Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00575665/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
- 2024/BZP 00043005/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 860 na odcinku od drogi wojewódzkiej Nr 830 do stacji kolejowej Sadurki Małe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,151927,1cb3947c931d10a3828d9ae0d680d50b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 860 na odcinku od drogi wojewódzkiej Nr 830 do stacji kolejowej Sadurki Małe.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44f06488-a4a8-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa drogi Nr 860 od drogi Nr 830 do stacji kolejowej Małe Sadurki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575665
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZU.371.163.2023.dk
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18860716,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zamówienia pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 860 na odcinku od drogi wojewódzkiej Nr 830 do stacji kolejowej Sadurki Małe”.
2. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 860 na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 830 do stacji Kolejowej Sadurki Małe. Przeznaczony do rozbudowy odcinek drogi wojewódzkiej nr 860 zlokalizowany jest w granicach administracyjnych Gminy Nałęczów w powiecie puławskim, województwo lubelskie.
3. Zakres projektowanej inwestycji obejmuje następujące roboty branżowe:
A. w branży drogowej
a) rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 860 na całej długości z poszerzeniem jezdni do 7,0m.
b) przebudowę skrzyżowań z drogami tej samej lub innej kategorii,
c) przebudowę istniejących oraz budowę nowych ciągów pieszych,
d) wykonanie poboczy gruntowych utwardzonych kruszywem,
e) budowę zatok autobusowych,
f) budowę zatok postojowych,
g) przebudowę istniejącego przepustu zlokalizowanego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 860,
h) przebudowa jezdni w obrębie przejazdu kolejowo-drogowego
i) budowę systemu odwodnienia (rowy drogowe, przepusty pod zjazdami)
j) w ciągu projektowanych rowów przydrożnych, rowy kryte, studnie rewizyjne, ścieki trójkątne, ściek skarpowy, zbiornik infiltracyjno-odparowujący),
k) przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych,
l) budowę nowych zjazdów indywidualnych,
m) wykonanie nowego oznakowania pionowego, oznakowania poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
n) wykonanie umocnień skarp i dna rowów poprzez humusowanie,
o) wykonanie umocnień skarp i dna rowów materacami siatkowo-kamiennymi, brukowcem oraz płytami ażurowymi,
p) wycinkę kolidujących drzew i krzewów,
q) wykonanie innych robót o charakterze przygotowawczym i porządkującym (w tym roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, itp.),
r) przestawienie kolidujących z rozbudową drogi obiektów kultu religijnego (krzyże przydrożne),
B. w branży teletechnicznej:
a) usunięcie kolizji i zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej, będącej własnością Orange Polska S.A.,
b) usunięcie kolizji i zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej, będącej własnością PKP Telkol Sp. z o.o.,
c) usunięcie kolizji i zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej, będącej własnością Fibee.
C. w branży elektroenergetycznej:
a) budowę oświetlenia drogowego w tym ustawienie dedykowanego oświetlenia przy przejściach dla pieszych
b) usunięcie kolizji istniejącej sieci elektroenergetycznej, będącej własnością PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin.
D. w branży sanitarnej
a) budowę kanalizacji deszczowej,
b) usunięcie kolizji istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej zgodnie z warunkami wydanymi przez Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Nałęczowie,
c) usunięcie kolizji istniejącej sieci gazowej będącej własnością Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o.
4. Istotnymi z punktu widzenia ich prawidłowej realizacji (kluczowymi) częściami zamówienia jest wykonanie:
1) podbudowy z betonu asfaltowego AC16P STWIORB D- 04.07.01a
2) warstwy wiążącej i wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W
STWIORB D-05.03.05b.
3) warstwy ścieralnej z AC11S, AC8S STWIORB D-05.03.05a
4) warstwy ścieralnej z SMA11 STWIORB D-05.03.13a
5. Dokumentacja projektowa jest dostosowana do zidentyfikowanych potrzeb osób z niepełnosprawnościami i zgodna z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego na ośmiu regułach:
1) użyteczności dla osób o różnej sprawności,
2) elastyczności w użytkowaniu,
3) prostym i intuicyjnym użytkowaniu,
4) czytelnym informacjom,
5) tolerancji na błędy,
6) wygodnym użytkowaniu bez wysiłku,
7) wielkości i przestrzeni odpowiedniej dla dostępu i użytkowania,
8) percepcji równości.
Jako obiekt publiczny, nie posiada ograniczeń dostępności przez wszystkich uczestników ruchu drogowego, do czego obligują przepisy obowiązujące w czasie opracowywania dokumentacji projektowej dotyczące wymagań m.in. dla warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi: Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tj. Dz.U. z 2016. Poz. 124 z późn. zm.) i obiekty mostowe: Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 63 poz.735 z późn. zm.).
Dokumentacja projektowa dostosowana jest do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23162415,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28768826,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23162415,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23162415,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.