Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00169818/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00181671/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa atrakcyjności i dostępności terenów inwestycyjnych poprzez przebudowę skrzyżowania ul. Szkolnej z ul. Zwycięstwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa atrakcyjności i dostępności terenów inwestycyjnych poprzez przebudowę skrzyżowania ul. Szkolnej z ul. Zwycięstwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e70f757-d51b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169818
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.32.2023.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1291488,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. W ramach niniejszego postępowania przewiduje się do realizacji zakres robót obejmujący przebudowę skrzyżowania drogi wewnętrznej z ul. Szkolną i z ul. Zwycięstwa na małe rondo czterowlotowe wraz z wykonaniem sieci kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, doświetlenia przejść dla pieszych i ścieżek rowerowych, przebudowę i zabezpieczenie istniejącej sieci telekomunikacyjnej oraz zagospodarowanie terenu zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez:
Biuro Projektowe „PRONAKO” Suchy Bór, ul. Sosnowa 24, 46-055 Chrząstowice.
II. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane realizowane w oparciu o:
- Decyzje 1/276/2021, pozwolenie na budowę Starosty Kędzierzyńsko-Kozielskiego znak BA.6740.1.276.2021 z dnia 29.10.2021 r.;
- Decyzję, pozwolenie na wycinkę drzew Starosty Kędzierzyńsko-Kozielskiego znak ŚR.613.1.24.2.2022.DM z dnia 28.03.2023 r.;
- decyzję, pozwolenie na wycinkę drzew Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle znak OSR-OS.6131.49.2002.SB z dnia 10.01.2023 r.
III. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności:
1. W zakresie robót drogowych:
1.1 Wycinkę , karczowanie , utylizację drzewostanu i krzewów będących w kolizji zrealizowanym zamówieniem;
1.2 Roboty rozbiórkowe nawierzchni;
1.3 Korytowanie podłoża;
1.4 Wykonanie nawierzchni jezdni, chodników i ścieżki rowerowej:
1.5 Wykonanie oznakowania poziomego docelowej organizacji ruchu;
1.6 Wykonanie oznakowania pionowego docelowej organizacji ruchu..
2. W zakresie sieci kanalizacji deszczowej:
2.1 Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej;
2.2 Wykonanie studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych;
2.3. Wykonanie wpustów deszczowych i przykanalików.
3. W zakresie branży elektrycznej:
3.1 Demontaż elementów istniejącego oświetlenia ulicznego;
3.2 Wykonanie elementów oświetlenia ulicznego;
3.3 Wykonanie elementów doświetlenia przejść dla pieszych;
4. W zakresie branży teletechnicznej:
4.1 Wykonanie przebudowy istniejącej studni kablowej;
4.2 Przełożenie rurociągów kablowych;
5. W zakresie wykonania zieleni:
5.1 Wykonanie trawników z humusowaniem terenu;
5.2. Humusowanie terenu pod nasadzenia krzewów;
5.3 Wykonanie nasadzeń zastępczych krzewów w obrębie ronda;
6. W zakresie małej architektury:
6.1 Montaż koszy na śmieci;
6.2 Montaż tablicy informacyjnej180cm x 120 cm
7. Utrzymanie i pięgnacja terenów zielonych w okresie 24 miesięcy od dnia odbioru robót budowlanych:
7.1 I okres wegetacyjny
7.2 II okres wegetacyjny
IV. Uwagi !!!
1. Uwagi branża drogowa
1.1 Zamawiający nie dopuszcza możliwości całkowitego zamknięcia terenu realizowanego zadania dla pojazdów mechanicznych i wyznaczenia objazdów. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zadania w sposób umożliwiający swobodny przejazd pojazdów w tym autobusów komunikacji miejskiej przez teren realizowanego zadania.
1.2 Zamawiający dopuszcza zastąpienie na ścieżce rowerowej występującej w dokumentacji projektowej nawierzchni grub. 3cm z warstwy ścieralnej AC 5S barwy czerwonej na nawierzchnię grubości 5cm warstwy ścieralnej AC 8S niebarwionej.
1.3 Zamawiający wymaga wykonania i zabudowania równolegle do drogi w trakcie realizacji inwestycji tablicy informacyjnej , wolnostojącej jednostronnej na podkładzie znaku drogowego z podwójnie zawiniętymi krawędziami o wymiarach 180cm x 120cm informującej o dofinansowaniu inwestycji;
- blacha ocynkowana o grub. 1,25mm malowana proszkowo;
- wydruk – folia monomeryczna z wydrukiem solwentowym, zabezpieczona przed uszkodzeniami mechanicznymi laminatem z filtrem UV chroniącym dodatkowo przed blaknięciem w wyniku ekspozycji na czynniki słoneczne;
- montaż słupków do słupków (2szt.), rura ocynkowana, zabezpieczona od góry kapturkiem plastikowym;
- okres gwarancji na wykonaną tablicę – 5 lat;
- Zamawiający w trakcie przekazania placu budowy przekaże Wykonawcy treść do umieszczenia na tablicy informacyjnej
2. Uwagi – branża elektryczna
2.1 Słupy oświetleniowe należy oznakować naklejkami odpornymi na czynniki atmosferyczne z nadrukowanymi cyframi koloru białego wysokości 7 cm na niebieskim tle ( nr obwodu/nr słupa/nr odbicia);
2.2 Oprawy ze źródłem światła typu LED powinny mieć zabudowany sterownik firmy APANET Green System lub PHILIPS oraz bezpłatny dostęp do systemu sterowania, zarządzania i monitoringu oświetlenia na okres 10 lat od dnia jego wdrożenia.
3. Uwagi zieleń
3.1 Zamawiający dopuszcza nasadzenia róż Marathon z nagim korzeniem;
3.2 Roboty związane z wycinką drzewostanu musza być realizowane pod nadzorem ornitologicznym a koszty z tym związane Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie. Zamawiający wymaga dostarczenia przez ornitologa oświadczenia o niegniazdowaniu ptaków w drzewostanie przeznaczonym do wycinki.
3.3. Drzewostan i krzewy nie podlegający wycince znajdujący się w obrębie realizowanego zadania należy zabezpieczyć w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami. Pnie drzew w pobliżu których będą prowadzone prace budowlane powinno się wcześniej owinąć miękkim materiałem i otoczyć prowizorycznym ogrodzeniem. Wszelkie roboty ziemne w bezpośrednim sąsiedztwie systemu korzeniowego należy wykonywać ręcznie. Odsłoniętą bryłę korzeniową na czas budowy należy okryć matami słomianymi lub z tkaniny jutowej i zadbać o podlewanie.
3.4 Wykonawca jest zobowiązany do zakupu w całości drewna uzyskanego z dokonanej przez siebie wycinki po cenach ustalonych Zarządzeniem Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle nr 2061/OSR/2022 z dnia 14.07.2022 r.
3.5 Wysokość opłaty za wykupione drewno opałowe wynosi 295,20 zł. ( protokół brakarski).
3.6 Wykonawca dołączy do protokołu odbioru prac dowód wpłaty na rzecz Urzędu Miasta 47-200 Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32 za zakup drewna pozyskanego z wycinki.
Nr konta bankowego 78 1020 3714 0000 4602 0108 5414
Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie realizacji projektu w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
V. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: roboty budowlane, roboty elektroenergetyczne, roboty teletechniczne, nasadzenia i utrzymanie zieleni.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
VI. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021r. poz. 110 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
VII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy, opis przedmiotu zamówienia oraz załączniki zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ: dokumentacja projektowa - sporządzona przez Wykonawcę: Biuro Projektowe PRONAKO Paweł Musioł ul. Sosnowa 24 , 46-053 Chrząstowice
VIII. Termin realizacji zamówienia.
1. Roboty budowlane należy zrealizować w terminie: 160 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy.
2. Utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych - w okresie 24 miesięcy licząc od daty zakończenia odbioru końcowego robót budowlanych.
3. Przekazanie placu budowy do 60 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.
4. Okres gwarancji wynosi min. 60 miesięcy, licząc od dnia protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
5. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1609000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1609000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe PROFECTUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7561942861
7.3.3) Ulica: Wiejska 8a
7.3.4) Miejscowość: Niezdrowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-143
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PROFECTUS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PROFECTUS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1609000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Modernizacja schodów wejściowych DK Chemik.
- Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 6 zadań częściowych
- Wycinka, pielęgnacja drzew i krzewów na terenach będących własnością Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego i Skarbu Państwa w 2025 r. - II POSTĘPOWANIE
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg w latach 2025 - 2028
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Naszacowice" II
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zduny, Jackowice wraz z budową pompowni ścieków sanitarnych, gmina Zduny
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą w miejscowości Ruszowice
- Przebudowa drogi powiatowej na odcinku Szadek - Przatów nr 4939 E w zakresie ul. Przatowskiej
- Wymiana nawierzchni ulic Domeyki i Lubelskiej w Poznaniu
- Przebudowa nawierzchni ulicy Wolności w Jeleniej Górze - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.