Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00157367/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Mycielin łączy pokolenia - budowa przedszkola wraz z pomieszczeniem dla seniorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mycielin z siedzibą w Słuszkowie 27
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słuszków 27
1.5.2.) Miejscowość: Korzeniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mycielin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mycielin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl, bip.mycielin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mycielin łączy pokolenia - budowa przedszkola wraz z pomieszczeniem dla seniorów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f5aed2a-ced6-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039745/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Mycielin łączy pokolenia - budowa przedszkola wraz z pomieszczeniem dla seniorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie „Mycielin łączy pokolenia -budowa przedszkola wraz z pomieszczeniem dla seniorów”
1.1 Zakres przewidzianych robót do wykonania:
• budowa niepodpiwniczonego budynku przedszkola 4-oddziałowego z pomieszczeniem dodatkowym dla seniorów, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (sanitarną i elektryczną zewnętrzną i wewnętrzną), wyposażeniem technologicznym kuchni oraz przystosowaniem budynku do korzystania przez osoby niepełnosprawne
• elementy zagospodarowania terenu: plac zabaw z wyposażeniem w urządzenia zabawowe, boisko, dojścia, dojazdy i miejsca postojowe wraz z uzbrojeniem sieciowym, ogrodzenie terenu z bramami wjazdowymi i furtkami, wydzielone miejsce dla pojemników do zbierania i segregacji odpadów wraz z boksem śmietnikowym, projektowana zieleń na całym terenie inwestycji
Parametry techniczne budynku przedszkola:
• powierzchnia zabudowy - 542,88 m ²
• powierzchnia całkowita - 1085,76 m ²
• powierzchnia użytkowa - 853,69 m ²
• kubatura - 4717,63 m ³
• wysokość budynku - 8,69 m
• szerokość budynku - 19,35 m
• długość budynku - 32,0 m
• liczba kondygnacji – 2
Zakres robót budowlanych obejmuje
• Roboty branży ogólnobudowlanej
• Roboty branży instalacyjnej – sanitarne
• Roboty branży instalacyjnej – elektryczne
1.2. Koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji ponosi Wykonawca, odpowiedzialny jest również za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2519 ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót (stanowiących zał. nr 10, do SWZ).
Uwaga: dołączone do SWZ przedmiary robót mają charakter informacyjno- pomocniczy i nie mogą stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWiORB oraz zapisów SWZ i wzoru umowy.
1. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobat, specyfikacji i systemów, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami. Użyte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej.
2. Zamieszczone w dokumentacji lub innych dokumentach, wymienione nazwy producentów (jeśli takie się pojawią) użyto jedynie w celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do Specyfikacja Warunków Zamówienia.
Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał Przedmiot Zamówienia za pomocą NORM, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Okres gwarancji równy okresowi rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262310-7 - Zbrojenie
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
44111400-5 - Farby i okładziny ścienne
45442100-8 - Roboty malarskie
45421141-4 - Instalowanie przegród
45313100-5 - Instalowanie wind
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45331110-0 - Instalowanie kotłów
44611410-3 - Zbiorniki do przechowywania oleju
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45262520-2 - Roboty murowe
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45312300-0 - Instalowanie anten
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8153499,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8856000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8153499,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAM-BUD Rafał Oliwecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6653015458
7.3.4) Miejscowość: Nowy Krzymów 33
7.3.5) Kod pocztowy: 62-513
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8153499,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
więcej: Farby i okładziny ścienne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.