Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00082428/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń sanitariatów w budynku Urzędu Gminy Kowala
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7
1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486101760
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń sanitariatów w budynku Urzędu Gminy Kowala2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5f54aa9-c01a-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039514/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont pomieszczeń sanitariatów w budynku Urzędu Gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082428
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń sanitariatów na parterze i na pierwszym piętrze budynku, z przebudową ścianek działowych, wymianą posadzek i okładzin ściennych oraz wymianą przyborów sanitarnych i przepływowych podgrzewaczy wody. Sanitariaty na parterze budynku dostosowane do obsługi osób o ograniczonej zdolności poruszania się, w tym osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Remont pomieszczeń połączony jest z częściową wymianą i przebudową instalacji wodno–kanalizacyjnych i ciepłej wody użytkowej oraz instalacji elektrycznych, a także z montażem wentylacji mechanicznej wyciągowej.
Program użytkowy pomieszczeń pozostał bez zmian, korekcie uległy tylko wymiary kabin ustępowych oraz szerokość drzwi w świetle ościeżnicy dla dostosowania pomieszczeń do aktualnych przepisów warunków technicznych.
ROBOTY ROZBIÓRKOWE WEWNĘTRZNE
• demontaż stałego wyposażenia do przekazania Użytkownikowi, wg jego dyspozycji
• demontaż przyborów i przewodów instalacji sanitarnych ujęty w projekcie branżowym
• demontaż lamp oświetlenia, osprzętu elektrycznego i korytek kablowych ujęty w projekcie branżowym
• demontaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami
• demontaż parapetów wewnętrznych, do przekazania Użytkownikowi
• rozbiórka wskazanych ścianek działowych
• demontaż do powtórnego montażu grzejników z wnęk podokiennych na czas robót
• skucie wszystkich pozostałych okładzin ceramicznych, w tym z ościeży okien i z wnęk za zdemontowanymi grzejnikami
• usunięcie pozostałych powłok malarskich ze ścian i sufitów
• poszerzenie otworów drzwiowych z korytarza piętra do pomieszczeń, pod istniejącymi nadprożami
• skucie płytek posadzek wraz z podkładem cementowym
PROJEKTOWANE ROBOTY REMONTOWE WEWNĘTRZNE
Projektowane przebicia przez stropy
Projektowane podłoża pod posadzki
Projektowane ścianki działowe g-k
Wzmocnienie nadproży
Tynki wewnętrzne
Parapety wewnętrzne.
Izolacje przeciwwodne
Obudowy g-k
Okładziny ścian
Posadzki pomieszczeń
Listwy progowe
Drzwi wewnętrzne
Malowanie ścian i sufitów
Kratki wentylacyjne - Kratki wentylacji grawitacyjnej do wymiany na kratki pvc w kolorze białym.
Montaż grzejników-Po wykonaniu prac budowlanych, montaż wcześniej zdemontowanych grzejników podokiennych, ze sprawdzeniem szczelności połączeń.
WYPOSAŻENIE
Poręcze w wc niepełnosprawnych
Meble pomieszczenia socjalnego
Szafa porządkowa
Piktogramy
Instalacje elektryczne w pomieszczeniach sanitariatów obejmujące przewody, puszki instalacyjne, łączniki oświetlenia, gniazda 1-faz., obudowy S-2 z wyłącznikami nadprądowymi S301, B16 należy zdemontować w całości. Do ponownego wykorzystania będą przeznaczone:
- plafoniery LED,
- oprawy ewakuacyjne sufitowe LED,
- suszarki do rąk MERIDA o mocy 1,64 kW, 230 V,
Od istniejących puszek odgałęźnych instalacji oświetleniowej w przedsionkach należy ułożyć przewody YDY pżo 3/4x1,5 mm2 pod tynkiem do projektowanej lokalizacji opraw oświetleniowych – (uprzednio zdemontowanych plafonier LED sufitowych), łączników 1-bieg. 16 A, 250 V, IP44 podtynkowych i przełączników świecznikowych 16 A, 250 V, IP20 podtynkowych. Łączniki montować na wys. 1,15 m od posadzki przy drzwiach wejściowych do sanitariatów od strony korytarza, oraz w sanitariatach i w pom. Socjalnych - w tych pomieszczeniach. W pom. socjalnym na I-piętrze zamontować oprawę oświetleniową LED 10W podszafkową. W przedsionkach sanitariatów instalować na suficie oprawy awaryjne LED (uprzednio zdemontowane) oraz nowe oprawy kierunkowe LED z piktogramami, które będą przyłączone do obwodów oświetlenia podstawowego przewodem YDY pżo 4x1,5 mm2 pod tynkiem. W sanitariatach będą instalowane wspomagające wentylację grawitacyjną wentylatory łazienkowe WŁ-17W, 230 V z wyłącznikiem czasowym (timerem) i czujnikiem ruchu IR, które będą przyłączone do obwodów oświetlenia podstawowego przewodem YDYpżo 3x1,5 mm2 pod tynkiem. Do wentylatorów w sanitariatach WCD na parterze i na I-piętrze podłączyć dodatkowe czujniki ruchu PIR 230V, 800W, IP65, 180°/360°; zasięg do 12 m; czas: 10s-15min.Wentylatory w sanitariatach będą uruchamiane czujnikami ruchu a w przedsionkach i pom. Socjalnym wyłącznikami razem z oświetleniem pomieszczeń. Od istniejących tablic piętrowych TP/0 na parterze i TP/1 na piętrze należy ułożyć przewody YDYpżo 3x2,5 mm2 na tynku nad sufitami podwieszonymi w korytarzach i pod tynkiem na ścianach i do projektowanych gniazd wtyczkowych w sanitariatach i pom. socjalnych.. Gniazda pojedyncze L+N+PE 16 A, 250 V, IP44 podtynkowe montować na wys.1,2 m od posadzki do zasilania suszarek do rąk (uprzednio zdemontowanych MERIDA o mocy 1,64 kW, 230 V) oraz gniazda podwójne L+N+PE 16 A, 250 V, IP44 do zasilania urządzeń AGD w pom. socjalnych. Gniazda wtyczkowe L+N+PE 16 A, 250 V, IP44 natynkowe montować na wys. 0,6 m od posadzki dla projektowanych przepływowych podgrzewaczy wody PPW o mocy 3,5 kW, 230 V w przedsionkach sanitariatów, sanitariatach i w pom.
socjalnym. Zapotrzebowanie wody dla pomieszczeń sanitariatów zapewnione zostanie z istniejącej instalacji wody znajdującej się w budynku. Pod względem fizyko-chemicznym i bakteriologicznym woda winna odpowiadać wymogom sanitarnym. Na włączeniu projektowanej instalacji w poszczególnych sanitariatach projektuje się główny zawór odcinający grzybkowy, zgodnie z częścią graficzną opracowania. Ciepła woda podgrzewana będzie poprzez lokalne przepływowe podgrzewacze wody opisane symbolem PPW na rysunku rzutu budynku. Ścieki z przyborów w sanitariatach odprowadzane będą przez przebudowywane projektowane piony kanalizacyjne K1, K2, K3 oraz istniejący pion K4 do istniejących pionów przewodów poziomych znajdujących się w piwnicy budynku. Z uwagi na istniejącą instalację skroplin z urządzeń klimatyzacyjnych, należy przy wykonaniu remontu sanitariatów odtworzyć również odprowadzenie skroplin do nowej kanalizacji.
Zadanie pn. „Remont pomieszczeń sanitariatów w budynku Urzędu Gminy Kowala” jest dofinansowane ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”.
1.3 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 10 DO SWZ. SKŁADAJĄ SIĘ NA NIEGO NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
1) Projekty wykonawcze;
2) przedmiary robót;
3) STWiOR
Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania określone w art.100 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, 1720 ze zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45431200-9 - Kładzenie glazury
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2390000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. DANBUD Daniel Wojdat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962476809
7.3.3) Ulica: RADOMSKA 35
7.3.4) Miejscowość: JEDLNIA-LETNISKO
7.3.5) Kod pocztowy: 26-630
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOWALA-STĘPOCINA
więcej: przetargi KOWALA-STĘPOCINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby nowego budynku Domu Pomocy Społecznej ORRSz w Dobiegniewie
- Wzmocnienie skarp składowiska odpadów
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach przy ulicy Jana Pawła II nr 23
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.