Og³oszenie z dnia 2021-10-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00188355/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-01
- 2021/BZP 00316118/01 - Wynik z dnia 2021-12-15
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy ¦widnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦widnickie Gminne Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020775910
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bystrzyca Dolna 55A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bystrzyca Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748515980
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sgpk@sgpk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sgpk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy ¦widnica
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1c3a20dc-310d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00239045
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.sgpk.pl/przetargi.htm3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz
udostêpnionego przez miniPortal pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/. 2. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adrese-mail j.sobol@sgpk.pl. 3. Ofertê wraz z za³±cznikami okre¶lonymi w Rozdziale XVIII pkt 8 SWZ mo¿na przekazaæ wy³±cznie na ePUAP w sposób okre¶lony w Rozdziale XIX SWZ. 4. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem postêpowania, tj. 26/ZAP/2021.
2. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adres
e-mail j.sobol@sgpk.pl.
3. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub datê ich przekazania za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail j.sobol@sgpk.pl, z zastrze¿eniem, i¿ ofertê wraz z za³±cznikami okre¶lonymi w Rozdziale XVIII pkt 8 SWZ, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 pzp, mo¿na przekazaæ wy³±cznie na ePUAP, w sposób okre¶lony w Rozdziale XIX SWZ
4. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres e-mail. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
5. Zamawiaj±cy rekomenduje stosowanie formatu .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. Jednak Wykonawca mo¿e przygotowaæ ofertê w ka¿dym innym formacie zgodnym Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2247).
6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z .
7. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
8. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
9. Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcê dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ten dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173) lub podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670) lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2020 r. poz. 332, z pó¼n. zm.).
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków mo¿liwych do wprowadzenia, pozosta³e informacje okre¶la SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ¦widnickie Gminne Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp. z o.o. Bystrzyca Dolna 55A, 58-100 ¦widnica, e-mail: sgpk@sgpk.pl, www.sgpk.pl, tel. 74 8515980, fax 74 8515982, NIP 8842663863 Regon 020775910,
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych w ¦widnickim Gminnym Przedsiêbiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. – inspektor.ochrony.danych@sgpk.pl tel. 748515980.;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków mo¿liwych do wprowadzenia, pozosta³e informacje okre¶la SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 26/ZAP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiaj±cy poszukuje Wykonawcy/Wykonawców na wykonywanie us³ug w zakresie zimowego utrzymania dróg polegaj±cych na: posypywaniu piachem lub mieszank± piasku i soli oraz od¶nie¿aniu dróg przy pomocy p³uga od¶nie¿aj±cego, na drogach gminnych Gminy ¦widnica zlokalizowanych w nastêpuj±cych obrêbach ewidencyjnych: Bystrzyca Dolna, Burkatów, Bystrzyca Górna, Lubachów, Modliszów, Bojanice, Opoczka, Makowice, Jakubów – dla czê¶ci nr 1.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty w czê¶ci nr 1 i czê¶ci nr 2 bêd± oceniane w oparciu o przedstawion± w ofercie (formularzu ofertowym) cenê ca³kowit± brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zwan± dalej „cen±”, obliczon± wed³ug tabeli cenowej stanowi±cej Za³±cznik nr 1.1a do SWZ dla czê¶ci nr 1 lub Za³±cznik nr 1.1b dla czê¶ci nr 2.
2. Zamawiaj±cy kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyzna punkty wed³ug poni¿szego wzoru: (Cena)= Najni¿sza zaoferowana cena/Cena oferty badanej x 100. Maksymalna ilo¶æ punktów, któr± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w kryterium „cena" to 100 pkt.
Cenê ca³kowit± za wykonanie przedmiotu zamówienia nale¿y rozumieæ jako ³±czn± warto¶æ gotowo¶ci (dyspozycji) sprzêtu okre¶lonego w rozdz. XI pkt 2 ppkt 4 lit. a) i b) SWZ i operatorów do ¶wiadczenia us³ug objêtych przedmiotem zamówienia oraz ¶wiadczenie us³ug od¶nie¿ania i uszorstniania wraz z wszystkimi kosztami niezbêdnymi do poniesienia w celu prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z zaoferowan± najni¿sz± cen±. Ocenie podlegaæ bêd± wy³±cznie oferty, które nie zostan± odrzucone.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, przy za³o¿eniu, ¿e je¿eli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie siê cyfra od „0” do „4” koñcówkê t± pomija siê, a je¿eli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie siê cyfra od „5” do „9” to liczbê na drugim miejscu po przecinku podwy¿sza siê o „1”.
5. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
6. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiaj±cy poszukuje Wykonawcy/Wykonawców na wykonywanie us³ug w zakresie zimowego utrzymania dróg polegaj±cych na: posypywaniu piachem lub mieszank± piasku i soli oraz od¶nie¿aniu dróg przy pomocy p³uga od¶nie¿aj±cego, na drogach gminnych Gminy ¦widnica zlokalizowanych w nastêpuj±cych obrêbach ewidencyjnych: Zawiszów, Sulis³awice, Wi¶niowa Panków, Niegoszów, Wilków, Pszenno, Jagodnik, Mi³ochów, Gogo³ów, Krzczonów, Bole¶cin – dla czê¶ci nr 2.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty w czê¶ci nr 1 i czê¶ci nr 2 bêd± oceniane w oparciu o przedstawion± w ofercie (formularzu ofertowym) cenê ca³kowit± brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zwan± dalej „cen±”, obliczon± wed³ug tabeli cenowej stanowi±cej Za³±cznik nr 1.1a do SWZ dla czê¶ci nr 1 lub Za³±cznik nr 1.1b dla czê¶ci nr 2.
2. Zamawiaj±cy kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyzna punkty wed³ug poni¿szego wzoru: (Cena)= Najni¿sza zaoferowana cena/Cena oferty badanej x 100. Maksymalna ilo¶æ punktów, któr± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w kryterium „cena" to 100 pkt.
Cenê ca³kowit± za wykonanie przedmiotu zamówienia nale¿y rozumieæ jako ³±czn± warto¶æ gotowo¶ci (dyspozycji) sprzêtu okre¶lonego w rozdz. XI pkt 2 ppkt 4 lit. a) i b) SWZ i operatorów do ¶wiadczenia us³ug objêtych przedmiotem zamówienia oraz ¶wiadczenie us³ug od¶nie¿ania i uszorstniania wraz z wszystkimi kosztami niezbêdnymi do poniesienia w celu prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z zaoferowan± najni¿sz± cen±. Ocenie podlegaæ bêd± wy³±cznie oferty, które nie zostan± odrzucone.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, przy za³o¿eniu, ¿e je¿eli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie siê cyfra od „0” do „4” koñcówkê t± pomija siê, a je¿eli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie siê cyfra od „5” do „9” to liczbê na drugim miejscu po przecinku podwy¿sza siê o „1”.
5. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
6. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e :
a) dla czê¶ci nr 1:
- zrealizowa³ min 1 (jedn±) us³ugê w zakresie zimowego utrzymania dróg o warto¶ci min 70 ty¶ z³ brutto, niezale¿nie od ilo¶ci zadañ, na które z³o¿y ofertê, wraz z potwierdzeniem nale¿ytego wykonania us³ugi,
- posiada min. 1 (jedn±) p³ugopiaskarkê samochodow± wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 2 ton,
- posiada min. 1 (jedn±) p³ugopiaskarkê ci±gnikow± z napêdem 4x4 wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 0,8 tony.
b) dla czê¶ci nr 2:
- zrealizowa³ min 1 (jedn±) us³ugê w zakresie zimowego utrzymania dróg o warto¶ci min 70 ty¶ z³ brutto, niezale¿nie od ilo¶ci zadañ, na które z³o¿y ofertê, wraz z potwierdzeniem nale¿ytego wykonania us³ugi,
- posiada min. 1 (jedn±) p³ugopiaskarkê samochodow± wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 2 ton,
- posiada min. 1 (jedn±) p³ugopiaskarkê ci±gnikow± wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 0,8 tony.
UWAGA! Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na dwie czê¶ci musi posiadaæ:
a) co najmniej 2 (dwie) p³ugopiaskarki samochodowe, z których ka¿da musi byæ wyposa¿ona w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 2 ton.
b) co najmniej 1 (jedn±) p³ugopiaskarkê ci±gnikow± z napêdem 4x4 wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 0,8 tony oraz co najmniej 1 (jedn±) p³ugopiaskarkê ci±gnikow± wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 0,8 tony lub co najmniej 2 (dwie) p³ugopiaskarki ci±gnikowe, z których ka¿da bêdzie posiada³a napêd 4x4 oraz bêdzie wyposa¿ona w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 0,8 tony.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wykaz winien potwierdzaæ wykonanie przez Wykonawcê min. 1 (jedn±) us³ugê w zakresie zimowego utrzymania dróg o warto¶ci min. 70 tys. z³otych brutto, niezale¿nie od ilo¶ci czê¶ci, na które z³o¿y ofertê. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. dla czê¶ci nr 1 - wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ. Wykaz musi potwierdzaæ dysponowanie:
a) min. 1 (jedn±) p³ugopiaskark± samochodow± wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 2 ton,
b) min. 1 (jedn±) p³ugopiaskark± ci±gnikow± z napêdem 4x4 wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 0,8 tony.
3. dla czê¶ci nr 2 - wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ. Wykaz musi potwierdzaæ dysponowanie:
a) min. 1 (jedn±) p³ugopiaskark± samochodow± wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 2 ton,
b) min. 1 (jedn±) p³ugopiaskark± ci±gnikow± wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 0,8 tony.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XIII pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Dokumenty okre¶lone Rozdziale XIII pkt 4 ppkt 1 SWZ, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu. Szczegó³owe zasady z³o¿enia oferty okre¶la rozdzia³ XIX SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca do oferty winien do³±czyæ:1) Tabelê cenow± sporz±dzon± w oparciu o Za³±cznik nr 1.1a do SWZ dla czê¶ci nr 1 lub Za³±cznik nr 1.1b do SWZ dla czê¶ci nr 2;
2) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdanie pierwszym, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych,
a Wykonawca wska¿e w ofercie dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów, tj. wska¿e adresy internetowe ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych;
3) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów o których mowa w ppkt 2;
4) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców zgodnie z Rozdzia³em XV pkt 2 SWZ. W przypadku sk³adania ofert na obie czê¶ci zamówienia, Wykonawca lub ka¿dy w Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczenia odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci;
6) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia okre¶laj±ce, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
W przypadku sk³adania ofert na obie czê¶ci zamówienia, Wykonawcy bêd± zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczenia odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci.
7) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. O¶wiadczenie sk³ada Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunku prawnego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie us³ug w zakresie sta³ego utrzymywania czysto¶ci nieruchomo¶ci zarz±dzanych przez ZBM-TBS Spó³ka z o. o. oraz nieruchomo¶ci bêd±cych w³asno¶ci± Spó³ki.
- Us³uga pielêgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do pi³ki no¿nej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania Pañstwowej Inspekcji Pracy Okrêgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddzia³ów terenowych w Gliwicach, Czêstochowie i Rybniku, z podzia³em na 4 czê¶ci.
- ¦wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci i porz±dku w budynkach, na terenach zewnêtrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych bêd±cych w zarz±dzie Miejskiego Zarz±du Lokalami w Radomiu.
- Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Wolanów
- US£UGA SPRZ¡TANIA BUDYNKÓW BIURA RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.