Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00183792/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00196171/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00199579/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w zakresie urządzeń niezbędnych do funkcjonowania bloku operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 285-40-31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w zakresie urządzeń niezbędnych do funkcjonowania bloku operacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d0ec2ba-dde6-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego na rzecz Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o. w celu wspierania działań naprawczych wobec negatywnych skutków zdrowotnych wywołanych pandemią COVID-19, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 INSTRUMENT REACT-EU EFRR, Działania 11.2.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183792
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/9/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do Zamawiającego – Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością myjni dezynfektora do narzędzi i instrumentów chirurgicznych.2. Urządzenie składające się na przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane, rok produkcji minimum 2022. Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzenia powystawowego, będącego wcześniej w eksploatacji, regenerowanego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne urządzenia określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Najpóźniej w dniu wyznaczonym na odbiór przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty wskazane w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 8 do SWZ).
5. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego (Ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska).
6. Wyposażenie musi spełniać określone przepisami prawa wymagania dopuszczające je do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 974).
7. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, dostarczonej do Zamawiającego po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia:
a) faktura VAT zostanie wystawiona przez Wykonawcę i dostarczona do Zamawiającego lub przekazana drogą elektroniczną, na adres e-mail: sekretariat@szpitalsredzki.pl lub
b) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1166) za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.
8. Wykonawca zapewnia gwarancję i rękojmię za wady wynoszące 24 miesiące.
9. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru przez Zamawiającego urządzenia, potwierdzonego podpisanym protokołem odbioru.
10. Ubezpieczenie urządzenia jest po stronie Zamawiającego.
11. Wykonawca przeszkoli z obsługi dostarczonego urządzenia personel wskazany przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 138888,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do Zamawiającego – Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością stanowiska do znieczulania.2. Urządzenie składające się na przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane, rok produkcji minimum 2022. Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzenia powystawowego, będącego wcześniej w eksploatacji, regenerowanego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne urządzenia określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Najpóźniej w dniu wyznaczonym na odbiór przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty wskazane w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 8 do SWZ).
5. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego (Ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska).
6. Wyposażenie musi spełniać określone przepisami prawa wymagania dopuszczające je do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 974).
7. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, dostarczonej do Zamawiającego po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia:
a) faktura VAT zostanie wystawiona przez Wykonawcę i dostarczona do Zamawiającego lub przekazana drogą elektroniczną, na adres e-mail: sekretariat@szpitalsredzki.pl lub
b) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1166) za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.
8. Wykonawca zapewnia gwarancję i rękojmię za wady wynoszące 24 miesiące.
9. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru przez Zamawiającego urządzenia, potwierdzonego podpisanym protokołem odbioru.
10. Ubezpieczenie urządzenia jest po stronie Zamawiającego.
11. Wykonawca przeszkoli z obsługi dostarczonego urządzenia personel wskazany przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33172100-7 - Urządzenia do anestezji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 117592,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do Zamawiającego – Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością aparatu elektrochirurgicznego z wyposażeniem.2. Urządzenie składające się na przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane, rok produkcji minimum 2022. Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzenia powystawowego, będącego wcześniej w eksploatacji, regenerowanego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne urządzenia określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ.
4. Najpóźniej w dniu wyznaczonym na odbiór przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty wskazane w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 8 do SWZ).
5. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego (Ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska).
6. Wyposażenie musi spełniać określone przepisami prawa wymagania dopuszczające je do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 974).
7. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, dostarczonej do Zamawiającego po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia:
a) faktura VAT zostanie wystawiona przez Wykonawcę i dostarczona do Zamawiającego lub przekazana drogą elektroniczną, na adres e-mail: sekretariat@szpitalsredzki.pl lub
b) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1166) za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.
8. Wykonawca zapewnia gwarancję i rękojmię za wady wynoszące 24 miesiące.
9. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru przez Zamawiającego urządzenia, potwierdzonego podpisanym protokołem odbioru.
10. Ubezpieczenie urządzenia jest po stronie Zamawiającego.
11. Wykonawca przeszkoli z obsługi dostarczonego urządzenia personel wskazany przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 52777,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do Zamawiającego – Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zestawu narzędzi do zabiegów endoskopowych.2. Urządzenie składające się na przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane, rok produkcji minimum 2022. Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzenia powystawowego, będącego wcześniej w eksploatacji, regenerowanego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne urządzenia określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.
4. Najpóźniej w dniu wyznaczonym na odbiór przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty wskazane w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 8 do SWZ).
5. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego (Ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska).
6. Wyposażenie musi spełniać określone przepisami prawa wymagania dopuszczające je do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 974).
7. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, dostarczonej do Zamawiającego po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia:
a) faktura VAT zostanie wystawiona przez Wykonawcę i dostarczona do Zamawiającego lub przekazana drogą elektroniczną, na adres e-mail: sekretariat@szpitalsredzki.pl lub
b) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1166) za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.
8. Wykonawca zapewnia gwarancję i rękojmię za wady wynoszące 24 miesiące.
9. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru przez Zamawiającego urządzenia, potwierdzonego podpisanym protokołem odbioru.
10. Ubezpieczenie urządzenia jest po stronie Zamawiającego.
11. Wykonawca przeszkoli z obsługi dostarczonego urządzenia personel wskazany przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 60648,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielkopolskie Centrum Zaopatrzenia Lecznictwa ANMED Maria Przychodzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7850003483
7.3.3) Ulica: Osiedle Gruszkowe nr 3/45
7.3.4) Miejscowość: Błażejewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-035
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-17Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biameditek spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201357
7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 58
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61383,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61383,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61383,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emed spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271996617
7.3.3) Ulica: ul. Ryżowa 69a
7.3.4) Miejscowość: Opacz Kolonia
7.3.5) Kod pocztowy: 05-816
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61383,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-17Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52917,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62301,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52917,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karl Storz Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312655205
7.3.3) Ulica: ul. Hołubcowa 123
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-854
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52917,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-23INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Środa Wielkopolska
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku wielofunkcyjnego na żłobek
- Przebudowa dróg gminnych w rejonie ul. Za Strzelnicą wraz z budową kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Środzie Wielkopolskiej (etap II)
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Chełmońskiego, ul. Żniwnej i ul. Złotej w Środzie Wielkopolskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.