Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00171508/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Wieprz w sezonach zimowych 2022-2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieprz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 5
1.5.2.) Miejscowość: Wieprz
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-122
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wieprz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5078d50e-da69-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Wieprz w sezonach zimowych 2022-2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5078d50e-da69-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002577/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Wieprz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171508/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Wieprz w sołectwach: Wieprz i Nidek w sezonach zimowych 2022/2023, 2023/2024, 2024/2025 polegające przede wszystkim na:• zapewnieniu bezpiecznych warunków poruszania się pojazdów i pieszych na drogach gminnych przez usuwanie śniegu, błota śnieżnego, ubitych i zlodowaciałych warstw śniegu z całej szerokości jezdni (tzn. tak by nie powodować jej zwężenia) i zwalczaniu śliskości zimowej.
• usuwaniu oblodzeń przy zastosowaniu środków określonych w §2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.X.2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych i placach (Dz.U.z 2005 roku Nr 230, poz.1960);
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 376000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Wieprz w sołectwach Frydrychowice i Przybradz w sezonach zimowych 2022/2023, 2023/2024, 2024/2025 polegające przede wszystkim na:• zapewnieniu bezpiecznych warunków poruszania się pojazdów i pieszych na drogach gminnych przez usuwanie śniegu, błota śnieżnego, ubitych i zlodowaciałych warstw śniegu z całej szerokości jezdni (tzn. tak by nie powodować jej zwężenia) i zwalczaniu śliskości zimowej.
• usuwaniu oblodzeń przy zastosowaniu środków określonych w §2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.X.2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych i placach (Dz.U.z 2005 roku Nr 230, poz.1960);
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 360000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Wieprz w sołectwach: Gierałtowice i Gierałtowiczki w sezonach zimowych 2022/2023, 2023/2024, 2024/2025 polegające przede wszystkim na:• zapewnieniu bezpiecznych warunków poruszania się pojazdów i pieszych na drogach gminnych przez usuwanie śniegu, błota śnieżnego, ubitych i zlodowaciałych warstw śniegu z całej szerokości jezdni (tzn. tak by nie powodować jej zwężenia) i zwalczaniu śliskości zimowej.
• usuwaniu oblodzeń przy zastosowaniu środków określonych w §2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.X.2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych i placach (Dz.U.z 2005 roku Nr 230, poz.1960);
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 144000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w zakresie części 1 nie została złożona żadna oferta, zaszły więc przesłanki określone w art. 255 pkt 1) ustawy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOPARION Gabriel Gołąb
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512389676
7.3.4) Miejscowość: Frydrychowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 536445 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2025-04-16Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w zakresie części 3 nie została złożona żadna oferta, zaszły więc przesłanki określone w art. 255 pkt 1) ustawy.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. W zakresie zimowego utrzymania dróg:
1) sezon zimowy 2022/2023 : od 01.11.2022 r. przez 151 dni kalendarzowych;
2) sezon zimowy 2023/2024 : od 01.11.2023 r. przez 152 dni kalendarzowe;
3) sezon zimowy 2024/2025 : od 01.11.2024 r. przez 151 dni kalendarzowych.
2. W zakresie usunięcia z dróg nadmiaru materiału użytego do usunięcia śliskości – do 16 dni kalendarzowych od zakończenia każdego sezonu określonego powyżej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.