Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego” - na potrzeby PCE w Kętrzynie i ZS im. M. Rataja w Reszlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZS Reszel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510926151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasińskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Reszel
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-440
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.dados@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs.reszel.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5866321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego” - na potrzeby PCE w Kętrzynie i ZS im. M. Rataja w Reszlu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abb0b08c-cf66-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018155/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego w okresie 01.09.2022 - 30.06.2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUWPK.343.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 513470,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia to świadczenie usług, niezależnie dla każdej z jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego,
w okresie od 01.09.2022r. do 30.06.2023r. polegających na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłków uczniom i
podopiecznym korzystającym z żywienia:
...
2) ZADANIE 2 - dostawa posiłków na rzecz Zespołu Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu, wydawanie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wakacyjnych i świątecznych oraz dni ustawowo wolnych od nauki tj. szacunkowo: ok. 183 dni
żywieniowe w okresie od 01.09.2022r. do 30.06.2023r. czyli ok.: 10.980 śniadań, 10.980 obiadów, 10.980 kolacji, razem:
32.940 posiłków.
2. Wykonawca... przygotowuje oraz wydaje posiłki korzystając z opakowań i naczyń będących w dyspozycji Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych oraz ich utylizacji zgodnie z
obowiązującymi przepisami, do zmywania oraz wyparzenia naczyń, sztućców, termosów itp.
4. Wykonawca celem realizacji zamówienia zobowiązany jest do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami: kuchni (z zastrzeżeniem opisanym w pkt 5), niezbędnych środków transportu, urządzeń, narzędzi i wyposażenia oraz zorganizowania i utrzymania punktów przyjęcia oraz wydawania posiłków u poszczególnych Odbiorców usług.
5. Zasady realizacji zamówienia dotyczące lokalizacji kuchni do realizacji w/w usługi: .... i ZADANIU 2 posiłki BEZWZGLĘDNIE mają być przygotowywane w kuchniach znajdujących się w odpowiednich obiektach Odbiorców usług wskazanych w ust. 1 pkt 1 i 2.
UWAGA: dla każdego z Zadań odrębna lokalizacja – zaznacza się, że dzierżawa pomieszczeń nie jest przedmiotem niniejszego postępowania, ale nie zawarcie umowy dzierżawy kuchni jest równoznaczne z niespełnieniem warunku zamówienia i odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
7. Przedmiot zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 9 do SWZ, informacja o
pomieszczeniach podlegających dzierżawie w zał. nr 10 do SWZ a warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 8 do SWZ.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ, więcej w rozdz. V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 524981,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524981,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 524981,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Pikulska Restauracja "U Renaty"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421001147
7.3.4) Miejscowość: Reszel
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RENATA PIKULSKA RESTAURACJA "U RENATY"
jakie przetargi wygrała firma
RENATA PIKULSKA RESTAURACJA "U RENATY"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 524981,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2) PCE w Kętrzynie 3) ZS w Reszlu.
Umowę z wykonawcą wybranym dla ZS w Reszlu zawarł Dyrektor tej jednostki.
Wszystkie ogłoszenia były publikowane na koncie Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego - podmiotu wyznaczonego do roli zamawiającego: Ogłoszenie nr 2022/BZP 00136548/01 z dnia 2022-04-27, Ogłoszenie nr 2022/BZP 00138634/01 z dnia 2022-04-28
INNE PRZETARGI RESZEL
- Oczyszczanie nawierzchni jezdni na drogach powiatowych na terenie miasta Reszel samojezdną zamiatarką mechaniczną
- Remonty dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Reszel
więcej: przetargi RESZEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Łowiczu
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
- WE.ZP.261.7.2025 Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkania wielkanocnego dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Kompleksowe usługi cateringowe na potrzeby OSW Radocyna i EKOPARKU Radocyna
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.