eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrzeszeUbezpieczenie majątkowe i OC Miasta Orzesze i jednostek organizacyjnych, Ubezpieczenie NNW dla członków OSP, Ubezpieczenie komunikacyjne



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie majątkowe i OC Miasta Orzesze i jednostek organizacyjnych, Ubezpieczenie NNW dla członków OSP, Ubezpieczenie komunikacyjne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ORZESZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Wawrzyńca 21

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.orzesze.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351606990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 5B

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/index.php?id=405

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351711474

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Wawrzyńca 23

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biborz@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/index.php?id=165

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-15-78-762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: impreza@mok-orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok-orzesze.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Żłobek w Orzeszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351847788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mleczna 44A

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/index.php?id=1029

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351848032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Miarki 1a

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsorzesze.sekretariat@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp1orzesze.edupage.org

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351636778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bukowina 21

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2.orzesze.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351843218

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 44

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze - Zawada

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/index.php?id=392

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Pdstawowa Nr 4

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-16-36-790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stuska 10

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze - Jaśkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-183

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp4orzesze@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4.orzesze.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351636809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żorska 101

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5_orzesze@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/index.php?id=239

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 6

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635 163 68 15

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1000- lecia 3

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze- Zawiść

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp6@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp6.orzesze.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 7

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-18-43-201

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Uczniowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp7@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.orzesze.pl/p,81,szkola-podtawowa-nr-7

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 8

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-16-36-844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chrobrego 64

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze-Mościska

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp8.orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp8.orzesze.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 9

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-16-36-850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kobiórska 1

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp9orzesze@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9.orzesze.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 10

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-16-36-867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Norwida 2

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze-Woszczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-188

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp10wosz@tlen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp10woszczyce.edupage.org

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-16-36-672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Miarki 4a

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p1orzesze@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolenr1.orzesze.pl

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635 16 36 689

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Miła 1a

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole2orzesze@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orzeszkowebrzdace.edupage.org

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-16-36-695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 55

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p3@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/index.php?id=617

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Nr 6

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-16-36-703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołowska 128

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p6@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: p6orzesze.edupage.org

Zamawiający 20

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Nr 7

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-16-36-726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mleczna 2

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p7@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/index.php?id=654

Zamawiający 21

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-10-42-518

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wieniawskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkim@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/index.php?id=397

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie majątkowe i OC Miasta Orzesze i jednostek organizacyjnych, Ubezpieczenie NNW dla członków OSP, Ubezpieczenie komunikacyjne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-845ed8ac-da80-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005207/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Ubezpieczenie majątkowe i OC Miasta Orzesze i jednostek organizacyjnych, Ubezpieczenie NNW dla członków OSP, Ubezpieczenie komunikacyjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172297/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A) Część nr 1: „Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Miasta Orzesze (Urzędu Miejskiego Orzesze i jednostek organizacyjnych Miasta Orzesze) na okres od 01.07.2022 r. do 30.06.2024 r.”
1) Przedmiotem ubezpieczenia są poniższe ryzyka ubezpieczeniowe:
a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
b) ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, rozbicia szyb,
c) ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku z ryzykiem dewastacji, wandalizmu, graffiti,
d) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz załącznikami do niej, zwaną dalej „SWZ” i ofertą.
3) Szczegółowy zakres ochrony ubezpieczeniowej regulują Załączniki do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia do Części nr 1- załącznik nr 4a Opis przedmiotu zamówienia, 7a Arkusze Oceny Ryzyka, 7b Sumy Ubezpieczenia dla jednostek i 9a Szkodowość
1.3. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ.
1.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

1.5. KODY CPV
Cześć nr 1
- 66.51.00.00-8 Usługi ubezpieczeniowe,
- 66.51.60.00-0 Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,
- 66.51.50.00-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty,
- 66.51.51.00-4 Usługi ubezpieczenia od ognia,
- 66.51.52.00-5 Usługi ubezpieczenia własności,
- 66.51.53.00-6 Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej,
- 66.51.54.00-7 Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów.
1.6. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
1.7. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wystawianiem umów ubezpieczenia i rozliczaniem płatności wykonywane podczas realizacji zamówienia.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
1.8. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności

66515300-6 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

4.5.5.) Wartość części: 296499,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: „Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, auto-casco, NNW, assistance, auto szyby) pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Miasto Orzesze, a także użytkowanych przez jednostki ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Orzesze na okres od 01.07.2022 r. do 30.06.2024 r.”
1) Przedmiotem ubezpieczenia są poniższe ryzyka ubezpieczeniowe:
a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC i „Zielona Karta”),
b) ubezpieczenie pojazdów autocasco (AC+KR) ,
c) ubezpieczenie komunikacyjnego assistance (ASS),
d) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW),
e) ubezpieczenie szyb samochodowych.
2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz załącznikami do niej, zwaną dalej „SWZ” i ofertą.
3) Szczegółowy zakres ochrony ubezpieczeniowej reguluje Załącznik do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia do Części nr 2 - załącznik nr 4b Opis przedmiotu zamówienia, 8a Wykaz pojazdów i 9b Szkodowość
1.3. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ.
1.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

Cześć nr 2
- 66.51.00.00-8 Usługi ubezpieczeniowe
- 66.51.41.10-0 Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych,
- 66.51.61.00-1 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej,
- 66.51.21.00-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków,
- 66.51.50.00-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty (w odniesieniu do ryzyka auto-casco),
1.6. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
1.7. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wystawianiem umów ubezpieczenia i rozliczaniem płatności wykonywane podczas realizacji zamówienia.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
1.8. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.5.5.) Wartość części: 45207,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

C) Część nr 3: „Ubezpieczenie grupowe następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków ratowników OSP i kandydatów na strażaków ratowników OSP, oraz członków młodzieżowych i dziecięcych drużyn pożarniczych z terenu Miasta Orzesze na okres od 01.07.2022 r. do 30.06.2024 r.”
1) Przedmiotem ubezpieczenia są poniższe ryzyka ubezpieczeniowe:
a) grupowe, bezimienne, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych (OSP) i kandydatów na strażaków ratowników OSP, oraz członków młodzieżowych i dziecięcych drużyn pożarniczych z terenu Miasta Orzesze.
2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz załącznikami do niej, zwaną dalej „SWZ” i ofertą, stanowiącymi integralną część umowy.
3) Szczegółowy zakres ochrony ubezpieczeniowej reguluje Załącznik do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia do Części nr 3- załącznik nr 4c Opis przedmiotu zamówienia i 9c Szkodowość



1.3. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ.
1.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

Cześć nr 3
- 66.51.00.00-8 Usługi ubezpieczeniowe
- 66.51.21.00-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków,


1.6. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
1.7. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wystawianiem umów ubezpieczenia i rozliczaniem płatności wykonywane podczas realizacji zamówienia.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
1.8. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.5.5.) Wartość części: 4290,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288149,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288149,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288149,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240302393

7.3.3) Ulica: ul. Wołoska 22A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-675

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288149,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2024-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46508,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56972,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46508,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260214686

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 162

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46508,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2024-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4572,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5928,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5928,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240302393

7.3.3) Ulica: ul. Wołoska 22A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-675

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5928,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2024-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.