eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńPrzygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 2 w Wieluniu



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 2 w Wieluniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 2 W WIELUNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731012885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 14

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438438577

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat-pp2@oswiata.wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-przedszk2.um.wielun.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip-przedszk2.um.wielun.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 2 w Wieluniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba51a5dd-eb1b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029126/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 2 w Wieluniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207184/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PP2.261.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE Usługi hotelowe i restauracyjne. Przedmiot zamówienia dotyczy usług związanych z „Przygotowaniem i dostarczeniem posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 2 w Wieluniu” polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla około 350 dzieci Publicznego Przedszkola nr 2 w Wieluniu (zapotrzebowanie na posiłki trzydaniowe – ok. 322 dzieci w grupach przedszkolnych, a zapotrzebowanie na posiłki dwudaniowe w grupach przedszkolnych - ok. 28). Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby uczęszczających do przedszkola o dzieci uchodźców z Ukrainy w liczbie do 42. Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego świadczenia usług w okresie funkcjonowania przedszkola w roku szkolnym, począwszy od dnia 1 września 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2023 r. Wymagane jest dostarczanie posiłków dwa i trzy razy dziennie - śniadanie od 8.15 do 8.45, obiad od 11.30 do 11.45, podwieczorek od 14.00 do 14.15.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Rozdziale 5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 23.06.2022 r., przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 1 330 224,00 zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożone zostały następujące oferty:
1. Agropak Halina Madziara, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 77, 98-300 Wieluń. Cena oferty brutto 1 576 375,36 zł.
Badana oferta Wykonawcy znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do oferowanej ceny. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.