Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184239/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu SSWiN, ppoż dla budynków: WMUCS w Elblągu przy pl. Jagiellończyka 5 (ppoż), Delegatury w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129a (SSWiN) i OC w Ełku przy ul. Krzemowej 1 (SSWiN)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.olsztyn@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu SSWiN, ppoż dla budynków: WMUCS w Elblągu przy pl. Jagiellończyka 5 (ppoż), Delegatury w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129a (SSWiN) i OC w Ełku przy ul. Krzemowej 1 (SSWiN)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5f403ee-178e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008789/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa systemu SSWiN, ppoż dla budynków: WMUCS w Elblągu przy pl. Jagiellończyka 5 (ppoż), Delegatury w Elblagu przy ul. Warszawskiej 129a (SSWiN) i OC w Ełku przy ul. Krzemowej 1 (SSWiN)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.37.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 260930,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru SAP w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Elblągu, przy placu Jagiellończyka 5.Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 3 do SWZ – Wzór umowy
Załącznik nr 3.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 143675,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Elektronicznego Dozoru SED w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Elblągu, Delegatura w Elblągu, przy ul. Warszawskiej 129a.Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4 do SWZ – Wzór umowy
Załącznik nr 4.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 88030,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Elektronicznego Dozoru SED w budynku Oddziału Celnego w Ełku, przy ul. Krzemowej 1.Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 4 do SWZ – Wzór umowy
Załącznik nr 4.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 89240,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94123,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157563,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157563,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMIR Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393895404
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAMIR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DAMIR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157563,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
– ponieważ jedyna złożona oferta w części 2 ww postępowania przez WARMA SERWIS Dariusz Sendrowski Różnowo 34, 11-001 Dywity (oferta nr 1) podlega odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94541,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94541,49 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122207,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANCOM BIS MARIUSZ GRYCKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431878076
7.3.4) Miejscowość: Mikołajki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa części, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu firmy STIHL oraz usługi napraw bieżących sprzętu STIHL
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób doprowadzonych do Izby Wytrzeźwień -Ambulatorium dla Nietrzeźwych w Miejskim Zespole Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie
- Zakup i montaż kamer do obserwacji zwierząt przebywających w stajni na potrzeby Katedry Rozrodu Zwierząt z Kliniką UWM w Olsztynie
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1497N relacji Kolno-Kabiny od km 4+920 do km 5+020.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1434N relacji Derc-Jeziorany od km 0+660 do km 0+760.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych do Warmińsko - Mazurskiego Centrum Chorób Płuc w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku przedszkola przy ulicy Kochanowskiego 34 do przepisów ppoż.
- Przebudowa audytorium nr 167 w Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej
- "Przystosowanie budynku przedszkola przy ulicy Willowej 15 do przepisów ppoż."
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- "Dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych budynku internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 24 w Toruniu"
- Adaptacja pomieszczeń Instytutu Nauk Prawnych PAN w Pałacu Staszica
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.