Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00168041/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej w zakresie dostosowania budynku przy ul. Daszyńskiego 5 do wymagań w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Wielkopolska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258193
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Daszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 286 77 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sroda.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej w zakresie dostosowania budynku przy ul. Daszyńskiego 5 do wymagań w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9619a3ff-0a40-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000308/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Dostosowanie budynku przy ul. Daszyńskiego 5 w Środzie Wielkopolskiej do zaleceń p-poż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168041/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiZ.271.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 394132,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostosowanie budynku użyteczności publicznej przy ul. Daszyńskiego 5 do wymogów z zakresu ochrony przeciwpożarowej wynikających z decyzji administracyjnej KP PSP w Środzie Wlkp. Nr PZ – 5580/21-2/2010 z dnia 17.09.2010 r.
Budynek użyteczności publicznej jest budynkiem wolnostojącym, całkowicie podpiwniczonym, trzykondygnacyjnym, z poddaszem użytkowym i dachem wielospadowym oraz częściowo dwukondygnacyjny z dachem płaskim. Budynek jest usytuowany w strefie ochrony konserwatorskiej i jest wykonany z konstrukcji murowanej z cegły ceramicznej i elementów żelbetowych. Klatki schodowej żelbetowe. Dach na budynku konstrukcji drewnianej.
Głównym przedmiotem zamówienia jest podział I i II piętra budynku na dwie strefy pożarowe; zamknięcie wyjścia na poddasze drzwiami po klasie odporności EI 30.
Budynek zgodnie z decyzją Komendanta PSP został zakwalifikowany o kategorii budynku o klasie zagrożenia dla ludzi ZL III.
Wymagana klasa odporności dla budynku B.
Szczegółowy wykaz prac niezbędnych do dostosowania budynku do wymagań p-poż znajduje się w Specyfikacji technicznej i projektowej. Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników Zamawiającego. Wykonawca organizując prace remontowe powinien uwzględnić następujące wymagania Zamawiającego:
1. Sprzątanie na bieżąco po robotach.
2. Przygotowanie pomieszczeń do remontu tj. wyniesienie wszystkich mebli, sprzętów, itp.,
jak również w razie potrzeby zabezpieczenie ich folią przed zniszczeniem i zakurzeniem.
3. Dostawy materiałów i elementów powinny odbywać się sukcesywnie, ze względu na brak powierzchni magazynowej w budynku i jego otoczeniu.
4. Wykonawca musi prowadzić roboty z zachowaniem porządku w obrębie wykonywania prac remontowych.
5. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi Polskimi Normami z zachowaniem przepisów bhp i ppoż.
6. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie wymagane Prawem budowlanym. Przed zastosowaniem materiałów Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu dokumenty ich dotyczące w szczególności certyfikaty zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, deklaracje producenta, wymaganą gwarancję.
7. Kolorystykę materiałów przeznaczonych do robót wykończeniowych przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót oraz zastosowane materiały a także za szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy.
9. Zamawiający wymaga również, aby:
a) Wszelkie uciążliwe prace, w tym w szczególności wywołujące hałas, kurz odbywały się poza godzinami urzędowania instytucji mających tu swoje siedziby, tj. przed godz. 8.00 i po godz.15.00, a w dni wolne od pracy do godz. 22.00.
b) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót w każdym dniu kalendarzowym. c) Wykonawca wyznaczy kierownika robót- spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku - do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym.
d) Wykonawca zapewni pracowników mających dopuszczenie do przenoszenia ciężkich materiałów.
e) Pracownicy Wykonawcy na terenie budynku mają obowiązek przebywać w ubraniach roboczych w standardzie ogólnie przyjętym do wykonywania robót budowlano-montażowych.
Budynek wyposażony jest w system sygnalizacji pożarowej, przy czym, zgodnie z dokumentacją we wszystkich pomieszczeniach należy go wyregulować i skalibrować z centralą sygnalizacyjną.
Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego ZAMÓWIENIA obejmuje wszystkie pomieszczenia i kondygnacje w budynku przy ul. Daszyńskiego 5, w tym:
1) Roboty związane z przenoszeniem na terenie budynku, m. in. regały, stoły krzesła,
2) Roboty demontażowe,
3) Roboty budowlane,
4) Roboty w zakresie stolarki budowlanej,
5) Roboty instalacyjne elektryczne.
Zamawiający wymaga:
- dostosowania budynku do wymagań p-poż wynikających z decyzji PZ-5580/21-2/2010 wraz z aneksem z kwietnia 2019 r..
- uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki drzwi wewnętrznych będących przedmiotem wymiany,
- ułożenia płyt GK spełniających wymagania p-poż. w miejscach wskazanych w dokumentacji.
- wykończenia powierzchni remontowanej,
- przebudowy i dostosowania instalacji elektrycznej do wymagań dokumentacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 762600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 452640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vened Jan Powierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570235673
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gródek
7.3.5) Kod pocztowy: 86-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty elektryczne
Mik- info Przedsiębiorstwo Usług Teleinformatycznych 85-167 Bydgoszcz ul. Bałkańska 9/65
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 452640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej oraz ułożenie infrastruktury niezbędnej do doprowadzenia światłowodu do budynku bursy i Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Środzie Wlkp.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka, z opcją wykupu
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Środa Wielkopolska
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku wielofunkcyjnego na żłobek
- Przebudowa dróg gminnych w rejonie ul. Za Strzelnicą wraz z budową kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Środzie Wielkopolskiej (etap II)
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Chełmońskiego, ul. Żniwnej i ul. Złotej w Środzie Wielkopolskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.