Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00180022/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenie pracowni zawodowych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO W ŁOWICZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368023349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ułańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 468375885
1.5.8.) Numer faksu: 468375885
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zespollowicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zespollowicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa8c8338-dd2f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenie pracowni zawodowych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa8c8338-dd2f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00169461/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup pomocy dydaktycznych z poszczególnych obszarów: opiekun medyczny, fryzjersko/kosmetyczne, farmaceutyczne, podologiczne, tablice suchościeralne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Lepsza Praktyka-lepszy start – modernizacja pracowni zawodowych w Zespole Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180022
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 306586,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych w zakresie: opiekun medyczny4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
33172200-8 - Urządzenia do resuscytacji
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
33192600-8 - Sprzęt do podnoszenia dla służby zdrowia
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
33741000-6 - Produkty do pielęgnacji rąk
33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
4.5.5.) Wartość części: 81630,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych w zakresie pomocy fryzjerskich i kosmetycznych;4.5.3.) Główny kod CPV: 39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
33191110-9 - Autoklawy
4.5.5.) Wartość części: 123601,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych w zakresie: technik farmaceutyczny4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 28870,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli laboratoryjnych do pracowni farmaceutycznej4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39181000-4 - Stoły laboratoryjne
39100000-3 - Meble
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 81684,30 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych w zakresie: podolog4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162000-5 - Pomoce naukowe
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39160000-1 - Meble szkolne
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 33190 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tablic suchościeralnych białych4.5.3.) Główny kod CPV: 30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89589,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160281,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89589,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655
7.3.3) Ulica: ul. Przyjaźni 52/1U
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89589,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3682,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15682,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3682,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADIGO Dagmara Czubińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811961204
7.3.3) Ulica: ul.Kwidzyńska 1C
7.3.4) Miejscowość: Korzeniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3682,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- ul. Sikorskiego - renowacja kanału sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obręb Śródmieście, gmina M. Łowicz
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu "Poszerzamy horyzonty" - z podziałem na III części
- "DOSTAWA SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM - 2024 - II"
- Dostawa samochodów dostawczych z napędem elektrycznym - 2024 - II
- Dostawa samochodów dostawczych z napędem elektrycznym -2024
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- Sukcesywne dostawy papierowych artykułów higienicznych
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.