Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00196819/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czyszczenie i konserwacja urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Olecko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 87/ 520 15 40
1.5.8.) Numer faksu: 87/ 520 15 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.olecko@zdw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd Dróg Wojewódzkich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Czyszczenie i konserwacja urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Olecko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b49601f-e589-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037175/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Czyszczenie i konserwacja separatorów znajdujących się w pasach dróg wojewódzkich w RDW Olecko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196819/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW/RDW.O/TP-2.1/3220/68/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60185,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia i konserwacji urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Olecko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90913000-0 - Usługi czyszczenia zbiorników i rezerwuarów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59349,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97189,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59349,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko System sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7393860073
7.3.3) Ulica: Lubelska 43 D
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-410
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59349,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach działania FENX.01.01 Efektywność energetyczna priorytet FENX.01 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa sukcesywna gazów technicznych, medycznych i specjalistycznych wraz z dzierżawą butli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa systemu do zarządzania urządzeniami mobilnymi wraz z wdrożeniem, zagwarantowaniem wsparcia technicznego producenta Systemu i przeprowadzeniem warsztatów powdrożeniowych.
- Budowa 12 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie grupowej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, obręb Orzyny, gmina Dźwierzuty - Etap I: budynki nr: 1-5
- Pieczywo na potrzeby Kuchni szpitalnej
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.