Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 101241 C, ulica Polna (...) i 2 - Modernizacja ulicy Polnej na odcinku 250 mb leżącym na gruntach komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 22 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.chelmza.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 101241 C, ulica Polna (...) i 2 - Modernizacja ulicy Polnej na odcinku 250 mb leżącym na gruntach komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f62ee08c-3198-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Po zapoznaniu się ze stanem budowy, zakresem prowadzonych robót, przeanalizowaniu dokumentacji przetargowej na roboty będącej przedmiotem umowy stwierdza się konieczność: - uzupełnienia regulacji hydrantów o wymianę skrzynki na nową (szt. 1), - uzupełnienia regulacji studni o wymianę pokrywy żeliwnej na nową (szt. 12), - uzupełnienia studni o płytę i pierścień odciążający wraz z wymianą pokrywy żeliwnej na nową (szt. 3). Skrzynka hydrantu uszkodzona nadaje się do wymiany. Po odkryciu i oczyszczeniu nawierzchni zachodzi konieczność wymiany części pokryw nastudziennych żeliwnych. Po przeglądzie studni kanalizacyjnych wewnątrz stwierdza się brak pierścieni odciążających - konieczne uzupełnienie. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-47353b5f-b9fc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.271.1.6A.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15006 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac przewidziany do realizacji: uzupełnienie regulacji hydrantów o wymianę skrzynki na nową (szt. 1), - uzupełnienie regulacji studni o wymianę pokrywy żeliwnej na nową (szt. 12), - uzupełnienie studni o płytę i pierścień odciążający wraz z wymianą pokrywy żeliwnej na nową (szt. 3). Skrzynka hydrantu uszkodzona nadaje się do wymiany. Po odkryciu i oczyszczeniu nawierzchni zachodzi konieczność wymiany części pokryw nastudziennych żeliwnych. Po przeglądzie studni kanalizacyjnych wewnątrz stwierdza się brak pierścieni odciążających - konieczne uzupełnienie. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18457,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18457,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18457,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18457,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-22INNE PRZETARGI Z CHEŁMŻY
- Dostaw ciągnika. Dostawa przyczepy
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej kanalizacji sanitarnej odcinek Browina - M. Grzywna
więcej: przetargi w Chełmży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.