eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogówPrzebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Rogowie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Rogowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148443

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego, 23

1.5.2.) Miejscowość: Rogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-063

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 468748070

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminarogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ee84cef-c326-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Rogowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ee84cef-c326-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063842/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Rogowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137178

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5574470,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Rogowie.
Budynek użyteczności publicznej jest siedzibą Urzędu Gminy w Rogowie.
Przedsięwzięcie obejmuje: przebudowę funkcjonalną budynku z wyodrębnieniem sali konferencyjnej w parterze budynku oraz remont pomieszczeń na obu kondygnacjach, poprawę efektywności energetycznej poprzez wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz termomodernizację budynku, dobudowę kotłowni i budynku gospodarczego a także przebudowę strefy wejściowej obejmującą dobudowę wiatrołapu i instalację windy osobowej ze szczególnym przeznaczeniem dla osób starszych i niepełnosprawnych. Realizacja zadania wymaga rozbiórki zadaszenia wejścia głównego w części frontowej budynku oraz demontażu wiaty w części gospodarczej.
2. Opis przedsięwzięcia.
Zadanie polega na wykonaniu i uzgodnieniu w niezbędnym zakresie projektu budowlanego przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku użyteczności publicznej, uzyskaniu pozwolenia na budowę a następnie zrealizowaniu przedsięwzięcia według opracowanego projektu.
1) W zakresie robót projektowych dot. planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej projekty architektoniczno-budowlane z projektami branżowymi, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów, informację BiOZ wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, sprawdzeniami oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją oraz wykończenie i wyposażenie wnętrz w oparciu o przygotowane w uzgodnieniu z Inwestorem projekty aranżacji urządzenia wnętrz;
Wykonawca dokumentacji powinien uzyskać własnym staraniem i na własny koszt wszystkie wymagane przepisami opinie, uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody oraz wykonać wymagane badania i pomiary. Przed rozpoczęciem prac projektowych należy bezwzględnie przedstawić Inwestorowi propozycję rozwiązań funkcjonalnych i technicznych oraz wyposażenia, projekty koncepcyjne poszczególnych robót zawierające część rysunkową określającą cechy obiektów dotyczące rozwiązań projektowych. Do dalszych prac można przystąpić dopiero po uzyskaniu akceptacji przez Inwestora przedstawionych propozycji.
2) W zakresie robót budowlanych zakres zadań przewidzianych do realizacji w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego:
a) Roboty wstępne i przygotowawcze związane z zagospodarowaniem terenu:
- wyznaczenie i zabezpieczenie strefy prowadzenia robót budowlanych
- wykonanie niezbędnych modernizacji lub przebudowy
- roboty rozbiórkowe na obiektach kubaturowych
- rozbiórka części nawierzchni z kostki brukowej w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania,
- przebudowa elementów infrastruktury, w tym: przyłącza kablowego
b) Roboty na obiektach kubaturowych:
Etap I
- przebudowa i remont pomieszczeń parteru budynku z wyodrębnieniem sali konferencyjnej
- przebudowa i remont pomieszczeń piętra budynku
- dostosowanie obiektu do wymagań przeciwpożarowych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- wymiana rozdzielnicy głównej
- wykonanie nowych instalacji wewnętrznych po przebudowie układu funkcjonalnego: dot. instalacji elektrycznej, sanitarnej wod.- kan oraz cwu i c.o., wentylacji grawitacyjnej i odgromowej
- demontaż, zabezpieczenie i ponowny montaż instalacji: fotowoltaicznej oraz zewnętrznych jednostek klimatyzacji,
- wykonanie projektowanych instalacji niskoprądowych i przygotowanie pomieszczenia serwerowni
- termomodernizacja budynku, wymiana poszycia dachu i orynnowania
- montaż wyposażenia
Etap II
Realizacja Etapu II wymaga zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu miejscowości Rogów, Uchwała Rady Gminy Rogów Nr 49/XII/2007 z dn. 5 grudnia 2007r. (w części dotyczącej ustaleń dla obszaru oznaczonego symb. 4Up )
Procedura dot. zmiany mpzp – na etapie uzgodnień – przewidywany termin zakończenia czynności i uchwalenia zmiany planu to czerwiec 2023 r. (procedura wszczęta na podstawie Uchwały RG z dnia 29.06.2022 r. Nr XLIII/251/2022)
- dobudowa zespołu wejścia głównego z wiatrołapem oraz windą osobową z napędem elektrycznym wyposażoną w kabinę o wymiarach 1,1x2,0m
- dobudowa 2 kondygnacyjnej oficyny z kotłownią i częścią gospodarczą (magazyn podręczny) na parterze oraz serwerownią, pokojem biurowym i podręcznym archiwum na I piętrze
- przeniesienie kotłowni z uwzględnieniem wymiany kotła i pozostałych elementów systemu.
- wykonanie instalacji wewnętrznych: elektrycznej, gazowej, sanitarnej wod.- kan oraz cwu i c.o. oraz wentylacyjnej
c) Roboty związane z zagospodarowaniem terenu:
- wykonanie nawierzchni brukowych,
- urządzenie terenów zielonych,
- montaż małej architektury (tablica informacyjna, ławki, kosze na śmieci, oświetlenie zewnętrzne)
d) Roboty związane z aranżacją i wyposażeniem wnętrz:
- zakres prac i wykaz wyposażenia wg zatwierdzonych przez Inwestora projektów wnętrz
3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w Programie funkcjonalno–użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5574470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5574470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5574470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MODERNDOM S.C. MARIUSZ ROZPARA KRZYSZTOF GÓRSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MODERNDOM S.C. KRZYSZTOF GÓRSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101812760

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 17 lokal 2

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5574470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.