eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie"Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e74a4361-0faf-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000422/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172196/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187804,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa komputerów stacjonarnych - 15 sztuk
Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna. W ofercie należy podać nazwę producenta, typ, model, oraz numer katalogowy oferowanego sprzętu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1a do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 39024,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa laptopów - 10 sztuk.
Komputer przenośny.
W ofercie należy podać nazwę producenta, typ, model, oraz numer katalogowy (numer konfiguracji lub part numer) oferowanego sprzętu umożliwiający jednoznaczną identyfikację oferowanej konfiguracji. Jeśli na stronie internetowej producenta nie jest dostępna pełna oferta modeli sprzętu wraz z jego konfiguracją, do oferty należy dołączyć katalog producenta zaoferowanego produktu umożliwiający weryfikację oferty pod kątem zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1b do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa licencji RDS - 10 sztuk
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 licencji Windows Server 2019 RDS User CAL dla Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich lub oprogramowania równoważnego.
Kryteria równoważności, tj. wymagania minimalne oprogramowania, opisano poniżej. Zamówienie dotyczy licencji bezterminowych.
Zamawiający wymaga dostawy oprogramowania na warunkach przewidzianych przez producenta oprogramowania, zwanego dalej: „Producentem”, dla jednostek realizujących zadania publiczne. Wymagane jest dostarczenie wraz z licencjami zbiorczych dokumentów pozwalających na stwierdzenie legalności zakupionego oprogramowania dla celów inwentaryzacyjnych i audytowych. Licencje oprogramowania winny być zarządzane z portalu producenta oprogramowania.
W przypadku zaoferowania produktów Microsoft Wykonawca zobowiązany jest dodać licencje do konta Zamawiającego w usłudze Microsoft Volume Licensing Service Center.
Licencje muszą pozwalać na przenoszenie pomiędzy serwerami
Szczegółowe warunki korzystania z oprogramowania określa standardowa umowa licencyjna producenta.
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ww. dokument/y opisujący/e zasady licencjonowania udzielane standardowo najpóźniej przed zawarciem umowy. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki produkt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne oraz spełnia wymagania co najmniej równe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dla jednoznacznej identyfikacji oferowanego oprogramowania należy podać pełną nazwę produktu wraz z nazwą producenta. Zamawiający będzie weryfikował zgodność oferty z SIWZ z informacjami producentów udostępnianymi na stronach internetowych. Równoważne oprogramowanie musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
W zakresie dostawy oprogramowania równoważnego:
We wszystkich miejscach niniejszego dokumentu, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń.
1. Wykonawca, który powoła się na oprogramowanie równoważne w zakresie opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot dostawy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
2. Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanego oprogramowania z opisanymi warunkami równoważności spoczywa na Wykonawcy, składającym ofertę równoważną.
3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie równoważne nie powodowało konieczności wykonania dodatkowych prac integracyjnych po stronie Zamawiającego, tym samym poniesienia dodatkowych, niezaplanowanych kosztów.
4. W celu potwierdzenia, iż oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca, który zaoferuje oprogramowanie równoważne do wskazanego przez Zamawiającego załączy do oferty szczegółową specyfikację techniczną dla oferowanego oprogramowania równoważnego, wystawioną przez producenta oferowanego oprogramowania równoważnego, zawierającą opis wszystkich cech i funkcjonalności oferowanego oprogramowania równoważnego.
Opis wymagań (wymagania minimalne dla równoważnego oprogramowania):
Licencja dostępowa dla użytkownika uprawniająca do korzystania z usługi pulpitu zdalnego na systemach Microsoft Windows Serwer 2019 oraz kompatybilne ze starszymi wersjami systemów zaczynając do Windows Serwer 2012 R2, którą zamawiający posiada.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa programów Office - 60 sztuk
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich 60 licencji oprogramowania Microsoft Office Standard 2019 MOLP GOV lub równoważnych, drogą elektroniczną tj. poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej ww. oprogramowanie i dokumenty potwierdzające prawo do korzystania z programu na wymaganej liczbie stanowisk roboczych oraz informacje umożliwiające instalację. Produkt powinien mieć możliwość przenoszenia w razie potrzeby na inne stanowiska bez zakupu dodatkowych licencji.
2. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia
2.1 Zamawiający wymaga dostarczenia bezterminowych licencji dostępowych na oprogramowanie na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich zgodnie z poniższą specyfikacją:
Nr Kod Nazwa Ilość licencji (szt.)
1. 021-10618 OfficeStd 2019 MOLP GOV 60

lub 60 sztuk licencji równoważnych.
2.2 Wszystkie zakupione licencje muszą być przekazane przez Wykonawcę drogą elektroniczną, która zostanie udostępniona Wykonawcy po podpisaniu Umowy. Wymagane jest dostarczenie wraz z licencjami zbiorczych dokumentów pozwalających na stwierdzenie legalności zakupionego oprogramowania dla celów inwentaryzacyjnych i audytowych.
2.3 Wykonawca w zakresie przekazanego oprogramowania/licencji zgodnie z umową zawartą w wyniku niniejszego postepowania, przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie legalności zakupionego produktu celem ewentualnego przedstawienia podmiotowi, który może na żądanie zwrócić się do Zamawiającego o potwierdzenie nabycia wspomnianego przedmiotu Umowy z legalnego źródła.
2.4 Licencje dostarczone przez Wykonawcę nie mogą pochodzić z rynku wtórnego, a dostęp do witryny potwierdzającej ich legalność oraz zawierającej pliki instalacyjne do pobrania musi być witryną producenta oprogramowania.
2.5 Produkt powinien mieć możliwość przenoszenia w razie potrzeby na inne stanowiska bez zakupu dodatkowych licencji.
2.6 Równoważne oprogramowanie musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
2.6.1 Dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit umożliwiającej wykorzystanie ponad 2 GB przestrzeni adresowej,
2.6.2 Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika:
a. Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika z możliwością przełączania wersji językowej interfejsu na inne języki, w tym język angielski.
b. Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych.
c. Możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową (Active Directory lub funkcjonalnie równoważną) – użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się.
2.6.3 Możliwość aktywacji zainstalowanego pakietu poprzez mechanizmy wdrożonej usługi katalogowej Active Directory.
2.6.4 Narzędzie wspomagające procesy migracji z poprzednich wersji pakietu Microsoft Office i badania zgodności z dokumentami wytworzonymi w tym pakiecie.
2.6.5 Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym standardzie, który spełnia następujące warunki:
a. posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu,
b. ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Załącznikiem 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2012, poz. 526),
c. umożliwia kreowanie plików w formacie XML,
d. wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny w formacie XAdES,
2.6.6 Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz poprawnie współpracować z dodatkiem AddIn do Systemu Bestia oraz Edytorem Aktów Prawnych w wersji Legislator Premium pozwalającym tworzyć akty prawne w formacie XML.
2.6.7 Oprogramowanie musi umożliwiać opatrywanie dokumentów metadanymi.
2.6.8 W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy).
2.6.9 Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim.
2.6.10 Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać:
a. Edytor tekstów
b. Arkusz kalkulacyjny
c. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji
d. Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych
e. Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami)
f. Narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR.
2.6.11 Edytor tekstów musi umożliwiać:
a. Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty.
b. Edycję i formatowanie tekstu w języku angielskim wraz z obsługą języka angielskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty.
c. Wstawianie oraz formatowanie tabel.
d. Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych.
e. Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne).
f. Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków.
g. Automatyczne tworzenie spisów treści.
h. Formatowanie nagłówków i stopek stron.
i. Śledzenie i porównywanie zmian wprowadzonych przez użytkowników w dokumencie.
j. Zapamiętywanie i wskazywanie miejsca, w którym zakończona była edycja dokumentu przed jego uprzednim zamknięciem.
k. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności.
l. Określenie układu strony (pionowa/pozioma).
m. Wydruk dokumentów.
n. Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną.
o. Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2010, 2013 i 2016 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu.
p. Zapis i edycję plików w formacie PDF.
q. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.
r. Możliwość jednoczesnej pracy wielu użytkowników na jednym dokumencie z uwidacznianiem ich uprawnień i wyświetlaniem dokonywanych przez nie zmian na bieżąco,
s. Możliwość wyboru jednej z zapisanych wersji dokumentu, nad którym pracuje wiele osób.
2.6.12 Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać:
a. Tworzenie raportów tabelarycznych
b. Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych
c. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu.
d. Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice)
e. Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych
f. Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych
g. Wyszukiwanie i zamianę danych
h. Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego
i. Tworzenie wykresów prognoz i trendów na podstawie danych historycznych z użyciem algorytmu ETS
j. Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie
k. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności
l. Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem
m. Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku.
n. Inteligentne uzupełnianie komórek w kolumnie według rozpoznanych wzorców, wraz z ich możliwością poprawiania poprzez modyfikację proponowanych formuł.
o. Możliwość przedstawienia różnych wykresów przed ich finalnym wyborem (tylko po najechaniu znacznikiem myszy na dany rodzaj wykresu).
p. Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2010, 2013 i 2016, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń.
q. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji
2.6.13 Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać:
a. Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą:
 Prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego
 Drukowane w formacie umożliwiającym robienie notatek
b. Zapisanie, jako prezentacja tylko do odczytu.
c. Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji
d. Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera
e. Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo
f. Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego
g. Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym
h. Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów
i. Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, z możliwością podglądu następnego slajdu.
j. Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2010, 2013 i 2016.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1d do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

4.5.5.) Wartość części: 102439,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42250,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47545,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42250,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BZ-SYSTEM Łukasz Zienkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387455189

7.3.3) Ulica: Podgórna 13a

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42250,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35916,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45473,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35916,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BZ-SYSTEM Łukasz Zienkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387455189

7.3.3) Ulica: Podgórna 13a

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35916,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wybrany Wykonawca Compro Jolanta Olszewska, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej NIP 6341679705 z siedzibą przy ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca uzasadniając swoją decyzję poinformował zamawiającego, że firma Microsoft z dniem 01.10.2021 podniosłą znacząco ceny na licencje pakietu biurowego Office w systemie licencjonowania VLSC.
Producent ogłosił, że wraz z końcem roku planuje zakończenie programu MOLP, a to oznacza, że 31 grudnia 2021 r. będzie ostatnim dniem, w którym możliwy będzie zakup oprogramowania w tej popularnej formie.
Od 1 stycznia 2022 roku nie będzie możliwości zakupu nowych licencji oraz odnowień istniejących. Pakiety Software Assurance, które zostaną zakupione wcześniej, będą ważne do daty ich wygaśnięcia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wybrany Wykonawca Compro Jolanta Olszewska, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej NIP 6341679705 z siedzibą przy ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca uzasadniając swoją decyzję poinformował zamawiającego, że firma Microsoft z dniem 01.10.2021 podniosłą znacząco ceny na licencje pakietu biurowego Office w systemie licencjonowania VLSC.
Producent ogłosił, że wraz z końcem roku planuje zakończenie programu MOLP, a to oznacza, że 31 grudnia 2021 r. będzie ostatnim dniem, w którym możliwy będzie zakup oprogramowania w tej popularnej formie.
Od 1 stycznia 2022 roku nie będzie możliwości zakupu nowych licencji oraz odnowień istniejących. Pakiety Software Assurance, które zostaną zakupione wcześniej, będą ważne do daty ich wygaśnięcia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.