Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00168053/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 48 w kompleksie wojskowym w Zamościu przy ul. Wojska Polskiego 2F.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 48 w kompleksie wojskowym w Zamościu przy ul. Wojska Polskiego 2F.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-284f195e-d75f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086277/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont budynku nr 48 w m. Zamość
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168053/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/24/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1456743,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku nr 48 w kompleksie wojskowym w Zamościu przy ul. Wojska Polskiego 2F
Zakres prac
a) w zakresie branży budowlanej:
roboty rozbiórkowe
- demontaż rynien i obróbek blacharskich
- naprawa pokrycia dachowego
- rozebranie murów i słupów na zaprawie cementowo-wapiennej
- rozebranie podłoża z betonu gruzowego
- rozebranie belek i podciągów
- rozebranie płyt dachowych żelbetowych
- rozebranie posadzek z płytek ceramicznych
- odbicie tynków wewnętrznych na ścianach i stropach
- rozebranie wykładziny ściennej i posadzek z płytek ceramicznych
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych
- wywiezienie gruzu spryzmowanego
roboty ogólnobudowlane wewnętrzne i zewnętrzne
- montaż rynien i rur spustowych
- naprawa pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej z obróbkami blacharskimi
- naprawa attyki
- naprawa kominów
- odgrzybianie podłoży budowlanych
- uzupełnienie cegłą ceramiczną ścian
- uzupełnienie tynków
- wykonanie nowych tynków wewnętrznych
- licowanie ścian płytkami glazurowymi
- wykonanie posadzek cementowych wraz z cokolikami
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych w posadzkach
- warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej o gr. do 5mm
- wykonanie posadzek z wykładzin PCV
- wykonanie posadzek z płytek terakotowych
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej
- parapety wewnętrzne z konglomeratów kamiennych
- wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gk
- malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną
- wykonanie chodnika z kostki betonowej na podsypce cementowo-wapiennej
- wykonanie wjazdów żelbetowych
- wykonanie izolacji fundamentów wraz z odgrzybianiem i termoizolacją z płyt styropianowych;
- zasypywanie wykopów spycharkami;
- wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mozaikowego;
- docieplenie elewacji płytami styropianowymi;
- wyrównanie ścian elewacji płytami styropianowymi;
b) w zakresie branży instalacyjnej:
roboty sanitarne:
- demontaż instalacji c.o, c.w.u, wodociągowej, rozdzielaczy;
- demontaż armatury, urządzeń i wentylacji mechanicznej;
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej;
- wykonanie instalacji wodociągowej;
- wykonanie instalacji wentylacyjnej;
- montaż umywalki, ustępu i kabiny natryskowej;
- wykonanie przyłącza wod.-kan., c.o., c.c.w.;
- wykonanie instalacji hydrantowej;
- wykonanie instalacji c.o.;
- montaż armatury c.o.;
roboty elektryczne:
- montaż instalacji zasilającej;
- montaż rozdzielnicy elektrycznej z wyposażeniem;
- montaż instalacji oświetlenia;
- montaż sprzętu elektroinstalacyjnego;
- montaż złącza kablowego;
- montaż instalacji odgromowej;
- pomiary elektryczne;
- dokumentacja powykonawcza;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – branża budowlana, branż sanitarna, branża elektryczna – stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ – spakowana w programie *zip 7 wraz z załącznikami (zał. nr 1 schemat rozdzielni TG 48, zał. nr 2 schemat rozdzielni T1, zał. nr 3 schemat rozdzielni T2) - stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Przedmiar robót –stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1845687,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845687,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1845687,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Wilczyński, z siedzibą: ul. Reja 22/38, 22-400 Zamość
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221340791
7.3.3) Ulica: ul. Reja 22/38
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1845687,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi w zakresie przeglądów,konserwacji,naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej w 32WOG oraz jednostkach, instytucjach wojskowych na zaopatrzeniu 32WOG w zakresie 4 części
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Dostawa sprzętu gastronomicznego - wyposażenie punktów żywnościowych wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Dostawa drobiu i podrobów drobiowych
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Zamościu
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.