eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmżaRealizacja inwestycji z podziałem na zadania: 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 101241 C, ulica Polna (...) i 2 - Modernizacja ulicy Polnej na odcinku 250 mb leżącym na gruntach komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 101241 C, ulica Polna (...) i 2 - Modernizacja ulicy Polnej na odcinku 250 mb leżącym na gruntach komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 22 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.chelmza.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 101241 C, ulica Polna (...) i 2 - Modernizacja ulicy Polnej na odcinku 250 mb leżącym na gruntach komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f62ee08c-3198-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Po zapoznaniu się ze stanem budowy, zakresem prowadzonych robót, przeanalizowaniu dokumentacji przetargowej na roboty będącej przedmiotem umowy stwierdza się konieczność: - uzupełnienia regulacji hydrantów o wymianę skrzynki na nową (szt. 1), - uzupełnienia regulacji studni o wymianę pokrywy żeliwnej na nową (szt. 12), - uzupełnienia studni o płytę i pierścień odciążający wraz z wymianą pokrywy żeliwnej na nową (szt. 3). Skrzynka hydrantu uszkodzona nadaje się do wymiany. Po odkryciu i oczyszczeniu nawierzchni zachodzi konieczność wymiany części pokryw nastudziennych żeliwnych. Po przeglądzie studni kanalizacyjnych wewnątrz stwierdza się brak pierścieni odciążających - konieczne uzupełnienie. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-47353b5f-b9fc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.271.1.6A.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 15006 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac przewidziany do realizacji: uzupełnienie regulacji hydrantów o wymianę skrzynki na nową (szt. 1), - uzupełnienie regulacji studni o wymianę pokrywy żeliwnej na nową (szt. 12), - uzupełnienie studni o płytę i pierścień odciążający wraz z wymianą pokrywy żeliwnej na nową (szt. 3). Skrzynka hydrantu uszkodzona nadaje się do wymiany. Po odkryciu i oczyszczeniu nawierzchni zachodzi konieczność wymiany części pokryw nastudziennych żeliwnych. Po przeglądzie studni kanalizacyjnych wewnątrz stwierdza się brak pierścieni odciążających - konieczne uzupełnienie. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18457,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18457,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18457,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5210421928

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18457,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.