnych w ilości 20 kg
6) Środek odkażający, preparat w tabletkach o działaniu dezynfekcyjnym w ilości 1 500 szt.
7) Skoncentrowany płyn do mycia naczyń w ilości 1 250 l
8) Kostki do WC z paskiem żelowym z koszykiem w ilości 250 szt.
9) Mleczko do czyszczenia powierzchni w ilości 75 szt.
10) Żel myjąco dezynfekujący w ilości 1 800 l
11) Pasta do rąk w ilości 25 kg
12) Preparat do czyszczenia powierzchni w ilości 10 l
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 29713,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Papier toaletowy duży w ilości 200 szt.2) Papier toaletowy mały w ilości 18 300 szt.
3) Szczotka do WC z podstawką ilości 300 szt.
4) Szufelka + zmiotka wykonane z tworzywa sztucznego w ilości 550 szt.
5) Miska plastikowa okrągła w ilości 50 szt.
6) Worki na odpady HD-LD 35 l kolor czarny w ilości 52 000 szt.
7) Worki na odpady LDPE 60 l kolor czarny w ilości 3 500 szt.
8) Worki na odpady LDPE 120 l kolor czarny w ilości 6 750 szt.
9) Worki na odpady LDPE 120 l kolor niebieski w ilości 6 750 szt.
10) Worki na odpady LDPE 120 l kolor żółty w ilości 6 750 szt.
11) Worki na odpady LDPE 120 l kolor zielony w ilości 6 750 szt.
12) Worki na odpady LDPE 160 l kolor czarny w ilości 1 750 szt.
13) Worki na odpady LDPE 160 l kolor niebieski w ilości 600 szt.
14) Worki na odpady LDPE 160 l kolor żółty w ilości 600 szt.
15) Worki na odpady LDPE 160 l kolor zielony w ilości 600 szt.
16) Ręcznik papierowy jednorazowy składany „ZZ” z makulatury od 200 do 500 listków w opakowaniu – 2 500 opakowań
17) Ręcznik papierowy jednorazowy składany „ZZ”, od 200 do 500 listków w opakowaniu, makulatura, 4 00 opakowań
18) Wkład mopa supełkowego w ilości 60 szt.
19) Ścierka do podłogi z bawełny w ilości 5 100 szt.
20) Ściągaczka do wody z trzonkiem w ilości 80 szt.
21) Ściągaczka do wody z trzonkiem w ilości 20 szt.
22) Ściereczka uniwersalna przeznaczona do ręcznego sprzątania w ilości 150 szt.
23) Szczotka ręczna do szorowania w ilości 120 szt.
24) Druciak spiralny w ilości 50 szt.
25) Zmywak kuchenny w ilości 440 szt.
26) Szczotka do mycia kotłów warzelnych z trzonkiem w ilości 10 szt.
27) Spryskiwacz – atomizer o pojemności do 5 litrów – w ilości 10 szt.
28) Pompka dozująca w ilości 20 szt.
29) Miarka plastikowa do preparatów chemicznych z podziałką od 10 do 500 ml
– w ilości 12 szt.
30) Kij do szczotki w ilości 50 szt.
31) Myjka - ściągaczka teleskopowa do szyb w ilości 8 szt.
32) Zestaw sprzątający na kółkach samonastawnych w ilości 1 szt.
33) Włóknina ścierna do ręcznego czyszczenia stali kwasoodpornej – nierdzewnej
34) Pojemnik na odpady w ilości 20 szt.
35) Pojemnik na odpady w ilości 20 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.5.) Wartość części: 76169,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Płyn uniwersalny w ilości 3 500 l2) Płyn uniwersalny w ilości 1 500 l
3) Płyn uniwersalny w ilości 1 500 l
4) Żel do WC w ilości 3 000 l
5) Płyn do mycia naczyń w ilości 3 200 l
6) Czyścik uniwersalny w proszku w ilości 390 kg
7) Czyścik uniwersalny w proszku w ilości 540 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 33684 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Koncentrat do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego w ilości 90 l2) Chusteczki do dezynfekcji w ilości 2 000 szt.
3) Proszek do mycia i dezynfekcji narzędzi w ilości 24 kg
4) Preparat do dezynfekcji narzędzi stomatologicznych w ilości 4 l
5) Płyn do dezynfekcji ze spryskiwaczem w ilości 5 l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 10589,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Filtr typu Philips Saeco CA6903/10 AquaClean w ilości 4 szt.2) Odkamieniacz typu Philips Saeco CA6700/10 w ilości 4 szt.
3) Tabletki odtłuszczające typu Philips Saeco CA6704/10 w ilości 2 op.
4) Smar do konserwacji ekspresu typu Seltino Food Grade 5g w ilości 4 szt.
5) Środek do czyszczenia obiegu mleka typu PHILIPS CA6705/10 w ilości 3 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 398 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Preparat do ręcznego mycia stali nierdzewnej w ilości 200 litrów2) Skoncentrowany płyn do ręcznego mycia naczyń kuchennych w ilości 660 litrów
3) Skoncentrowany preparat do ręcznego mycia patelni gazowych, piekarników – przypaleń w ilości 200 litrów
4) Środek do pielęgnacji stali nierdzewnej na bazie silikonu 30 litrów
5) Preparat do maszynowego mycia naczyń w zmywarkach gastronomicznych 860 litrów
6) Preparat do maszynowego nabłyszczania naczyń o odczynie kwasowym 220 litrów
7) Preparat myjąco-dezynfekujący – 100 litrów
8) Tabletki myjące do pieców konwekcyjno parowych RATIONAL Self Cooking Center – 700 szt. (7 wiader)
9) Tabletki pielęgnacyjne do pieców konwekcyjno parowych RATIONAL SelfCooking Center – 750 szt. (5 wiader x 150 szt.)
10) Tabletki solne do uzdatniania wody w ilości 400 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 49615 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Mydło w pianie kompatybilne z dozownikiem DTS 201 w ilości 140 szt.2) Mydło dezynfekujące w pianie kompatybilne z dozownikiem DTS 201 w ilości 150 szt.
3) Uchwyt na papier toaletowy w ilości 10 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 9085 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poniższe środki powinny być zgodne z opracowaną przez Wykonawcę technologią prania oraz prania z dezynfekcją według poniższej specyfikacji dla poszczególnych środków:1) Środek do dezynfekcji o konsystencji płynnej
2) Koncentrat piorący zawierający wybielacze optyczne o konsystencji płynnej
3) Skoncentrowany alkaiczny produkt o płynnej konsystencji do wspomagania prania w temp. 30 0C- 95 0C,
4) Skoncentrowany płyn zmiękczający przeznaczony do mechanicznego prania
5) Środek wybielający o płynnej konsystencji na bazie chloru
6) Proszek do prania w opakowaniach jednostkowych o gramaturze 10kg- 15 kg netto do prania tkanin kolorowych w łącznej ilości 60 kg
7) Proszek do prania w opakowaniach jednostkowych o gramaturze 10kg- 15 kg netto do prania tkanin białych w łącznej ilości: 60 kg
Maksymalna ilość prania środkami wymienionymi powyżej została szczegółowo opisana w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące
4.5.5.) Wartość części: 30184,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na dostawy do magazynu Zamawiającego środków czyszczących, dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia łazienek prowadzonym na podstawie art. 275 pkt. 1 z zastosowaniem art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na dostawy do magazynu Zamawiającego środków czyszczących, dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia łazienek prowadzonym na podstawie art. 275 pkt. 1 z zastosowaniem art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na dostawy do magazynu Zamawiającego środków czyszczących, dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia łazienek prowadzonym na podstawie art. 275 pkt. 1 z zastosowaniem art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na dostawy do magazynu Zamawiającego środków czyszczących, dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia łazienek prowadzonym na podstawie art. 275 pkt. 1 z zastosowaniem art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na dostawy do magazynu Zamawiającego środków czyszczących, dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia łazienek prowadzonym na podstawie art. 275 pkt. 1 z zastosowaniem art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na dostawy do magazynu Zamawiającego środków czyszczących, dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia łazienek prowadzonym na podstawie art. 275 pkt. 1 z zastosowaniem art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na dostawy do magazynu Zamawiającego środków czyszczących, dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia łazienek prowadzonym na podstawie art. 275 pkt. 1 z zastosowaniem art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na dostawy do magazynu Zamawiającego środków czyszczących, dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia łazienek prowadzonym na podstawie art. 275 pkt. 1 z zastosowaniem art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI GÓROWO IŁAWECKIE
- " _" Dostawa opału w postaci oleju opałowego do Szkoły Filialnej w Toprzynach Szkoły Podstawowej w Kandytach" w ilości 5 300,00 litrów
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminy Górowo Iławeckie w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Górowo Iławeckie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi GÓROWO IŁAWECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków dezynfekcyjnych oraz preparatów do oczyszczania, nawilżania i wspomagania leczenia ran
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- "Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy"
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
- Dostawa i montaż wyposażenia kuchni i sal przedszkolnych w nowobudowanym budynku przedszkola w Brzeźnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.