Og³oszenie z dnia 2024-03-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00266858/01 - Wynik z dnia 2024-04-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenia us³ugi prania
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Ma³opolski Szpital Rehabilitacyjny w Krzeszowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357001394
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Daszyñskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krzeszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-065
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@rehabilitacja-krzeszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: rehabilitacja-krzeszowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenia us³ugi prania
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-45ce69e5-df7f-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00238895
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45ce69e5-df7f-11ee-a01e-f641a8763d5f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: . W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-zamówienia, dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶laj± Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie eZamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): ) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest O¶rodek Rehabilitacji Narz±du Ruchu „Krzeszowice” SP ZOZ w Krzeszowicach, ul. Daszyñskiego 1, sekretariat: (012) 2589600, fax (012) 2820521, e-mail: info@rehabilitacja-krzeszowice.pl.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w O¶rodek Rehabilitacji Narz±du Ruchu „Krzeszowice” SP ZOZ jest Pani Aneta Nêdza, adres e-mail – nedzaodo@interia.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem, którego dotyczy niniejsza SWZ.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Ustawy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Polityka RODO jest dostêpna na stronie internetowej Zamawiaj±cego rehabilitacja-krzeszowice.pl/o-nas/klauzula informacyjna.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/III/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 135000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
us³uga kompleksowego prania asortymentu szpitala rehabilitacyjnego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Us³ugi odbierania prania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: porównanie
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenie
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
o¶wiadczenie5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
o¶wiadczenieSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.3. Je¿eli wybrana zostanie oferta Wykonawców, o których mowa w ust. 1, przed zawarciem umowy musz± oni przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± ich wspó³pracê.
4. Umowa reguluj±ca wspó³pracê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia winna okre¶laæ: podmioty sk³adaj±ce ofertê, cel gospodarczy, dla którego zosta³a zawarta umowa, zasady reprezentacji i prowadzenia spraw, oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga siê, by czas trwania umowy by³ nie krótszy ni¿ okres realizacji zamówienia).
5. Umowa reguluj±ca wspó³pracê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e byæ umow± przedwstêpn± ani umow± zawart± pod warunkiem zawieszaj±cym.
6. Kopie dokumentów dotycz±cych Wykonawcy musz± byæ po¶wiadczane za zgodno¶æ
z orygina³em przez Wykonawcê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie art. 440 w zw. z art. 439 ust. 2-4 ustawy Pzp - w przypadku zmiany poziomu (wzrostu lub obni¿ki) wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych. Zmiana wynagrodzenia w takim przypadku dokonywana jest na zasadach okre¶lonych poni¿ej:a) Poziom zmiany wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych uprawniaj±cy Strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia ustala siê na poziomie powy¿ej 15% - weryfikacja zmiany wska¼nika cen nast±pi poprzez porównanie wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszanego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w miesi±cu zawarcia umowy i wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³oszonego w miesi±cu z³o¿enia wniosku o zmianê wynagrodzenia Wykonawcy.
b) W przypadku zaistnienia przes³anki bêd±cej podstaw± zmiany wynagrodzenia, o której mowa w pkt a) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy mo¿e nast±piæ jeden raz, nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od daty zawarcia umowy.
c) Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy mo¿e byæ dokonana po wykazaniu przez Wykonawcê wymaganej zmiany poziomu wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w warto¶ci przekraczaj±cej poziom zmian okre¶lony w pkt a).
d) Wysoko¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie ustalana w oparciu o komunikaty Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w sprawie wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych publikowane przez G³ówny Urz±d Statystyczny, nie wiêcej jednak ni¿ 25% ceny (jednostkowej) wskazanej w ofercie.
e) zmiana umowy nast±pi w formie pisemnego aneksu
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-19 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-19 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
nieINNE PRZETARGI Z KRZESZOWIC
- Remont wodoci±gu wraz z przepiêciem przy³±czy w Domu Pomocy Spo³ecznej w Czernej na odcinku od stacji uzdatniania do Budynku G³ównego.
- "Utworzenie parku rekreacji nad rzek± Krzeszówk± w Krzeszowicach"
wiêcej: przetargi w Krzeszowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga kompleksowego sprz±tania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzib± w Brwinowie.
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie prania bielizny ogólnoszpitalnej i bielizny zaka¼nej
- "¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych"
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych po¶cieli i bielizny szpitalnej oraz innego asortymentu dla potrzeb SPZZOZ w Przysusze
- ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRALNICZYCH
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ Wojewódzkiego O¶rodka Ruchu Drogowego w £odzi
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.