eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi S³omnikiDostawa kart przedp³aconych (prepaid) dla podopiecznych Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w S³omnikach



Og³oszenie z dnia 2021-10-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kart przedp³aconych (prepaid) dla podopiecznych Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w S³omnikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina S³omniki - Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w S³omnikach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357177526

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: T. Ko¶ciuszki 64

1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³omniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-090

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123881272

1.5.8.) Numer faksu: 123881272 w.102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: GOPS@SLOMNIKI.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gops-slomniki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kart przedp³aconych (prepaid) dla podopiecznych Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w S³omnikach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b17cc0ce-318f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00239079

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004337/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Dostawa kart przedp³aconych dla podopiecznych Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w S³omnikach na zakup ¿ywno¶ci lub posi³ku w roku 2022.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± (nie dotyczy sk³adania ofert):
1) elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal..
2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: gops@slomniki.pl
We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia z BZP lub ID postêpowania
3. Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami w zakresie proceduralnym i merytorycznym jest Pani Ma³gorzata Mróz, email: gops@slomniki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w ust 3 pkt 2 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3. Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje niezbêdne informacje:
1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5) Zamawiaj±cy udostêpni link do postêpowania oraz ID postêpowania na stronie internetowej postêpowania w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w S³omnikach (ul. T. Ko¶ciuszki 64, 32-090 S³omniki, tel. 12 388 12 72, e-mail: gops@slomniki.pl).
2)Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: ido@gops-slomniki.pl lub pisemnie, kieruj±c korespondencjê pod adres siedziby Administratora.
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, opisanym w art. 7 pkt 18) Ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.pn. Dostawa kart przedp³aconych (prepaid) dla podopiecznych Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w S³omnikach, zwanego dalej „zamówieniem”. Pani/Pana danych osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze na mocy przepisów ustawy Pzp, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz innych przepisów prawa
4)W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem s± wspó³administratorami danych osobowych lub przetwarzaj± w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzaj±ce;
c) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74
ustawy Pzp.
5)Administrator nie ma zamiaru przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowych.
6)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu okre¶lonego w ust. 3. Zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Pzp zamawiaj±cy przechowuje protokó³ wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ponadto dane osobowe bêd± przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawê z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.
7) W zwi±zku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przys³uguje Pani/Panu:
1. prawo dostêpu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegaj±cych przetwarzaniu, przy czym, gdyby wykonanie tego obowi±zku przez Zamawiaj±cego, wymaga³o niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podanie nazwy lub daty postêpowania (zakoñczonego postêpowania) o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2. prawo ¿±dania sprostowania danych osobowych które s± nieprawid³owe, a tak¿e prawo ¿±dania uzupe³nienia niekompletnych danych osobowych - przy czym skorzystanie przez Pani±/Pana, z tego uprawnienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp ani naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
3. prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w nastêpuj±cych przypadkach:
a)gdy kwestionuje Pani/Pan prawid³owo¶æ danych osobowych – na okres pozwalaj±cy Administratorowi sprawdziæ prawid³owo¶æ tych danych,
b) je¿eli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia siê usuniêciu danych osobowych, ¿±daj±c w zamian ograniczenia ich wykorzystania,
c)Administrator nie potrzebuje ju¿ danych do celów przetwarzania, ale s± one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ,
d)Je¿eli wnios³a/wniós³ Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora s± nadrzêdne wobec podstaw sprzeciwu - przy czym, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, a nadto od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych spowoduje ograniczenie przetwarzania tych danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
8) W zwi±zku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przys³uguje Pani/Panu:
1. prawo do usuniêcia danych osobowych, gdy¿ na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO – prawo to nie ma zastosowania w zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3;
2. prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ nie ma ono zastosowania, je¿eli podstawê prawn± przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
3. prawa do przenoszenia danych na zasadach okre¶lonych w art. 20 RODO.
9) Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10) Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie danych osobowych skutkuje konsekwencjami okre¶lonymi w przepisach Pzp.
11) Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opieraj± siê wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.
Zgodnie z tre¶ci±. Prawo zamówieñ publicznych informujemy i¿:
- Na podstawie art. 75 W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia o, którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
- Na podstawie art. 19 pkt 2 Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
- Na podstawie art. 19 pkt. 3 W postêpowaniu o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.26.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kart przedp³aconych (prepaid) dla podopiecznych Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w S³omnikach (klientów GOPS korzystaj±cych z rz±dowego programu „Posi³ek w szkole i w domu” a tak¿e do¿ywiania w ramach zadañ w³asnych GOPS oraz dzieci i m³odzie¿y korzystaj±cej z placówki wsparcia dziennego w S³omnikach).
2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe na 61 kart przedp³aconych o warto¶ci nominalnej 95 840 z³ oraz prawo opcji na 50 kart o warto¶ci nominalnej 82 240 z³.
3. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy Za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30163000-9 - Karty p³atnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Prawo opcji obejmuj±ce 50 kart o warto¶ci nominalnej 82 240 z³. Okoliczno¶ci skorzystania z prawa opcji bêd± wynika³y ze zg³oszenia wiêkszej liczby podopiecznych GOPS w S³omnikach uprawnionych do skorzystania z tej formy pomocy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Placówki (P) - Ilo¶æ placówek handlowych – waga kryterium 40%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilo¶æ placówek handlowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3.Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie znajduje siê w punkcie 12 formularza oferty.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 p.z.p.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia wynosi: 12 miesiêcy od dnia 01.01.2022 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.