Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00155017/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Działkowca w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umswidnik.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. Działkowca w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61ff5340-00e0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004073/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa ul. Działkowca w Świdniku wraz z infrasturktrą towarzyszącą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155017/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP-Z.271.49.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4820092,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: Budowa ul. Działkowca w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
2. Przedmiot zamówienia przewiduje:
1) budowę jezdni drogi o nawierzchni bitumicznej,
2) budowę chodnika po prawej stronie drogi z kostki betonowej,
3) budowę zjazdów indywidualnych na przyległe działki,
4) budowę odwodnienia drogi: kanalizacja deszczowa z odprowadzeniem wód do studni chłonnych
5) budowę kanału technologicznego
6) przebudowę i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia technicznego tj. sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej, linii elektroenergetycznych i infrastruktury telekomunikacyjnej.
7) przebudowę oświetlenia drogowego,
8) wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych (inwentaryzacji),
9) uzyska decyzję pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia do nadzoru budowlanego zakończenia robót,
10) wdroży stałą organizację ruchu,
11) robót zgodnie z warunkami porozumienia/umowy z gestorami sieci.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4316812,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4977777,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4316812,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430941540
7.3.3) Ulica: ul.Krańcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4316812,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Sporządzenie dokum. techn. (projektowo - kosztorysowych) niezbędnych do wykonania robót bud. oraz do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publ. na potrzeby planowanych zadań inwest.
- PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU SOSW W ŚWIDNIKU O DŹWIG OSOBOWY WRAZ Z KLATKĄ SCHODOWĄ
- Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organ. wyjazdu i półkolonii (II)
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych w Gwiazdowie, Siekierkach Wielkich, Tarnowie i Kostrzynie
- Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Człuchowie
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej szkoły podstawowej i przedszkola w Serocku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.